Kenny000 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 er det skjedd noe SnowDOG_ ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Mmmmrgh...vil ikke snakke om det. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hvis du klager over det her på forumet,må du nesten fortelle hele greia. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Ble nærmest lynsjet og bannet fra en annen forum fordi eg postet at "hjelp hunden min drepte en chihuahua og eg løp vekk med hunden min" og det var det ingen som syntes var morsomt. Jaja no big deal. må bare finne meg ett annet forum å poste hunde greier i Endret 1. april 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Merket ikke mye forksjell fra 704 til 2mbit jeg men...Edit: Hehe, det er noe annet. Merker ikke forskjell?? Du må da merke forskjell når du laster ned og browser på større sider!!! Jeg har 8mbit fra NGT så jeg er fornøyd Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Heilt fantastisk SnowDOG_, kanskje ikkje så lurt erte på seg folk med små forsvarslause hudar. Men det var ein artig spøk då. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hvor fort laster du med 8Mbit? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ble dritiritert på hu som satt i kassa på Rimi idag ... Men bittelitt senere inså jeg at den jeg burde bli irritert på var en i klassen .. Tom: -Imorgen så skal jeg ha med godter(innbil dere en liten gutt på 14 år med barnslig stemme) Meg:(ikke innbil dere noe)-Hvilken type? Tom:- Sånn til 69 kr. kiloet på Rimi... Meg:-69? ja da skal ihvertfall jeg ha... Jeg sitter på bussen og undrer over om jeg skal ha ... Jepp det skal jeg! Jeg går ikke av på Rimibutikken på (THE) sentrum, men et som er litt lengere bort... Jeg handler ca. 600 gram godter og går til kassa. Kassadama taster inn, men hun sier ikke hvor mye jeg må betale ... Jeg trekker kortet og taster inn koden. ****. Gjort. Så får jeg kviteringen... 77 kr ... Kjempeskuffet . 66 kr for 600 g. godter (hadde kjøpt noe annet). Kjempeskuffet. Skjente på kassadama , men hun sa at 69kr-pr-kilo-tilbudet var i forige uke ... Skuffelse!!! Gjett hvem som skal få ... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Ja morsomt og greier men folk er så forbanna seriøse og eier ikke humor. Jaja dritt! /me har også 8mbit(teoretisk) fra ngt men får 7.4mbit i virkeligheten. Blir vel ca 800-900KB/sec Lenke til kommentar
TDK Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 /me har også 8mbit(teoretisk) fra ngt men får 7.4mbit i virkeligheten. Blir vel ca 800-900KB/sec 8mbit fra nextgentel avhenger av hvor langt du er fra sentralen.... du kan få fra 4 til 8 mbit per sek... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 no shit.... Anyways nå begynner det å bli kjølig nok til at eg lukker vinduet. Blir digg vær imorgen også. Forhåpentligvis blir det noe sosialt happening imorgen. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 SnowDOG, anngående signaturen din. Er det ikke enten "Eg bit", eller "Jeg biter"? (Bare et forslag) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 SnowDOG, anngående signaturen din. Er det ikke enten "Eg bit", eller "Jeg biter"? (Bare et forslag) Tror han kan dialekta si bedre en deg? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg tenkte det var nynorsk...samma for meg egentlig... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Edit: Nevermind. Endret 1. april 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Forandrer den fint til whatever hvis eg får se bilder av søsteren din Ok, skriv "Kaniner er så søøte!" i siggen. Så skal jeg poste et nærbilde av hu. (Seriøst ikke aprilsnarr) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg