Suppelars2k Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Så ditt "mål" var vellykket?Blah...du gjør meg syk. Hø? Skjønner ikke helt hva du mener? Hva er mitt "mål"? Altså, jeg leser innom nå og da, og så at du hadde medlt deg inn i SU, siden jeg sympatiserer stort med SU/SV så ville jeg gratulere, ikke noe mer Endret 25. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Er interessert i politikk, men ingen partier passer. Er hverken til venstre eller høyre. Du må nesten brenne for det skal du i politikken. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det er greit, så lenge du velger borgerlig... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det er greit, så lenge du velger borgerlig... Seriøst, ikke begynn å trolle her, PLEASE? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hva er definisjonen på denne "trollingen"? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 At du begynner å oppføre deg som en komplett idiot. Egentlig alt du trenger å vite. Politiske diskusjoner hører hjemme i politikk/religion. Basta. Forævrig er det UTROLIG teit sagt. Selv om jeg er radikal går ikke jeg rundt og sier "det er greit, så lenge du velger rødt". Folk har forskjellige synspunkter, argumentèr for dine, og takle at andre ikke er enige. Å si det du sa blir som å si "flat skatt er galt", for så å ikke utdype HVORFOR. Uansett, svar gjerne på PM, IKKE her. Og post gjerne i Politikk/Religion. ... And HalTan's back in So3, i guess. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det jeg snakket om, var jo at Nimzo ikke var verken "høyre eller venstre". Som begge er borgerlige partier. Skjønner du den nå? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det jeg snakket om, var jo at Nimzo ikke var verken "høyre eller venstre". Som begge er borgerlige partier. Skjønner du den nå? Tja, når man setter det i sammenheng er det jo litt annerledes, så ikke posten til Nimzo. Men du må være forsiktig med formuleringen din gutt Anyhoo, jeg skriver musikkanmeldelse av Bobby Conn - The Homeland, til avisprosjekt på skolen. Har ikke skrevet ett eneste ord ennå :S Jaja, går nok bra etter hvert. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Det jeg snakket om, var jo at Nimzo ikke var verken "høyre eller venstre". Som begge er borgerlige partier. Skjønner du den nå? Nei, han sa til høyre eller venstre. Det er to forskjellige politiske retninger. Venstresiden går i retningen av kollektivisme, mens høyresiden i retningen av individualisme. Kom over til Politikk-forumet, der diskuterer vi slikt. Endret 25. mars 2004 av FreeBSD Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Pokker, det er sant... Han prata ikko om partiene, han prata om sidene. Jaja, missforståelser skjer... Btw Nimzo, tror du er en sosialdemokrat, egentlig. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 hm, fullførte selv nettopp en bokanmeldelse av Sumitra's Story til engelsken, hadde litt problemer med å holde meg under grensen på 300 ord, og klarte det til og med 'nesten' (gikk bare en 100-120 ord over grensa ). Får se hva engelsklæreren vår synes om det, hun er kjent for å være ganske pirkete til tider Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Eg er antisosialist. Avogtil mener eg.... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Nå legger vi kanskje politikken på hylla til videre? Iallefall til en annen forumkategori... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg er ikke særlig politisk engasjert, men det er bare fordi jeg ikke skjønner noe av det...Skammer meg hver gang vi diskuterer, og jeg sitter der som et stort spørsmålstegn. Jeg tror jeg burde sette meg mer inn i ting. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg er ikke særlig politisk engasjert, men det er bare fordi jeg ikke skjønner noe av det...Skammer meg hver gang vi diskuterer, og jeg sitter der som et stort spørsmålstegn. Jeg tror jeg burde sette meg mer inn i ting. Tja, bare å tenke seg litt om det Er det noen saker du brenner for? Irak-krigen? Pelsoppdrett? Matvarepriser? osv. Alle har en mening om ting, når de tenker seg om Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Har masse meninger, men vet liksom ikke hvilket parti jeg støtter osv. Jeg trodde jeg støttet FRP, men så gjorde jeg visst ikke det likevel. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hmms, ut ifra det jeg har sett deg si og mene er du ingen FRP'er. Men altså, man trenger ikke tilhøre et parti, for å være politisk engasjert. Jeg er f.eks uavhengig, men heller ett sted mellom Venstre og SV, tror jeg. Ikke nødvendigvis en sann regel, though Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg tror nok ytterst få er totalt enige i et partis politikk. Det er tross alt bare en håndfull av de større partiene, men nok av forskjellige mennesker. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg tåler ****** meg ikke frisk luft *ha hodepine ette ren tur på bondeland* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg tåler ****** meg ikke frisk luft *ha hodepine ette ren tur på bondeland* Kanskje du bare har drukket for lite vann. Man får hodepine av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg