Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Det er dass med kjerringer som ikke gidder å høre på viktige ting som lyssetting og lysteknikk; øltyper, fine biler og sånne ting.

 

Damer som interesserer seg for teite ting er ingen ting å samle på :ermm:

 

(Neida, seriøst, go get some, VeXx! Lykke til hva enn dine intensjoner er :) )

 

bfisk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan tro jeg følte meg klok blant alle de hardbarka gutta på volvo tunge kjøretøy idag. JEg viste fram bilde av varsellampa som lyste. DEt var parkeringsbremsen :blush: Jadda.... Jeg har tette skillz lizzm. Ellers så var alamen en "summer". Som at det skule si meg noe som helst. Jaja, den bråker tett, det er det jeg vet om den. Vet hvor dingsen er, så den forsvinner muligens. Og så lyser "sentralvarsellampa". Igjen noe som enhver burde vite hva er. DA takket jeg for infoen og dro hjem.

 

Lykke til VeXx. Bare hold deg unna temaer der du har for mye peiling, da kan du bli litt for ivrig, og det blir jo ikek helt positivt.

Ting er ikke alltid like lett nei :hmm:

Lenke til kommentar

Wey litt liv i S03 igjen :)

 

Dagen min i dag har vært slitt:

Først kommer jeg hjem til en slitsom dag på skolen, så drar jeg til byen for og kjøpe ny Psu.

Jeg måtte gå til byen i dag, BAH.

Så kommer jeg hjem for og teste, og den funker fortsat ikke FFS!

Så nå har jeg bestilt nytt hk, som er dårligere enn det jeg hadde :(

Men oppgraderer i Mai anyway....

Pluss i alt dette er at den bærbare pc'en som jeg lånte av stefaren min, nå ikke fungerer lenger...

Eller den funker, men ladern funker ikke...Den grønne lampen på laderen står og blinker..

Noen som know what to do?

 

Nå sitter jeg og hører på (8)Left outside alone, digg stemme hun Anastacia har da. :)

Pluss øving til Samfunsfag prøve i morgen, "Lov og Rett", tror den går knall.

Good night!

Lenke til kommentar

Usj, ******. Skal på den røtne jobben min i morra. Hater den jobben, må være der 0700. Søppel! Håper jeg blir matforgifta eller noe sånt annet smart i løpet av natta.

 

Annonse: Byttes: Pent brukt trallebetjentjobb på Gardermoen. Kun brukt i 4 uker. Send PM om du er intressert! :p

Lenke til kommentar

Fypokker eg er trøtt! Eg er helt dau i kroppen og hovet. Men kommer sikkert i humøret for det er knall vær ute. Skikkelig sommer aktig men forsatt kjølig som fyy. Weee våren er her og snart er det sommer igjen. Pokker eg gleder meg. Denne sommeren har eg på følelsen kommer til å ta helt av. :w00t::dribble:

Lenke til kommentar
Fypokker eg er trøtt! Eg er helt dau i kroppen og hovet. Men kommer sikkert i humøret for det er knall vær ute. Skikkelig sommer aktig men forsatt kjølig som fyy. Weee våren er her og snart er det sommer igjen. Pokker eg gleder meg. Denne sommeren har eg på følelsen kommer til å ta helt av. :w00t::dribble:

Har begynt å snø her på østlandet!!! :mad::mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...