Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Weee!! Våknet til gode nyheter idag. Var ex-sjefen min fra NGT som ringte og spurte om eg var interrisert i jobb. Vel de trenger 2mann for å klar gjøre 1500routere som skal sendes til statoil elns. Det blir i bare 6uker men fullt betalt. Sa ja med engang seff men nå er det et lite problem som eg bare må få gjort fortere en fan.

 

*søke på nettet "how to learn puppy dog to stay alone in house for 8hours withou destroying the house"*

 

:S

Lenke til kommentar
Weee!! Våknet til gode nyheter idag. Var ex-sjefen min fra NGT som ringte og spurte om eg var interrisert i jobb. Vel de trenger 2mann for å klar gjøre 1500routere som skal sendes til statoil elns. Det blir i bare 6uker men fullt betalt. Sa ja med engang seff men nå er det et lite problem som eg bare må få gjort fortere en fan.

 

*søke på nettet "how to learn puppy dog to stay alone in house for 8hours withou destroying the house"*

 

:S

Ta han med på jobben da :cool:

Lenke til kommentar
hva ****** er dettte for en tråd?? 18000 svar jo,.,. :dontgetit:

En tråd er du kan joine og fortelle om deg selv og dele litt mere info en du gjør vanligvis på forumet.

Fortelle om problemer eller artigheter som du har opplevd for ikke så lenge siden.

Men spamming (unødvendige poster) kan du holde deg for god til (se topic..)

Ellers, enjoy your stay.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...