Bamse_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Har forumet klikka ellernoe må logge inn hver gang jeg trykker på noe nå..veeldig tungvindt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 B|Real: rapportert til moderator! Sensur finner jeg meg ikke i!!!! Eat my boxer dog. *kose på Mr.Ueland* Jobb til middnatt i dag. Er en glede å jobbe med kokken. Vi tar oss alltid ei pils etterpå at vi er ferdig Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Kom til å tenke på HalTans "fo shizzle, my nizzle"-bilde, og fant en link, som jeg synes dere bare måtte se Wææ! My eyes!! For en forferdelig side Edit; Måtte hive inn et spy-"smil" Endret 31. mars 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 HEIL UELAND!! HEIL ULEAND!! HEIL UELAND!! HEIL ULEAND!! HEIL UELAND!! HEIL ULEAND!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg vil ha meg frabedt alle dårlige og elendige forsøk på aprilsnarr. Viiiik fra meeeeg! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Sendingen som gikk 21:00 den 30.03.04 altså igår Spionene ser deg! (nice navn) om spyware og ikke minst i matrix style var ikke det eg mente. Var programet de fjernet spy programer som eg ville fram til. Btw imposters/lairs/spammers henger vi ut her! Spybot: Search & Destroy hmm, hvorfor blir mitt navn nevnt? .. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Sheeeesh... den lord of the bling.. gah! gjør narr av min religion og greier fo shizzle ma nizzle! Hmm.. får mekke meg en pizza Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Mornings, den sida der var VIRKELIG forferdelig, yrk! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 hay fokens. er i london paa nettkafe. ganske artigt her, men hadde vert bedre i syden. Forel0big glemt lommeboka p[ ett bor en gang, men en vakt ga den meg. ingen har pr0vd aa stjele noe fra oss. Hotellet er ikke veldig bra men du faar det du betaler for,,, dassen virka ikke helt. jeg skulle drite og da jeg dro ned kom det bare opp igjen. jeg maatte bruke dob0rsten til aa stappe og dele opp driten og vaske b0rsten i dassen etterpaa. ikke koselig. ja... ellers alt bra, vert oppi london eye, tower of london bloomberg,, reiser hjem i morgen Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Yessir Aasmund.. Skal bli godt aa komme hjem ogsA.. Hotellet levde ikke helt opp til forventningene, men det var greit nok.. Har vert en artig tur dette.. Snakkast Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 London er jo kul da, hvilken internett kafe? (Regner med at han ikke svarer) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Alt en hotel trenger er vel seng, dusj, kjøleskap og stikkkontakter til musikk anlegg. Man skal jo bare sove der. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) @Åsmund hørtes kult ut Slit dag på skolen i dag, nå skal jeg lage litt vårruller og slappe av. Ferie i morgen Endret 1. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 hm, kondisen min har, imot all forventning, faktisk forbedret seg fra ifjor. Vi skulle springe rundt Mosvannet (ca. 4 km) i gymtimen i dag, og jeg sprang på 1:20 mindre enn ifjor Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 YEAH! Da var MC-Teoriprøven i boks! LETT! bare 15 feil Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hvor mange spørsmål var det da? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) 16 I dag skal jeg spille el-gitar gleder meg Digg dag på skolen idag å bare vikarer Endret 1. april 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Huff, jeg er syk, og nå som jeg hadde ferie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg