Dikky Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ****** ta lagg @ undernet nå da! ****** SATAN!! Blir sikkert gigant-split snart. ******! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg kunne gitt deg trommesettet, om jeg hadde hatt råd... De andre er det verre med. Sosohal: ønske deg trombone? 1337. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg har jo det fra før... Kunne øsnaka meg ny mobil, men det er bare bortkasta. ((((((((( Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Glemme fortiden sa du HalTan? Ny hukommelse? /me henter noe tungt.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Nå har jeg vært og trent. Det var digg. Ønsker meg dette til jul jeg, vet ikke helt egentlig. Mp3 spiller - 10gb eller mer. Klær - Fete klær. Kanskje 512 mb ram - har litt lite nå. 256. Ny skateboardplate. (helst chocolate) Nye Lynx sko. Hmz, får se hva jeg finner ut. Jeg har jo bursdag 5 dager før jul ) Ekke så vanskelig Daniel, første julen jeg ønsker meg noe med pc tror jeg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Pokker! Det stemmer.. ønsker meg en MP3spiller med minst 5 gig.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Eg tror eg kommer til å oppleve tidenes beste jul. Vel ihvertfall når det gjelder gaver. Husker dere at eg fortalte at eg måtte passe min søster sin unge forrige dagen fordi hun skulle til nederland pga noen penger hun og mannen skal ha arvet? Vel...... *grin* det er snakk om muligens (min mor vil ikke si kor mye) men det er over 10mill! Eg nekter å tro det. Vil ikke tro det. Dette må isåfall være tidenes spøk. Det høres så utrolig fake og uvirkelig. Vel eg skal ikke si noe mer før etter at eg ser det med mine egne øyner. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ønsker meg penger som settes på en sperret konto som skal gå til bil. Ellers så kan du jo ønske deg ting som: Billiardkø Fotballsko Shampoo (haha..neida) Ny kontor stol? Kondomer? Verktøy, f.eks stikksag elns...vet det høres teit ut men tro meg, man får bruk for det under modding av forskjellige dippedutter. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Eg tror eg kommer til å oppleve tidenes beste jul. Vel ihvertfall når det gjelder gaver. Husker dere at eg fortalte at eg måtte passe min søster sin unge forrige dagen fordi hun skulle til nederland pga noen penger hun og mannen skal ha arvet? Vel...... *grin* det er snakk om muligens (min mor vil ikke si kor mye) men det er over 10mill! Eg nekter å tro det. Vil ikke tro det. Dette må isåfall være tidenes spøk. Det høres så utrolig fake og uvirkelig. Vel eg skal ikke si noe mer før etter at eg ser det med mine egne øyner. SnowDOG_: Hvis dette faktisk er sant.. DAMN! Grattis Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ønsker meg penger som settes på en sperret konto som skal gå til bil.Ellers så kan du jo ønske deg ting som: Billiardkø Fotballsko Shampoo (haha..neida) Ny kontor stol? Kondomer? Verktøy, f.eks stikksag elns...vet det høres teit ut men tro meg, man får bruk for det under modding av forskjellige dippedutter. Kondomer får du gratis her: www.helseutvalget.no Fikk nettopp brev med masse kondomer og glidemiddel!!! *grin* *grin* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 10 mill!!!! *Jawdrop!* Det er jo mer en faren til JoachimR tjener i måneden på slavedrivinga si! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Vel, du får pønske ut noe bra som julegaveønske da hvis det er sant SnowDOG_ Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ønsker dame.... og fred på verden og alt det derre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Kondomer får du gratis her:www.helseutvalget.no Fikk nettopp brev med masse kondomer og glidemiddel!!! *grin* *grin* Å...kult *registrere* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 *bestille 40 pakker dongs til DiMiles* EDIT: ikke det at jeg tror han kommer til å trenge de da.. neeeidda Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Mp3 spiller - 10gb eller mer.Klær - Fete klær. Kanskje 512 mb ram - har litt lite nå. 256. Ny skateboardplate. (helst chocolate) Nye Lynx sko. 10 gig? Jeg klarer meg med.. 5.. Klær SKAL du kjøpe selv..! Ønsk deg penger til klær, med garanti på at de pengene skal brukes på, ja, klær. Plata: Chocolate er riktig valg! (Nå kan du lure på hva jeg har ) (Ok: En syk grønn scott jhonston plate (Men man ser ikke det grønne lenger.. Den som var sååå fet )) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Eg vet det virker for vilt og uekte. Skulle vel ikke sagt noe. Må ikke tenke på det. Nei det er ikke sant. Anyways.... Paralisert. Komdomer? Sex? drømmedamen? visse ting kan ikke kjøpes for penger Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Slappe HalTan.. jeg vet hvor du bor! ;p Hehe nvoetfiv. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 SnowDOG_ med tanke på at det er lett å finne anvn/adresse på søstra di, var IKKE dette ett sjakktrekk kanskje.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg