Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Jippi. Nå slipper jeg å spise frokost, Mario...

:thumbs: hihihi :laugh:

 

 

Eg spiste rett etter at eg hadde plukket vekk dritten. :hmm:

noen er bare for "Ømfintelig" for sånne ting

og jammen var det fint vær i dag .. ta en tur på Yx for og hente meg en kopp kaffe så jeg våkner :)

WoW det er jammen meg 13 grader i skyggen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her i bergen er det digg som fan. Vi har vært og øvd på bading ved ett vann her ute og da kom det ett par med 2 hunder. Den ene var livredd og krakilsk mens den andre var kul og modig (begge to kavalier hunder) anyways den en modige skulle ut og bade og hente pinner. Dette gjorde at santoz ikke var så redd vannet lenger og nesten(!) badet. Han liker å vasse rundt til vannet når kassen sin.

 

Anyways er ikke så varmt som igår da men så blåser det litt nå. Gleder meg til sommeren!

Lenke til kommentar
YES!

 

da var det påskeferie :w00t:

 

Og det er steinbra vær ute!

 

Hurra!

Det er så konge med påske! Ingen skole på eeeh... *teller på fingrene* 10 dager! Tror jeg... :thumbs:

 

Anyways er ikke så varmt som igår da men så blåser det litt nå.

 

Det irriterer sinnsykt, vi skulle egentlig bade i dag. Hadde det ikke vært for den pokkers vinden! :angry:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Hm, fikk 3/2 på franskprøven, som er en grei nok karakter når man ser på det faktumet at jeg fikk 1 på den forrige :0. Kunne nok ha fått en ren 3 eller kanskje til og med en 4'er hvis jeg hadde øvd litt mer på teksten vi hadde ( jeg satset på at vi ville fått 80-90% grammatikk :0, men vi fikk visst bare 60%).

Jaja, får øve enda mer til neste prøve og sikte høyt :D.

Hadde ellers en Engelsk-prøve i dag, som jeg følte at det gikk svært så bra på, skrev 3 sider på 30 min, og brukte resten av økten (en økt varer i 90 min) på å føre den inn.

 

Har ellers nettopp forlatt klanen jeg (til nå) har vært medlem av i sånn cirka ett år, taklet bare ikke de folka lengre :shrug:

 

 

Og btw, hvis man har på en god del ekstra ost, blir Kjøttdeig og Løk (elns) - pizzaen faktisk ganske god ._o

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...