Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vel kanskje holdt med et lite rapp over fingrene med spanskrøret... synes nå jeg da :hmm:

 

Gah! Skal på konferanse... ugg, som jeg hater skolen akkurat nå! Å prate med lærerne blir som å stå sånn her:  Ack! Vil...Ha... Sommerferie... NÅ

 

Haha! Er det noe jeg ikke savner med skolen så er det konferansene ass! :D Kjipt når du er 2 måneder fra 18 og allikevel må ha med deg mutters og fatters når læreren skal fortelle den samme leksen som sist, samt at du har strøket i gym...

 

Men egentlig så savner jeg skolen litt :ermm:

Endret av Calm
Lenke til kommentar

Ååååå det var synd :cry:

 

 

 

:ermm:

Det er egentlig ikke noe rart i, duden var joh helt ny her...

Og fikk omtrent ikke svar på spørsmålet sitt en gang, bare kjeft...

 

Btw testet den nye duronen min og kommer ikke lenger enn 1,6@2,0Ghz, den gammle greide jeg 2,5Ghz med :(

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Ja, jeg synes også DiMiles gikk laaangt over streken med posten sin. Nå begynner jeg å bli bedre også! Slapp fransk fremføring i dag, og jeg forsøker å koke den vekk i kålen.

 

Dreit meg forøvrig rimelig bra ut på skolen i dag. Skal opp i klasserommet for å hente geografibøkene, og møter noen i klassen som er på vei nedover. "Ey, Tobias, hva handla geografileksa om? Jeg gadd fean ikke lese den dritten, det er så maks råttent," eller noe, sier jeg, ganske høyt. Rundt hjørnet, brøkdelen av et sekund senere, kommer geografilærern min, kikker skarpt på meg og sier noe i retning av at "Du mener det, du, ja..." og gikk videre. Ho var hissig resten av dagen, og ho smiler og ler alltid, men ikke i dag. Fan, asså!

Lenke til kommentar
Ja, jeg synes også DiMiles gikk laaangt over streken med posten sin. Nå begynner jeg å bli bedre også! Slapp fransk fremføring i dag, og jeg forsøker å koke den vekk i kålen.

 

Dreit meg forøvrig rimelig bra ut på skolen i dag. Skal opp i klasserommet for å hente geografibøkene, og møter noen i klassen som er på vei nedover. "Ey, Tobias, hva handla geografileksa om? Jeg gadd fean ikke lese den dritten, det er så maks råttent," eller noe, sier jeg, ganske høyt. Rundt hjørnet, brøkdelen av et sekund senere, kommer geografilærern min, kikker skarpt på meg og sier noe i retning av at "Du mener det, du, ja..." og gikk videre. Ho var hissig resten av dagen, og ho smiler og ler alltid, men ikke i dag. Fan, asså!

Hehe.

 

pointing.gif

Lenke til kommentar
Tror jeg har beveget meg ut på noe som jeg egentlig ikke skulle ha gjort.

Har meldt meg inn i Sosialistisk Ungdom :ermm:

Jeg er offisiellt ikke her, men.. grattis :)

 

MEN, om du ikke vet om du vil engang kan du likegodt melde deg ut...

Blah, du er SO-bruker og vil alltid være.

Den "boikotten" som dere har er bare gay..rett og slett.

 

Og tror ikke jeg melder meg ut nå med en gang...er artige folk :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...