Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da va det seit i dag og ,

men skal ikke på jobb før på mandag ..

dvs : PILS :D

Nais!

 

Pils er sunt det :yes: . Skulle ønske jeg også kunne gjøre det, men jeg skal jobbe uavbrutt frem til neste fredag.

 

Men good news er at jeg får muligens mobilen min (endelig) i dag, eller seinest i morgen. Ser den er kommet til tromsø nå, men hvem vet hvor lang tid det tar før den er på kontoret.

Lenke til kommentar

Aah! en god natts søvn var noe av det jeg trengte..

Fått lasta ned noen flere filmer inatt og.. :w00t:

Nå er skolen for tur... Lurer på hvordan det blir idag.. :-\

Jaja... Ha en fin dag folkens..

 

(:cry: no TG on me /me didnt get billett i tide for at penga forsvant :cry:)

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar
Eller for syk verden for mennesker?

Menneskene skaper da verden.

Noen mennesker skaper verden.

Majoriteten bare lever i den.

Vel, enkeltpersoner er også den del av verdenen så å skylde på enkeltmennesker er litt enkelt selv om det er veldig lett.

 

Likte den gamle best men gidder ikke å skrive for å bruke den. :/

 

Vakker dag idag selv om starten på dagen var noe dritt!! Bokstavelig talt! :sick:

Hatt et huell i senga? :p

Eller?

Lenke til kommentar

Lå i sengen svimme trøtt men det var noe som plaget meg...lå der og sov og kjente en rar lukt. Vel etterhvert som eg begynte å våkne så ble lukten sterkere og sterkere...kjente at eg ble kvalm og eg våknet til den jævligste dritt lukten eg noen gang i mitt snart 24år gamle livet hadde skjent. Fitty hælvete for en lukt. Reiser meg opp og der lå den største klatten eg har sett. Hunden hadde hatt dårlig mage og dritt oppi en bukse som lå i gulvet. Fypokker for en lukt. Rett før eg spydde. Eg brekker meg sjelden men dette tok kaken.

 

Lukten sitter i rommet enda selvom vinduet har vært open siden eg sto opp.

 

Hund med dårlig mage (løs rennende dritt) er det verste av lukter.

 

Fysj og fysj. :sick:

Lenke til kommentar

dakkar søte voffsen da :| sitter på jobb nå, snaaaart påskeferie ;) med tg og alt det innebærer.

deilig å være alene på jobb.. prøver et bruteforce script for å bryte winzip passord på servern vi nettopp fikk :D namnam går jammen meg fort..

nydelig være er det ute også :D

blir vel pils i solveggen når man kommer hjem

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...