Xeenon_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Er vel "bare" en ferie vel... Gah! Skal på konferanse... ugg, som jeg hater skolen akkurat nå! Å prate med lærerne blir som å stå sånn her: Ack! Vil...Ha... Sommerferie... NÅ Lenke til kommentar
Calm Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Det hadde vel kanskje holdt med et lite rapp over fingrene med spanskrøret... synes nå jeg da Gah! Skal på konferanse... ugg, som jeg hater skolen akkurat nå! Å prate med lærerne blir som å stå sånn her: Ack! Vil...Ha... Sommerferie... NÅ Haha! Er det noe jeg ikke savner med skolen så er det konferansene ass! Kjipt når du er 2 måneder fra 18 og allikevel må ha med deg mutters og fatters når læreren skal fortelle den samme leksen som sist, samt at du har strøket i gym... Men egentlig så savner jeg skolen litt Endret 25. mars 2004 av Calm Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hmm det var jo j*vla til reaksjon som dimiles hadde da. Kor mange dager ferie fikk han? Korfor har eg på følelsen at han ikke kommer tilbake. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Har akkuratt kommet hjem fra konferanse tim .. Det gikk faktisk ganske bra .. Bare to 3'ere å det skal fikses på. Ligger ann til 5 i musikk da Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) DiMiles er bannet http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=223805&hl= Ååååå det var synd Det er egentlig ikke noe rart i, duden var joh helt ny her... Og fikk omtrent ikke svar på spørsmålet sitt en gang, bare kjeft... Btw testet den nye duronen min og kommer ikke lenger enn 1,6@2,0Ghz, den gammle greide jeg 2,5Ghz med Endret 25. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=2...20&mode=classic ...fikk lyst å dele ut linken... "ikke mot noen her inne " Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg synes han gjikk langt over streken. Jeg pleier bare å legge igjen en sarkastisk kommentar. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Morsomt side tall forresten. 888 Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Ja, jeg synes også DiMiles gikk laaangt over streken med posten sin. Nå begynner jeg å bli bedre også! Slapp fransk fremføring i dag, og jeg forsøker å koke den vekk i kålen. Dreit meg forøvrig rimelig bra ut på skolen i dag. Skal opp i klasserommet for å hente geografibøkene, og møter noen i klassen som er på vei nedover. "Ey, Tobias, hva handla geografileksa om? Jeg gadd fean ikke lese den dritten, det er så maks råttent," eller noe, sier jeg, ganske høyt. Rundt hjørnet, brøkdelen av et sekund senere, kommer geografilærern min, kikker skarpt på meg og sier noe i retning av at "Du mener det, du, ja..." og gikk videre. Ho var hissig resten av dagen, og ho smiler og ler alltid, men ikke i dag. Fan, asså! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Morsomt side tall forresten. 888 På min er det 444. Jeg har satt opp antall innlegg per side i forumsinnstillinger i kontrollpanel. Anbefaler alle å gjøre det samme. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Ja, jeg synes også DiMiles gikk laaangt over streken med posten sin. Nå begynner jeg å bli bedre også! Slapp fransk fremføring i dag, og jeg forsøker å koke den vekk i kålen. Dreit meg forøvrig rimelig bra ut på skolen i dag. Skal opp i klasserommet for å hente geografibøkene, og møter noen i klassen som er på vei nedover. "Ey, Tobias, hva handla geografileksa om? Jeg gadd fean ikke lese den dritten, det er så maks råttent," eller noe, sier jeg, ganske høyt. Rundt hjørnet, brøkdelen av et sekund senere, kommer geografilærern min, kikker skarpt på meg og sier noe i retning av at "Du mener det, du, ja..." og gikk videre. Ho var hissig resten av dagen, og ho smiler og ler alltid, men ikke i dag. Fan, asså! Hehe. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg synes ikke dimiles gikk over streken... Nå har dette pågått lenge, på tide han fikk lettet litt på trykket..gleder meg til han er tilbake Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Har noen av dere smakt Nøttifrutti? Den er kjempe god! Er sån blanding av et parr nøtte typer, rosiner og noen andre tørka frukter. Mye bedre en sjokolade og div. andre godterier. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Tror jeg har beveget meg ut på noe som jeg egentlig ikke skulle ha gjort. Har meldt meg inn i Sosialistisk Ungdom Uansett...jobbing i kveld. Skal på jobb nå kl 2100 til ca 0000 Og blir jobbing hele helga også..blir koselig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Tror jeg har beveget meg ut på noe som jeg egentlig ikke skulle ha gjort.Har meldt meg inn i Sosialistisk Ungdom Jeg er offisiellt ikke her, men.. grattis MEN, om du ikke vet om du vil engang kan du likegodt melde deg ut... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Tror jeg har beveget meg ut på noe som jeg egentlig ikke skulle ha gjort.Har meldt meg inn i Sosialistisk Ungdom Jeg er offisiellt ikke her, men.. grattis MEN, om du ikke vet om du vil engang kan du likegodt melde deg ut... Blah, du er SO-bruker og vil alltid være. Den "boikotten" som dere har er bare gay..rett og slett. Og tror ikke jeg melder meg ut nå med en gang...er artige folk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Er ikke en boikott, er rett og slett det at jeg føler behov for en pause, men dette kunne ikke gå ubemerket hen =) GG Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Så ditt "mål" var vellykket? Blah...du gjør meg syk. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Jeg er styremedlem i Lillehammer og Omegn Unge Høyre. HAHAHA Endret 25. mars 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Politikk er for suckers. hehe neida men absolutt ikke noe for meg. Eller er det festene du sikter på b|real? Eller hunnkjønn? Må være noe catch ett sted! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg