kaiern Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Fint vær her å gitt, det er digg det. Jippi jeg får ny PC på fredag Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Kaiern: Åssen specs? Hvilken pris? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Er ikke sikker på noe av det . Fattern får billig å bra i gjennom jobben hans EDIT: får vel vite det snart Endret 29. mars 2004 av kaiern Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Såehh....er det du eller popsen som får pc? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Tror jeg skal se Matchstick Men snart... Dog, tror jeg må rydde litt her. Gammlingan begynner å klage. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hehe ser dokkor sliter med snø ende. Faktisk har det regnet ganske mye inatt og idag tidlig så at det er fint vær nå er digg men alt ute er vått som pokker. Overraskende Her er det snaizent vær enda, var ute på en tur i skogen nettopp, og de første maurene har kommet opp. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hm, jeg fant både Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty og Silent Hill 2: Directors Cut til salgs (for ps2) til 149-, i dag , får vel kjøpe dem i morgen elns, men må dog fullføre SH1 til psx før jeg begynner på SH2:DC :/. 'Noen som vet om SH2 har like mange idiotiske 'gåter' som SH1 hadde? Slik som f.eks. pianoet i den alternative skolen :/ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) @ SnowDOG_ det erjeg som får PC ja .. Men fattern bestilte den i gjennom jobben hans. EDIT: det er en "gave" så derfor vet jeg ikke hvordan PC det er Endret 29. mars 2004 av kaiern Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Da hopper jeg er i køya... Trøtt som faaaaan! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Happy ending paa en jevlig daarlig krangel. Samvittigheten gikk til hell.. saa jevlig at jeg ikke klarte og lese nyheter paa hw Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ka krangel? Og er det noe kvinner i bildet? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Som regel kvinner i bildet når det er krangel Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) True dat true dat. Fan! Blir vel nødt å kjøpe UT2k4. Er blitt avhengig av demoen og eier ganske ofte. Har faktisk spilt sof2 på ca 2mnd siden. Edit: Mente da seff at eg IKKE har spilt sof2 på ca 2mnd siden. Endret 29. mars 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 UT2k4 er rått ja. Har tenkt å kjøpe det jeg å, men har ikke penger as usual Lenke til kommentar
zed Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Nei tror jeg stikker å legger meg jeg. Snart. Jenter er ikke helt bra noen ganger :-/ Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 jenter kan være noe dritt noenganger... Først sier de en ting, og dagen etter mener de noe helt annet.. :\ **Hate** Jaja, kubber jeg og nå.. Måtte bare innom her liksom... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hmm.. Mange folk på nå!! 825 stk litt tidligere i kveld.. Sikkert blitt sagt før men... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 825 Det er jo ny rekord! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 ja det blei ny besøks rekord idag Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 ARGH! Kommunen må brenne i et sted hvor det er varmt! De holder på å grave i vannsystemet, så hver kveld forsvinner alt trykk, og hver morra er vannet brunt og ekkelt, og sinnsykt lite trykk i. Sånn har det vært en 4-5 kvelder på rad nå. Max plagsomt! ... og i dag, atter en gang. Gjett hvordan jeg fant det ut? Kom akkurat hjem, kjenner at jeg må gjøre mitt fornødne. Setter meg på ringen og gjør mitt, noen skikkelige kaker, sorry to say. Stinker på hele badet. Benytter papir og reiser meg, trykker på spyle-knappen. Ingenting skjer... Sjekker trøkket over alt i huset, ikke vann noe sted. De har tatt vannet IGJEN! Det var jo innmari beleilig. Dessuten er soverommet mitt vegg i vegg med badet. Unnskyld uttrykkeet, men fean i ######! Why? Why? The smell, oh, the awful smell! Hmm, tror jeg skal lukke dasslokket og døra, sette opp vinduet på full guff og spraye ned hele huset med axe nå. Er jeg ikke tilbake i morra, vennligst meld Richard Helskog død, noen, okei? I might not make it through the night. bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg