Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aaaah! Da var hmm... 6 timers :p LAN'et hos meg over.. ;)

Ganske artig det, en sånn liten lan dag bare.. også får jeg sovet i tillegg.. Jaja, *Lure på hva jeg skal senere ikveld.. Damene kanskje*

Noen tips her eller? (Bor på skedsmo hvis det hjelper om hvor lite det er å gjøre her. Er liksom INGEN steder som er åpent å gå om kvelden.. :cry:) jaja...

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor folk absolut skal kalle det for 'LAN'. Hvis jeg skal til en kompis en kveld for å se en film og spise pizza, så sier jeg ikke "Jeg skal en tur til Per for pizza", eller enda bedre "Skal på pizzaen". Da vil jo folk tro jeg er tilbakestående.

 

Jeg blir så frustrert!

Endret av BeFs
Lenke til kommentar

Det er flere datamaskiner i et LAN, så da er det veldig enkelt og kalle det for LAN.. Hva ellers skulle jeg kalt det? "jeg har hatt en kamerat på besøk som satt og spilte og sånt med meg og hadde sin egen maskin med" eller "jeg og en kamerat har hatt LAN"... Synes det siste er enklest.. ;)

Lenke til kommentar

Hva med "Et lite datatreff"? Eller "En kompis tok med seg pcen sin til meg i dag"?

På store ting, som The Gathering osv., så blir det vel "Dataparty", eller "Computerparty"

 

 

Edit: Det er flere ostebiter på en pizza også, men jeg kaller ikke pizzaen for en ost. Gjør du?

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Da jeg var alene hjemme idag kom det ei dame og ville se bilen vårs som er til salgs. Jeg visste ikke hva jeg skulle si, men måtte da vise bilen. Det gikk ganske bra, satser på hun kjøper den.

 

Noen som har erfaringer med bil-salg?

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

tv.. der sa du noe, det hadde jeg glemt. tar du Backup med ac3? isåfall hvilke program?

 

@tv2: program som ødelegger forhold mellom mennesker. SKRAP

@nrk: landsyfolk.. husker ikke hva det heter. litt for barnslig for meg.

 

Nei ikkeno på vanlig antenne i dag. må uansett trene. den siste treningen før 4 dager i london med klassa.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...