Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At du begynner å oppføre deg som en komplett idiot. Egentlig alt du trenger å vite. Politiske diskusjoner hører hjemme i politikk/religion. Basta.

 

Forævrig er det UTROLIG teit sagt. Selv om jeg er radikal går ikke jeg rundt og sier "det er greit, så lenge du velger rødt". Folk har forskjellige synspunkter, argumentèr for dine, og takle at andre ikke er enige. Å si det du sa blir som å si "flat skatt er galt", for så å ikke utdype HVORFOR.

 

Uansett, svar gjerne på PM, IKKE her. Og post gjerne i Politikk/Religion.

 

 

 

... And HalTan's back in So3, i guess.

Lenke til kommentar
Det jeg snakket om, var jo at Nimzo ikke var verken "høyre eller venstre". Som begge er borgerlige partier. Skjønner du den nå? :)

Tja, når man setter det i sammenheng er det jo litt annerledes, så ikke posten til Nimzo. Men du må være forsiktig med formuleringen din gutt :)

 

Anyhoo, jeg skriver musikkanmeldelse av Bobby Conn - The Homeland, til avisprosjekt på skolen. Har ikke skrevet ett eneste ord ennå :S Jaja, går nok bra etter hvert.

Lenke til kommentar
Det jeg snakket om, var jo at Nimzo ikke var verken "høyre eller venstre". Som begge er borgerlige partier. Skjønner du den nå? :)

Nei, han sa til høyre eller venstre. Det er to forskjellige politiske retninger. Venstresiden går i retningen av kollektivisme, mens høyresiden i retningen av individualisme. Kom over til Politikk-forumet, der diskuterer vi slikt.

Endret av FreeBSD
Lenke til kommentar

hm, fullførte selv nettopp en bokanmeldelse av Sumitra's Story til engelsken, hadde litt problemer med å holde meg under grensen på 300 ord, og klarte det til og med 'nesten' :yes: (gikk bare en 100-120 ord over grensa :ermm: ).

Får se hva engelsklæreren vår synes om det, hun er kjent for å være ganske pirkete til tider :shrug:

Lenke til kommentar
Jeg er ikke særlig politisk engasjert, men det er bare fordi jeg ikke skjønner noe av det...Skammer meg hver gang vi diskuterer, og jeg sitter der som et stort spørsmålstegn. Jeg tror jeg burde sette meg mer inn i ting. :ermm:

Tja, bare å tenke seg litt om det :) Er det noen saker du brenner for? Irak-krigen? Pelsoppdrett? Matvarepriser? osv. Alle har en mening om ting, når de tenker seg om :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...