Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ting man kan ønske seg til jul som man garantert vil få brukt for hvis man driver med casemodding: Vinkelsliper, dremel, stikksag, drill, borr(noen skikkelige, ikke nille). Loddebolt er også kjekt å ha hvis du skal drive med slikt. Jeg tør ikke, orker ikke å ødelegge.

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Eller bare ha så ******* mye gjeld at du ikke KAN ønske deg julegaver, slik som meg.  :grine:

dakar...! :grine:

jaja, du kan jo ønske deg noe av det jeg har ønsket meg?

Verdensfred kanskje? :p

EDIT: eller som JoachimR vil, "I'm dreaming of a white christmas" :p

Jaja, ønsker meg selvfølgelig fred og sånn.. :lol:

Har gjeld på 8000 kr, mamma har gjort det helt klart at det ikke er noen pakke til meg under treet i år :grine: :grine: :grine:

Og i hvert fall ikke white christmas! Savner sommer!

Lenke til kommentar
Eller bare ha så ******* mye gjeld at du ikke KAN ønske deg julegaver, slik som meg. :grine:

Gjeld til mor og far + all annen slekt som man får sokker fra? Og ullgenser da, viktig å få den 10 nummer for liten. Har du gjeld til foreldrene dine så ønsker du at de sletter litt av den.

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Oh! Saftig! :(

Jaja... julen handler om andre ting en gaver også, heldigvis...

Tja, er en kristen sjel, så for meg er det mye mer, men halvparten av familien min er muslinger og resten er ateister. Caught in the middle. :lol:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Oh, kom på noe kult i dag! Pappa er midt i fasten, mamma og jeg satt og spiste wienerpølser foran han :mrgreen::woot:

Jeg er kristen, så får resten av familien hylle Allah, sjelen eller hva ****** de gjør.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...