Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se på min fine nye avatar. Noen som vet hvem det er?

james Hetfield I metallica... \m/

 

jaja folkens. jeg er tilbake igjen etter at maskina mi endelig har kommet tilbake fra reprasjon.. (sitti på en gammel sugen 1.33GHz de siste ukene.. :( )

Fikk faktisk et nytt hovedkort fordi det gamle var ødelagt, og det var et av en helt annen type, dyrere + bedre... Er faktisk 2 stk 10/100/1000 mbit nettverksporter på det.. er ganske fornøyd sånn sett. har også tidligere gått fre et GeForce FX 5200 kort til et GF 4 ti 4200 8X fordi butikken rota bort det andre... og ti 4200 kortet ER jo faktisk bedre.. fikk dobbelt med ram (på skjermkortet) og, alt gratis som et slags plaster på såret...

 

Og ikke nok med det.. jeg har øvelseskjørt for første gang idag. det gikk som en drøm.. Elsker bil ass!

 

 

Ikke nok med det, livet går bare oppover i dameveien.. så jeg lever ganske lykkelig nå... Bortsett fra det utrolig sinnsyke ubeskrivelige fæle faktum at ei venninne av meg har blitt voldtatt for en stund siden.. (fikk vite det idag) :mad: Det er så grusomt og tenke på at jeg får lyst til å spy søpla full av gørr...:realmad: Skjønner ikke hva som klarer å drive folk til å gjøre noe slikt. Man må jo være syk i hodet for å klare det. :mad:

Og hva hadde hun gjort liksom, skulle bare hjem?!

 

jaja, jeg stikker og legger meg nå.. Livet er topp, men har på en annen side falt i grus.. Så tankene mine leker for tiden dobbeltspill..

Søv gødt folkens..

 

Edit: forvirringsfeil..

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar

Ikke nok med det, livet går bare oppover i dameveien.. så jeg lever ganske lykkelig nå... Bortsett fra det utrolig sinnsyke ubeskrivelige fæle faktum at ei venninne av meg har blitt voldtatt for en stund siden.. (fikk vite det idag) :mad: Det er så grusomt og tenke på at jeg får lyst til å spy søpla full av gørr...:realmad: Skjønner ikke hva som klarer å drive folk til å gjøre noe slikt. Man må jo være syk i hodet for å klare det. :mad:

Og hva hadde hun gjort liksom, skulle bare hjem?!

Happy now B|Real?

mm

Nei, hva har man gjort for å fortjene å leve i en slik fubar verden?

Voldtekt er bare trist...rett og slett.

Lenke til kommentar

Den jenta var en av mine beste venninder...vist det en stund nå jeg og...Verden er en syk syk plass..og den skal FAEN meg bli værre om jeg finner den syke jævelen som gjorde det! At mennesker kan finne på noe så patetisk som det der er helt utenkelig, hva får folk til å gjøre sånn? Kan de ikke heller gå å få seg ei hore?! Å skade ett menneske så mye både psykisk og fysisk er bare umenneskelig. Og de tenker nok heller ikke på konsekvensene av hva de gjør. En hel kommune er snudd på hue og skolen hvor jenta går var totalt kaos i dag (i følge søstra mi som også går på skolen). Folk som jeg aldri snakker med omtrent kommer nå bort til meg å spør åssen det går med hu...

 

Verden er syk...

Lenke til kommentar
....En hel kommune er snudd på hue og skolen hvor jenta går var totalt kaos i dag.......

Det ekke kødd engang... Var heeelt stille i ganga, bare summing og sånt...

Seriøst den ekleste dagen i mitt liv på skolen på den måten..

Bare synd den ble blanda med så masse annet liksom... Kunne det bare latt være og skjedd...

 

og den skal FAEN meg bli værre om jeg finner den syke jævelen som gjorde det!og den skal FAEN meg bli værre om jeg finner den syke jævelen som gjorde det!

 

Halleluja... Du ringer meg, jeg ringer deg... Så samler vi en hel hær på alle folk, INGEN liker voldtektsmenn, de liker seg ikke selv heller tipper jeg.. Han skal ikke leve lenge hvis jeg får kløra i ham..

Lenke til kommentar
Det er sykt ja. Vet du kem fyren er da? Er det en eldre fyr eller en i samme alder? Sånne pingler som det der fotjener pryl som de aldri har fått før. Slå de tilbakestående! :mad:

5 år eldre, utlending... også var det en tegning i lokalavisa.. mer veit jeg ikke om han...

Lenke til kommentar
her dere vil nok finne en del der...er blitt ganske mye oppstuss i det hele...Og det er ganske j** å være midt i det hele...Gnager ganske mye på hjernebarken dette ja..Enda værre har det vært og ikke kunne ha snakka med noen om det..litt deilig å faktisk kunne få ut litt sinne i ord ol til venner og forum mennesker :p Endret av MrX_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...