Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble nærmest lynsjet og bannet fra en annen forum fordi eg postet at "hjelp hunden min drepte en chihuahua og eg løp vekk med hunden min" og det var det ingen som syntes var morsomt.

 

Jaja no big deal. :roll: må bare finne meg ett annet forum å poste hunde greier i :shrug:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Ble dritiritert på hu som satt i kassa på Rimi idag :roll: ... Men bittelitt senere inså jeg at den jeg burde bli irritert på var en i klassen :angry: ..

Tom: -Imorgen så skal jeg ha med godter(innbil dere en liten gutt på 14 år med barnslig stemme)

Meg:(ikke innbil dere noe)-Hvilken type?

Tom:- Sånn til 69 kr. kiloet på Rimi...

Meg:-69? ja da skal ihvertfall jeg ha...

 

Jeg sitter på bussen og undrer over om jeg skal ha :hmm: ... Jepp det skal jeg! Jeg går ikke av på Rimibutikken på (THE) sentrum, men et som er litt lengere bort...

Jeg handler ca. 600 gram godter :thumbs: og går til kassa. Kassadama taster inn, men hun sier ikke hvor mye jeg må betale :angry::angry: ... Jeg trekker kortet og taster inn koden. ****. Gjort. :( Så får jeg kviteringen... 77 kr :scared: ... Kjempeskuffet :wow: . 66 kr for 600 g. godter (hadde kjøpt noe annet). Kjempeskuffet. Skjente på kassadama :mad: , men hun sa at 69kr-pr-kilo-tilbudet var i forige uke :( ... Skuffelse!!! Gjett hvem som skal få :devil: ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...