Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wooo! Har kjøpt meg et par CD'er som bursdagsgave til meg selv i dag :fun:

 

Jimi Hendrix - Are You Experienced?

The Smashing Pumpkins - Mellon Collie and the Infinite Sadness

MEGET bra album.

 

Kjøpte musikk selv i dag faktisk.

Nyeste til Glucifer og Uriah Heep - Easy Livin'

Lenke til kommentar
Luvley album HalTan! Damn ass, gleder meg til Roskilde, det kommer til å bli bra. Men nå - scooter, meg, film, kamerat på nedenes. In a while, crocodile!

 

bfisk

Etter TG så skal jeg spare penger til roskilde.

Serriøst...jeg skal så spare, om så jeg bare får sett KoRn live så holder det i evigheter..

Lenke til kommentar
hm, KoRn.. Deres nyere album har vært heller elendige :/

De har begynt å helle mot det verre, i likhet med Dimmu Borgir :shrug:

:lol:

 

Nei vet du hva altså...det nye KoRn albumet er faktisk bra i forhold til Untouchable.

De hang seg opp i for mye studio-mixing og drit..ble ikke det samme sounden som det var på demmes siste album.

Og kaller du DCA et dårlig album så hjelp og trøst

Lenke til kommentar
Du B|Real, kan man sjekke hvem som har posta mest på et spesielt forum, som f. eks søppel?

Vel, jeg har ikke tilgang på slik statistikk.

Hvis du skal få opp slikt så tror jeg du må kontakte en admin for å få ut den infoen...Dog, jeg tror jeg har min del av kaka: "3665 posts in this forum"

Dog, jeg vet ikke helt etter at post-telleren ble skrudd av om det forsatt teller threads/posts...finner ut etter post ;)

De nye albumene deres lever simpelten ikke opp til de eldre albumene imo. Kanskje du likte det nyeste albumet deres, men selv klarte jeg såvidt å karre meg igjennom det.

Vel, for meg så var Untoucable sånn rimelig dårlig...de har brukt alt for mye tid på efekter og fiksmakerier en å beholde sin "bassrytme" som de skulte alt for godt og var gjemt bort inne i all studio-lekingen sin.

Men det nye albumet var bare kos...gammel KoRn sound og vel, kanskje ikke så bra tekster som Issues og forrige album, men de har tydeligvis fått med seg at studio-mekkingen ikke var så bra som de trodde og takk en eller annen der oppe for det.

Bah.. Puritanical Euphoric Misanthropia er det beste som har skjedd fra Dimmy :angry:

Jeg har ikke hørt så veldig mye på Dimmu før jeg hørte hybrid stigmata og "Kings Of The Carnival Creation" og det gjorde vel egentlig utslaget for meg til å begynne å høre på litt hardere musikk en KoRn og annen Nu-Metal.

 

Anyways, var å hentet på brodern på sortland ungdomsklubb, ja jeg vet...men fyren er 13 og blir 14 om 1 måned. Så jeg gikk inn å hentet brodern og så var Monika der og ville ha meg på en dans, siden jeg tidligere var så "flink å danse", så jeg gav meg noen trinn på dansegulvet...og musikken var selvsagt for jævlig med remix'er av Prodigy featuring eminem og drit.

Så jeg gikk til boksen til de som sto der og spurte om de hadde noe musikk å sette på...så jeg tar en kikk og jeg finner fan meg ei plate som jeg har brent for å danse til for...vel, 4 år siden eller.no :lol:

Trodde jeg skulle dø...fan tidene forrandrer seg altså...man skulle ikke tro det selv, men var et litte "aha" for meg det derre der.

Så nå sitter jeg her og er svett og jævlig og venter på å få bruke badekarret etter min bror :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...