Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

SO eksisterer, men ble stengt (uten at jeg skal gå mer inn på det, så var alkohol inne i bildet), SO2 ble "borte" i skiftet mellom PHPBB og IPB, ingen vet hvor den er (ingen av oss, ihvertfall)

 

Uten at jeg skal gå mer inn på det, så synes jeg ikke du har noen rett til å fortelle meg at jeg skal "vokse fra meg den tonen", det er tross alt du som sa at du HATER meg på grunnlag av min politiske ideologi, i går.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Holger Ludvigsen: om du hadde gjort MINIMALT med research så hadde du funnet ut at Siste Ordet 3, heter _3_ fordi det er SO-tråd nummer _3_ i rekken. Avansert logikk.

Hvor er da SO og SO2? Stengt pga slemme innlegg? Og _den_ tonen kan du godt vokse fra deg Haltan.

So2 ble tapt på mystisk vis.

Derfor forumet byttet fra phpbb2 til IVB.

Og SO1 er vel også "tapt" på en eller annen grunn :shrug:

Lenke til kommentar
Men. vi trenger flere folk her, å velkommen til alle nye :grin:

 

Selv om jeg er ny da... :)

Trenger og trenger :roll:

Ser vist ut som jeg er stuck hjemme i dag.

Skulle ha vært en tur til sigerfjorden og hentet minibankkortet mitt :mad:

Jaja...uasnett...tror jeg stikker ned å lager meg litt mat.

Er sulten.

Hva med ostesmørbrød? :dribble:

Lenke til kommentar

Her er vi da ikke HW-frelste vel? Jeg bare henger i søppel jeg! Det er partay! Kjøpt ny barbermaskin i dag og greier, wet/dry-barbering. Kan brukes i dusjen, til og med. Et røverkjøp til 600kr vil jeg våge å påstå. Sammen med skjeggtrimmern min blir trynet mitt en innertier :fun:

 

...and now, for something completly different: dinner.

 

bfisk

Lenke til kommentar

Ok, ser at dette er et elendig bilde, men det er ikke poenget.

 

### Bildet fjernet av moderator pga en missforståelse...carry on...nothing to se here :p ###

 

 

Vet dere om denne downloaden kommer til å bli korrupt?

Den laster fortsatt ned, det er bare det at det står File Info: Download aborted.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...