zed Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Shitbreak! Edit : Du dreit deg ut Endret 29. mars 2004 av zed Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hahaha der lo eg høyt! LOL! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Det må virkelig være irriterende... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Bahahwaha.. *nøff* Joda, ekkelt når man har svære kabler i 'den store telefonen' og ikke får skylt ned. Tror jeg hadde satt opp teltet ute eller kræsja til en kompis over natten. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 150 000 visninger, hurray! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Holger: Nå må du få se til å gjøre sånn på sida di at man går ut av infopopupsene bare med å trykke hvorsomhelst på dem, ikke bare på krysset. *sorry for dårlig språk* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hmmm, ja...jeg skulle jo fikse på det...*fikse nå* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 ARGH! Kommunen må brenne i et sted hvor det er varmt! De holder på å grave i vannsystemet, så hver kveld forsvinner alt trykk, og hver morra er vannet brunt og ekkelt, og sinnsykt lite trykk i. Sånn har det vært en 4-5 kvelder på rad nå. Max plagsomt! ... og i dag, atter en gang. Gjett hvordan jeg fant det ut? Kom akkurat hjem, kjenner at jeg må gjøre mitt fornødne. Setter meg på ringen og gjør mitt, noen skikkelige kaker, sorry to say. Stinker på hele badet. Benytter papir og reiser meg, trykker på spyle-knappen. Ingenting skjer... Sjekker trøkket over alt i huset, ikke vann noe sted. De har tatt vannet IGJEN! Det var jo innmari beleilig. Dessuten er soverommet mitt vegg i vegg med badet. Unnskyld uttrykkeet, men fean i ######! Why? Why? The smell, oh, the awful smell! Hmm, tror jeg skal lukke dasslokket og døra, sette opp vinduet på full guff og spraye ned hele huset med axe nå. Er jeg ikke tilbake i morra, vennligst meld Richard Helskog død, noen, okei? I might not make it through the night. bfisk et lite tips fra en som bodde en plass der det vannet frøys .. tapp vann på bøtter ol. så har du til nedspyling tannpuss ol. så slipper du kabler i telefonen er vell på tide og håppen i sengen .. skal jo på jobb en eller anna gang etter 12 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Anyways god natt. Call it the night..........elns. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 / Da stikker jeg på skolen, er grease konstert i dag. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Nikkor: Grease er stil God morgen til deg også darkness|, *ete frokost* Har blitt glad i linux som desktop Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 God Morgen da. Nå skal jeg spille det nye spillet mitt, Lineage2. Med en download på 1gb. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg er litt sulten, jeg. *stjele frokosten til Dr3as* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 hehe, joda, ligger en halv baguette her.. du kan ete den.. ble mett.. men iste'n min får du ikkkkkke røre. heh, morsomt å jobbe på skole.. herse litt over eleven Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 å det er hardt å ha fri :D:D Mekke litt russebuss senere, og det er det. Ahh, livet er på topp med studiedager. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 God morgen ja! SKal på jobb i dag, jeg. Vannet kom forresten heldigvis tilbake i 3-tida, så jeg fikk stått opp og skylt ned. Vi hadde valg av nytt elevrådsstyre i dag, jeg og fthommasen hadde lobba hele elevrådet til å stemme slik vi ville, men vi var visst ikke de eneste. To kjerringer stakk av med ledern og nestledern, mens jeg og fredrik fikk med oss matta (en fyr) som medlemmer. Vi har flertall i styret nå, men ikke leder eller nestleder. Pokker. Vi lobba nok litt for åpenlyst. Men, foodsors atm! Laters, gators! bfisk Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har faktisk navnedag i dag. Trodde ikke det fantes navnedager for Holger. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Grattis, herr Ludvigsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg