Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

ÅÅh, ja, David... Hvordan visste dere at det var han jeg ønska meg? :lol:

People say, nothing's gonna save me..la la la :roll::mrgreen:

Ja, sosohal, har fortsatt kaktusene *grin* Stikker meg på de iblant da, tok faktisk feil av den og vekkerklokken en gang.. Ja, èn gang.. :love:

Gud ruler!

Lenke til kommentar
Jepps.. selv er jeg stor fan av militærnektreligionen og fridagsreligionen/lathetsdommen

Men tror du ikke jeg ble så tjenestedyktig som overhode mulig omtrent på sesjon. SEr og hører som en ulv. Nå er det bare å vente å se hva de setter meg til. Vil sitte på ræva i en bil å kjøre, det passer meg fint. Hvis ikke vil jeg sitte i en båt. Med min flaks får jeg løpe i skogen i finmark. Menmen, må overleve et skoleår+russetid først.

Lenke til kommentar
*hylle Thea*

La oss bøye oss i støve for Thea og hylle henne HalTan :p

Selv så er jeg visst katolsk, men føler meg ikke så veldig katolsk...

Hva er mellomnavnet ditt? :)

Katolikker har alltid morsomme mellomnavn. (Mener ikke å gjør narr av noen, særlig ikke Gustav Gabriel...)

Lenke til kommentar

Er ikke militærnekter jeg, men har hørt så mye kødd fra andre. Løpe i skogen er liksom ikke min greie. Har vurdert å ringe å høre for å finne ut hvordan man komemr seg på ubåt. Det må være litt morro. Har snakket med en som hadde det gøy under førstegangstjenesten, han var på båt. Så dit vil jeg også, digger sjø.

Synes dessuten at man får latterlig lite penger for å være i forsvaret.

Lenke til kommentar
*hylle Thea*

La oss bøye oss i støve for Thea og hylle henne HalTan :p

Selv så er jeg visst katolsk, men føler meg ikke så veldig katolsk...

Hva er mellomnavnet ditt? :)

Katolikker har alltid morsomme mellomnavn. (Mener ikke å gjør narr av noen, særlig ikke Gustav Gabriel...)

Christopher :)

Egentlig så er det Kaiser Bjørn Christopher Von Wang

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...