Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BAck For WOrke .. eller for noen timer sidne men dette er ikke den tråden jeg leser først i da ..

med all hell og lykke var det ingen som spydde i bussen ....

 

e vel snart på tide og ta kvelden ..

 

b|real eg fant ikke den knappen du snakka i .. må eg ha et spesiet skinn på forumet for og se/finne den .. eg har overklokking.no

Lenke til kommentar

Smurte nettopp skiene. Ble meget klissete på fingrene. Så ikke helt vitsen med å smøre dem, siden jeg nesten aldri bruker dem, men siden vi skal på klassetur runt påsketider(ikke i påska) så kan det være grett å få gjort unna sånne ting.

Når jeg sa smurte skiene, så tenkte jeg på sånn med strykejern og hele pakka, ikke bare med voks...

Ble litt klissete på fingrene men etter å ha rådført meg med min far fikk jeg det vekk.

 

Så noen tips til den som skal smøre skiene:

  • Ikke brenn deg på strykjernet. Det er varmt
  • Ikke bruk klister som fuktighetskrem, det er vanskelig å få det av
  • Hent et instruksjonshefte i sportsbutikken hvor det står hvordan du skal smøre skiene. Det kan være lurt om du er litt grønnskolling (digger utrykket) på emnet skismøring.
  • Når du skal smøre Glider (utales: glaider) på skiene med strykjern, ikke kom borti dråpene som renner ifra strykjernet. Det gjør vondt.
  • Bruk appelsin-skall om du har brukt klister som fuktighetskrem. Gnikk det imellom hendene
  • Får du klister i håret; Gå til frisøren
  • Tilslutt: Ikke gå på et forum og se hvordan man skal smøre skiene. Ungå spesielt forum som er beregnet på teknologi ol.

Tilslutt må jeg bare si: God skitur :thumbup:

 

Edit: Skrivefeil

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Turen ut hjalp veldig for å få fokus bort ifra noen tanker jeg har.

 

:hmm: Problemer med noke zed?

På en måte, ja.

Men ikke noe for ett forum :p

 

Edit : Har forresten tatt med katten inn, den er overkosete. Men roer seg ned nå til:

 

Air - Ce Martin La

Endret av zed
Lenke til kommentar
Kanskje det :p

Uansett, jeg stikker å dusjer og lager meg noe mat.

@ zed

 

Ingen problem er for vanskelige for dette forumet...

 

Dette er en oase av svar :D

Nei nei, det er bare jeg som roter.

Dessuten er det litt borte ifra verden nå, best sånn. Hittil.

 

Ble ikke mat da, men dusj ble det *nyvasket*

Lenke til kommentar

Mer bra musikk, HalTan, bra! Nå har jeg vært på jobb og fyllt ut diverse innjobbingsskjemaer, egenmeldinger osv osv, og jobbet litt, da. Faan, jeg er lei av å være telefonselger. Fikk pizza på jobb da, det var nesten det eneste positive på jobb i dag. Ellers skjer det lite. Skal vel til en kamerat på nedenes i kveld igjen og se på film eller no. Det kommer ikke til å dra helt avgårde, men det funker fett nok.

 

And the good news? I dag har det vært skikkelig sommervær på sørlandet. 5 grader til nå, så "hæ mi ei smeigeda' som mi koså oss på". Sommer :love:

 

bfisk

 

Edit: Blib er jo 18 i dag, jo! Grattis :fun:

Endret av bfisk
Lenke til kommentar

Sånn da var jeg hjemme fra Lan, måtte stikke tidlig fordi vi skulle ha komfirmasjon's møte nå, eller avslutining...Når jeg endelig kom fram fant jeg ut at man ikke trengte og møte på det i dag...

Jaja, nå sitter jeg og spiser kjeks og skal formatere pc'en snart.

 

Noen som vet hvorfor jeg ikke fikk koblet, meg opp til de andre i går=S

 

@Zed ble ikke film greiene noe av, dumt da :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...