Suppelars2k Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) SO eksisterer, men ble stengt (uten at jeg skal gå mer inn på det, så var alkohol inne i bildet), SO2 ble "borte" i skiftet mellom PHPBB og IPB, ingen vet hvor den er (ingen av oss, ihvertfall) Uten at jeg skal gå mer inn på det, så synes jeg ikke du har noen rett til å fortelle meg at jeg skal "vokse fra meg den tonen", det er tross alt du som sa at du HATER meg på grunnlag av min politiske ideologi, i går. Endret 29. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Holger Ludvigsen: om du hadde gjort MINIMALT med research så hadde du funnet ut at Siste Ordet 3, heter _3_ fordi det er SO-tråd nummer _3_ i rekken. Avansert logikk. Hvor er da SO og SO2? Stengt pga slemme innlegg? Og _den_ tonen kan du godt vokse fra deg Haltan. So2 ble tapt på mystisk vis. Derfor forumet byttet fra phpbb2 til IVB. Og SO1 er vel også "tapt" på en eller annen grunn Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Men. vi trenger flere folk her, å velkommen til alle nye Selv om jeg er ny da... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Men. vi trenger flere folk her, å velkommen til alle nye Selv om jeg er ny da... Trenger og trenger Ser vist ut som jeg er stuck hjemme i dag. Skulle ha vært en tur til sigerfjorden og hentet minibankkortet mitt Jaja...uasnett...tror jeg stikker ned å lager meg litt mat. Er sulten. Hva med ostesmørbrød? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 .. det er tross alt du som sa at du HATER meg på grunnlag av min politiske ideologi, i går. Hehe, vi får la det være igjen under "politikk, religion og samfunn". Her er vi bare hardwarefrelste. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Er det avklart når neste versjon av forumet kommer egentlig? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Å nei, neste versjon kommer vel til å være invision? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Her er vi da ikke HW-frelste vel? Jeg bare henger i søppel jeg! Det er partay! Kjøpt ny barbermaskin i dag og greier, wet/dry-barbering. Kan brukes i dusjen, til og med. Et røverkjøp til 600kr vil jeg våge å påstå. Sammen med skjeggtrimmern min blir trynet mitt en innertier ...and now, for something completly different: dinner. bfisk Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Kjøpt ny barbermaskin i dag og greier, wet/dry-barbering. Kan brukes i dusjen, til og med. Et røverkjøp til 600kr vil jeg våge å påstå. Sammen med skjeggtrimmern min blir trynet mitt en innertier Høres litt hardware frelst ut. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ahhh digg vær ute. Har altan døren åpen og greier uten at eg fryser så alt for mye. Digg! Netopp spist og nå bare idler eg. til imorgen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Er rimelig fint vær her også. Endret 29. mars 2004 av B|Real Lenke til kommentar
zed Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Jeg ser ingen sol, ergo dårlig vær Edit : Men det er [sort]land da. Endret 29. mars 2004 av zed Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 er det så mørk der allerede? Her er det bra med sol enda. *vent så skal eg ta bilde* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Jeg ser ingen sol, ergo dårlig vær Edit : Men det er [sort]land da. Hehe, nei sola er på andre siden av huset og den har vist gått ned for dagen også. Og så lyger bildet litt for det er lyser en det ser ut til også.. Endret 29. mars 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 (endret) Ok, ser at dette er et elendig bilde, men det er ikke poenget. ### Bildet fjernet av moderator pga en missforståelse...carry on...nothing to se here ### Vet dere om denne downloaden kommer til å bli korrupt? Den laster fortsatt ned, det er bare det at det står File Info: Download aborted. Endret 29. mars 2004 av B|Real Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Rimelig bra vær her å... Bare så synd at dagen i dag kommer til å bli brukt til forkjølelse\influensa Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Snøbikkja, kan ikke du ta å fjerne all den ******* snøen her å? Tips til folk som skal på TG, regn med snø Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hehe ser dokkor sliter med snø ende. Faktisk har det regnet ganske mye inatt og idag tidlig så at det er fint vær nå er digg men alt ute er vått som pokker. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ikke bare jeg som er sjuk nei..godt å høre..her er det forresten skyfri himmel og sol.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg