Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jehovas vitner er moro å tulle med... Kommentarer a la "vi skal ikke kjøpe noen jesus eller hva det var du kalte det" :w00t:

en kopis av meg fikk jehovas vitner på døra og han kommer fra sån hvit søppel familie .. så når han så hvem det var som var på døra ropte han :" pappa kan du hente hagla det er sånne jæV*a jova fålk på døra " di bara gikk stille der i fra og det har aldri vert noen der siden

Lenke til kommentar

Hm, hadde for en gangs skyld flaksen med meg i økonomi-timen i dag: Vi skulle ha fremført bedrift-prosjektet vårt (det med busskortfutteralene) i dag, med powerpoint og greier, og da vi ikke fikk tid (*host*) til å øve i går, planla vi å ta det på sparket og satse på en 3'er. Men, de to gruppene som fremførte før oss brukte så lang tid at vi akkurat ikke hadde tid til å fremføre, og fikk utsatt fremførelsen til Tirsdag :D.

Lenke til kommentar

Heisann sveisann folkens! Nå var det mye å kommentere her:

 

Nimzo: den "oppsigelsen" din var genial! Hvor i alle verdens land og dager hentet du den fra?

 

HalTan: Parteyh on! Bare ett år igjen nå :D Gratulerer så mye.

 

Ellers:

 

Hadde historieprøve i dag, det gikk glatt. Hadde geografi i dag, Ellen var ikke sur nå lengre (jfr SO3 side 888), og jeg dro en haug med spøker på teite spørsmål ho stilte. Det var skøj :D

 

Trente også bryst i dag, etter et lengre sykefravær (siden mandag) med treninga. Fean så digg med en god pump før helga.

 

Edit: og ja! Jeg søkte på ny jobb i dag! Pizzabud for Peppes i Arendal, de kjører pizza på scooter om sommeren. Det må være knall jobb! Håper jeg får den, så kan jeg slutte på telefonhykleriet jeg jobber på nå.

 

og sist, men ikke minst:

Kylling til middag :love:

 

bfisk

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...