Suppelars2k Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 HalTan, give me some f00d! Nei >:[ Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Heisann, tenkte bare jeg sku briefe med min nye sigg! Hvis noen føler seg støtt send meg en PM så skal jeg se hva jeg kan gjøre (LMAOROFL)! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Bah jeg er syk i dag...KJEDELIG!! lei av warcraft er jeg og Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Spill litt LOD i stedet da Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Eh.. OK? http://www.herresalongen.no/article/articleview/956/1/2/ Struttepupper og øvelser for de kvinnelige atributtene? Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 jasså? Hva er det du søker på? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Heisann, tenkte bare jeg sku briefe med min nye sigg! Hvis noen føler seg støtt send meg en PM så skal jeg se hva jeg kan gjøre (LMAOROFL)! Hmmm... Håper du ikke snakker av egen erfaring! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Weee!! Våknet til gode nyheter idag. Var ex-sjefen min fra NGT som ringte og spurte om eg var interrisert i jobb. Vel de trenger 2mann for å klar gjøre 1500routere som skal sendes til statoil elns. Det blir i bare 6uker men fullt betalt. Sa ja med engang seff men nå er det et lite problem som eg bare må få gjort fortere en fan. *søke på nettet "how to learn puppy dog to stay alone in house for 8hours withou destroying the house"* :S Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 SnowDOG_ har hørt at sånt burdte tas gradvis..starte å gå små turer ut hvor du da lar hunden være alene sånn at den blir vant til å være alene... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Hm la den ligge i et lite rom, f eks i gangen. Også setter du på noe stille musikk f eks P4, så den hører noen snakker da føler den seg trygg. Og den ødela ikke så mye, som den gjorde når den kunne gå fritt. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Weee!! Våknet til gode nyheter idag. Var ex-sjefen min fra NGT som ringte og spurte om eg var interrisert i jobb. Vel de trenger 2mann for å klar gjøre 1500routere som skal sendes til statoil elns. Det blir i bare 6uker men fullt betalt. Sa ja med engang seff men nå er det et lite problem som eg bare må få gjort fortere en fan. *søke på nettet "how to learn puppy dog to stay alone in house for 8hours withou destroying the house"* :S Ta han med på jobben da Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Eg er klar over at man må ta det gradvis. Har faktisk begynt på det men har aldri latt han være alene mer en 10min om gangan. Skal kjøpe bur så han kan være i og ha en kong med matmiks som eg fyller kongen med og la det stivne slik at han må jobbe lenge for å få ut godsakene. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Spill litt LOD i stedet da LOD ruler! Anbefales varmt. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hva ****** er dettte for en tråd?? 18000 svar jo,.,. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ooohh ohhh ohh!!!! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=221213 Som sagt så kommer denne sommeren til å TA SÅ FORBANNA AV!!! *Bestille jerseys fra usa* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 hva ****** er dettte for en tråd?? 18000 svar jo,.,. En tråd er du kan joine og fortelle om deg selv og dele litt mere info en du gjør vanligvis på forumet. Fortelle om problemer eller artigheter som du har opplevd for ikke så lenge siden. Men spamming (unødvendige poster) kan du holde deg for god til (se topic..) Ellers, enjoy your stay. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Holger Ludvigsen: om du hadde gjort MINIMALT med research så hadde du funnet ut at Siste Ordet 3, heter _3_ fordi det er SO-tråd nummer _3_ i rekken. Avansert logikk. Hvor er da SO og SO2? Stengt pga slemme innlegg? Og _den_ tonen kan du godt vokse fra deg Haltan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg