Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ARGH! Kommunen må brenne i et sted hvor det er varmt! De holder på å grave i vannsystemet, så hver kveld forsvinner alt trykk, og hver morra er vannet brunt og ekkelt, og sinnsykt lite trykk i. Sånn har det vært en 4-5 kvelder på rad nå. Max plagsomt!

... og i dag, atter en gang. Gjett hvordan jeg fant det ut? Kom akkurat hjem, kjenner at jeg må gjøre mitt fornødne. Setter meg på ringen og gjør mitt, noen skikkelige kaker, sorry to say. Stinker på hele badet. Benytter papir og reiser meg, trykker på spyle-knappen. Ingenting skjer... Sjekker trøkket over alt i huset, ikke vann noe sted. De har tatt vannet IGJEN! Det var jo innmari beleilig. Dessuten er soverommet mitt vegg i vegg med badet. Unnskyld uttrykkeet, men fean i ######! Why? Why? The smell, oh, the awful smell!

 

Hmm, tror jeg skal lukke dasslokket og døra, sette opp vinduet på full guff og spraye ned hele huset med axe nå.

 

Er jeg ikke tilbake i morra, vennligst meld Richard Helskog død, noen, okei? I might not make it through the night.

 

 

bfisk :blush::blush:

et lite tips fra en som bodde en plass der det vannet frøys ..

tapp vann på bøtter ol. så har du til nedspyling tannpuss ol.

 

så slipper du kabler i telefonen :p

 

er vell på tide og håppen i sengen .. skal jo på jobb en eller anna gang etter 12 :D

Lenke til kommentar

God morgen ja! SKal på jobb i dag, jeg. Vannet kom forresten heldigvis tilbake i 3-tida, så jeg fikk stått opp og skylt ned.

 

Vi hadde valg av nytt elevrådsstyre i dag, jeg og fthommasen hadde lobba hele elevrådet til å stemme slik vi ville, men vi var visst ikke de eneste. To kjerringer stakk av med ledern og nestledern, mens jeg og fredrik fikk med oss matta (en fyr) som medlemmer. Vi har flertall i styret nå, men ikke leder eller nestleder. Pokker. Vi lobba nok litt for åpenlyst.

 

Men, foodsors atm! Laters, gators!

 

bfisk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...