dimiles Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg og HalTan kan spleise på den derre David-singelen til deg Thea. Så får du noen gaver ;p Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg og HalTan kan spleise på den derre David-singelen til deg Thea. Så får du noen gaver ;p JA! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 *vite hva han skal gi Thea til jul* Hihi. Har du kaktusene ennå, btw? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 *hylle Thea* DÈT er en religion jeg godt kunne blitt omvendt til Jepps.. selv er jeg stor fan av militærnektreligionen og fridagsreligionen/lathetsdommen Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg er for ateismen, og at det ikke er noe håp eller mening med livet, og at dette kun er en evighets"maskin". Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg er vel egentlig agnostiker.. men konvertrer til hva som helst i kjærlighetens navn Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ÅÅh, ja, David... Hvordan visste dere at det var han jeg ønska meg? People say, nothing's gonna save me..la la la Ja, sosohal, har fortsatt kaktusene *grin* Stikker meg på de iblant da, tok faktisk feil av den og vekkerklokken en gang.. Ja, èn gang.. Gud ruler! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ja, sosohal, har fortsatt kaktusene *grin* Stikker meg på de iblant da, tok faktisk feil av den og vekkerklokken en gang.. Ja, èn gang.. AUUU! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jepps.. selv er jeg stor fan av militærnektreligionen og fridagsreligionen/lathetsdommen Men tror du ikke jeg ble så tjenestedyktig som overhode mulig omtrent på sesjon. SEr og hører som en ulv. Nå er det bare å vente å se hva de setter meg til. Vil sitte på ræva i en bil å kjøre, det passer meg fint. Hvis ikke vil jeg sitte i en båt. Med min flaks får jeg løpe i skogen i finmark. Menmen, må overleve et skoleår+russetid først. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Militærnektergutter..Ekke de skikkelig femiboyz da? Hehe, søtt med barske menn i barnehage da! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Vel.. jeg er prinsippiellt imot å dra på speiderleir for å lære å drepe mennesker, det er knyttet tl min politiske ideologi vettø... nok om det. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 *hylle Thea* La oss bøye oss i støve for Thea og hylle henne HalTan Selv så er jeg visst katolsk, men føler meg ikke så veldig katolsk... Hva er mellomnavnet ditt? Katolikker har alltid morsomme mellomnavn. (Mener ikke å gjør narr av noen, særlig ikke Gustav Gabriel...) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Er ikke militærnekter jeg, men har hørt så mye kødd fra andre. Løpe i skogen er liksom ikke min greie. Har vurdert å ringe å høre for å finne ut hvordan man komemr seg på ubåt. Det må være litt morro. Har snakket med en som hadde det gøy under førstegangstjenesten, han var på båt. Så dit vil jeg også, digger sjø. Synes dessuten at man får latterlig lite penger for å være i forsvaret. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg hakke så lyst til å dra i militæret og bli andpusten og spise drittmat, men det hadde jo vært litt kewlt å skyte litt. ) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Maten er visstnok blitt ok. Det er løpinga som jeg ikke liker, med oppakning osv. Kommer i bedre form da, det er positivt, men de fleste får jo skader også.... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 *hylle Thea* La oss bøye oss i støve for Thea og hylle henne HalTan Selv så er jeg visst katolsk, men føler meg ikke så veldig katolsk... Hva er mellomnavnet ditt? Katolikker har alltid morsomme mellomnavn. (Mener ikke å gjør narr av noen, særlig ikke Gustav Gabriel...) Christopher Egentlig så er det Kaiser Bjørn Christopher Von Wang Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg er ikke komfortabel med kun "ok" mat. Brødksriver, for eksempel er drepen. Kokte poteter er drepen. Suppe er drepen. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg er ikke komfortabel med kun "ok" mat. Brødksriver, for eksempel er drepen. Kokte poteter er drepen. Suppe er drepen. Ristorante derimot... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Sosohal, ja, for du spiser bare and uten fjør du... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Sosohal, ja, for du spiser bare and uten fjør du... Dessverre. :/ Vi skal ha and på julaften da. ))))) Veit du hvor digg det er eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg