Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yeah! Avspasere de to første timene på skolen i morgen, også volleyball-turnering de fire siste (/me er bare tilskuer). Det fine er at den hallen turneringen skjer i er 500meter unna der jeg bor :D.

 

Været er på topp her for tiden, bare de siste klattene med snø kan forsvinne snart så er det sommer!

 

--

Synd med vennina di Mac-Gyver. Det er sykt, sykt, sykt... :no:

Lenke til kommentar
han mente vel bare at voldtektsmenn er tilbakestående mennesker og at vi bør slå alle voldtektsmenn...  :evil:

Hmm, kanskje han mente at vi skulle slå de slik at ble tilbakestående...

Spør du meg er begge deler en dålrig idè. Ingen grunn til å gjøre seg selv til kriminell fordi en annen er det. Joda, han fortjener det, men det kommer bare til å slå tilbake på deg selv. :shrug:

Lenke til kommentar
Noen ordner opp med kjeften mens andre tar det med knytteneven. :shrug:

ARGH. Sorry mac, men jeg tåler ikke den holdningen. Vold løser ikke problemet, det gjør det hele til et enda større problem. Bare fordi du får en tilfredsstillelse av å slå fyren i trynet der og da, betyr ikke det at han f.eks kommer til å få en streng fengselsstraff, det kan tvert imot TJENE til hans fordel i en eventuell rettssak! TENK DERE OM DA FOR ******. Joda, om noen hadde voldtatt en venninne av meg ville jeg tenkt akkurat det samme, og ja, jeg unner fyren all julig i verden, men det betyr ikke at det er noen god løsning. Æsj. Det er ingen grunn til å pumpe opp problemet enda mer.

 

Og jada: voldtekstmenn er scum of the earth. Pedofile er det litt annerledes med, det er forskjell på å være pedofil, og å være PRAKTISERENDE pedofil.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Jeg har ikke tenkt å banke noen...Kan faktisk med hånda på hjertet si at jeg ALDRI har slått eller skadet ett annet menneske med overlegg.. Tror at det ville gått litt galt /me er ikke liten og svak, kjenner ikke helt min egen styrke og sånn.. Så derfor tør jeg ikke.. *flink dutt* men uansett skulle jeg faktisk ønske at jeg nå bodde i usa..der tror jeg drittsekkene hadde fått gjenomgå ordentlig :thumbup:

 

EDIT: NEI jeg er ingen amerika supporter eller hva man skal kalle det...Synes mye av politikken de fører der borte er helt forkastelig..

Endret av MrX_
Lenke til kommentar
Problemet er at med det rettssystemet vi har her i Norge så vil ikke de gutta straffes hardt uansett om de blir tatt eller ikke...Kan tippe max noen få år bak murene..Så er de ute pga "god oppførsel" ellernoe annet tull..

Jøss. Virker som du virkelig har erfaring. Hvor mange år har du sittet inne?

Lenke til kommentar

De gutta kommer til å bli banket så utrolig heftig i fenglset..

kjenner en som banka en kurer når han satt inne. Eneste grunnen til at han banka kurderen var at han hadde voldtatt ei stakkars lita jente.

Så hvis det blir kjent hvorfor de er inne er det ikke sikkert de kommer ut igjen..

Håper ihvertfall jeg... De syke twistede forpu**te jævl*ne... måtte de brenne i helvete og råtne som de avskum de er..

uansett hva dere synes om vold. Får jeg høre spesifikk hvem det er og får vite det, kommer jeg, og utrolig mange andre jeg kjenner på pletten og griser de så heftig som de aldri har hørt om grising før.... Når personer er så syke og ødelegger en annen persons liv på den måten, skal de få ødelagt livet sitt og. Så får de en følelse (hvis de har noen igjen) om hvordan det er å miste en del av livet sitt.. For volftekt er det mest respektløse, egoistiske og styggeste (ikke minst ekleste) som finnes på denne jæ**la kloden, om ikke i hele universet.... Og om de folka får 2 år eller 10 år skal jeg stå utenfor fenglset når de kommer ut med machete og kappe av de pikk og bein. Så skal jeg dra di med meg ut i skogen, binde de fast og gå innom hver dag etter skolen og torturere de til de ber meg om å få lov til å dø! Men dø skal de ikke få lov til, ofrer ikke en så æresfull handling på noen svarte avskum som de der...

 

Måtte de brenne!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...