Tante Pose Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hva skal allyse reddes fra? Ser at mange har "redd allyse" i siggen... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Heisann! Jeg har vært borte en stund nå. Internett ville ikke funke etter å ha installert antivirus. Så har jeg ikke giddet å ordne det i løpet av den siste uken.. Kunne ikke avinstallere antivirus-programmet fordi jeg ikke hadde en admin-konto til det... jeez jaja. format c: funker jo alltid, bare litt tiltak! I'm back! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Skikkelig bra antivirus da...ikke lett å få virus når du ikke kommer på nett Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hva skal allyse reddes fra? Ser at mange har "redd allyse" i siggen... bla bakover et par sider Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Huff. der gikk store deler av den påsken i dass. kom nettopp hjem fra legevakten, med ett stykk gipset fot. Skal tilbake igjen om en uke, hvis det ikke er bra da, må jeg ha på gips i 3 uker til... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Huff. der gikk store deler av den påsken i dass. kom nettopp hjem fra legevakten, med ett stykk gipset fot. Skal tilbake igjen om en uke, hvis det ikke er bra da, må jeg ha på gips i 3 uker til... Da er det bra man har data Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 kjedelig da sluffy . Nå legger jeg meg natta everybody. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Offda sluffy Det var leit! I dag var endelig en gladdag på jobben. Var faktisk best på naturpost med råttne 24 salg (på en A-liste! WTF? NP suger nå for dagen), noe jeg aldri pleier å være lengre. Fikk velge meg en bok på bokrommet. Valge Slangebæreren av Unni Lindell, og gav den til mamma da jeg kom hjem. Hun ble glad Og forresten: barbermaskinen funka flatt jern, og vannet kom tilbake i natt. Det var lunt. Ellers var det intet at berette. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg skal bytte nick, hva kan jeg ha? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Føler jeg trenger å bytte nick, det er ikke så originalt med et nick fra ei bok... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg synes nicket ditt er fett jeg , Elyas Machera. Jeg har ikke hørt det før Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hvordan vil du at nicket skal være da? Engelsk? Morsomt? Unikt? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Vet ikke helt, unikt og morsomt kanskje... Det spiller ingen rolle om det er engelsk, bare det ikke er 1337. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Finn en ordbok av et eller anna slag, slå opp på en tilfeldig side med lukkede øyne og sett fingern på et ord. Det funker alltid ! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Det jeg da fant var: Engelsk: Elanogated- Forlenget Norsk:Celeber Endret 30. mars 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hva med noen godbiter fra min Tysk-Norsk Økonomisk-administrativ ordbok: Ergebnisverantwortlich = Resultatansvarlig Meinungsforschungsinstitut = Gallupinstitutt Vergleichquote = Akkordsats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg