Jarmo Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 me bodyguard for snøbikkja *grin* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Skal snart å se film sammen med pusen og drakiR i grotta. Tar med meg HDD og ser en "gammel" film. Orker ikke å leie no film. Har sett alt som er på DvD markede for tiden Sier kankskje litt om oss i grotta Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 me bodyguard for snøbikkja *grin* Hehe det er vel min søster som kommer til å få bruk på den. Jaja idag er det ikke en dritt på tv. Har det egentlig alltid vært slik at onsdager er den verste tv dagen i uken? Er det kanskje noe champions league kamp på tv3? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg liker Thea, jeg. Noen har andre interesser enn andre. Thea liker å skrive, du liker å whine. Ouch. *børste av støv* Stop trying to hit me and hit me. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ting man kan ønske seg til jul som man garantert vil få brukt for hvis man driver med casemodding: Vinkelsliper, dremel, stikksag, drill, borr(noen skikkelige, ikke nille). Loddebolt er også kjekt å ha hvis du skal drive med slikt. Jeg tør ikke, orker ikke å ødelegge. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Eller bare ha så ******* mye gjeld at du ikke KAN ønske deg julegaver, slik som meg. :grine: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Eller bare ha så ******* mye gjeld at du ikke KAN ønske deg julegaver, slik som meg. :grine: Definer mye gjeld ? Har et studielån på 80K, nå er jeg paranoid når jeg tenker penger så for meg er det mye... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Eller bare ha så ******* mye gjeld at du ikke KAN ønske deg julegaver, slik som meg. :grine: dakar...! :grine: jaja, du kan jo ønske deg noe av det jeg har ønsket meg? Verdensfred kanskje? EDIT: eller som JoachimR vil, "I'm dreaming of a white christmas" Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Eller bare ha så ******* mye gjeld at du ikke KAN ønske deg julegaver, slik som meg. :grine: dakar...! :grine: jaja, du kan jo ønske deg noe av det jeg har ønsket meg? Verdensfred kanskje? EDIT: eller som JoachimR vil, "I'm dreaming of a white christmas" Jaja, ønsker meg selvfølgelig fred og sånn.. Har gjeld på 8000 kr, mamma har gjort det helt klart at det ikke er noen pakke til meg under treet i år :grine: :grine: :grine: Og i hvert fall ikke white christmas! Savner sommer! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Oh! Saftig! Jaja... julen handler om andre ting en gaver også, heldigvis... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Eller bare ha så ******* mye gjeld at du ikke KAN ønske deg julegaver, slik som meg. :grine: Gjeld til mor og far + all annen slekt som man får sokker fra? Og ullgenser da, viktig å få den 10 nummer for liten. Har du gjeld til foreldrene dine så ønsker du at de sletter litt av den. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Oh! Saftig! Jaja... julen handler om andre ting en gaver også, heldigvis... Tja, er en kristen sjel, så for meg er det mye mer, men halvparten av familien min er muslinger og resten er ateister. Caught in the middle. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ... *blunke hemmnigsløst* Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Det er ikke greit når halve familien er skalldyr, nei Edit: Skal vi starte en tråd om tro? Jeg skal omvende deg til agnostiker! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Oh, kom på noe kult i dag! Pappa er midt i fasten, mamma og jeg satt og spiste wienerpølser foran han Jeg er kristen, så får resten av familien hylle Allah, sjelen eller hva ****** de gjør.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 *hylle Thea* DÈT er en religion jeg godt kunne blitt omvendt til Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 *hylle Thea* La oss bøye oss i støve for Thea og hylle henne HalTan Selv så er jeg visst katolsk, men føler meg ikke så veldig katolsk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg