bfisk Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Det er dass med kjerringer som ikke gidder å høre på viktige ting som lyssetting og lysteknikk; øltyper, fine biler og sånne ting. Damer som interesserer seg for teite ting er ingen ting å samle på (Neida, seriøst, go get some, VeXx! Lykke til hva enn dine intensjoner er ) bfisk Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Kan tro jeg følte meg klok blant alle de hardbarka gutta på volvo tunge kjøretøy idag. JEg viste fram bilde av varsellampa som lyste. DEt var parkeringsbremsen Jadda.... Jeg har tette skillz lizzm. Ellers så var alamen en "summer". Som at det skule si meg noe som helst. Jaja, den bråker tett, det er det jeg vet om den. Vet hvor dingsen er, så den forsvinner muligens. Og så lyser "sentralvarsellampa". Igjen noe som enhver burde vite hva er. DA takket jeg for infoen og dro hjem. Lykke til VeXx. Bare hold deg unna temaer der du har for mye peiling, da kan du bli litt for ivrig, og det blir jo ikek helt positivt. Ting er ikke alltid like lett nei Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Wey litt liv i S03 igjen Dagen min i dag har vært slitt: Først kommer jeg hjem til en slitsom dag på skolen, så drar jeg til byen for og kjøpe ny Psu. Jeg måtte gå til byen i dag, BAH. Så kommer jeg hjem for og teste, og den funker fortsat ikke FFS! Så nå har jeg bestilt nytt hk, som er dårligere enn det jeg hadde Men oppgraderer i Mai anyway.... Pluss i alt dette er at den bærbare pc'en som jeg lånte av stefaren min, nå ikke fungerer lenger... Eller den funker, men ladern funker ikke...Den grønne lampen på laderen står og blinker.. Noen som know what to do? Nå sitter jeg og hører på (8)Left outside alone, digg stemme hun Anastacia har da. Pluss øving til Samfunsfag prøve i morgen, "Lov og Rett", tror den går knall. Good night! Lenke til kommentar
zed Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Fett, sitter selv å øver på 'Radioaktivitet'kapittelet og er ferdig med 'Stråling og lyd' Går egentlig greit, i og med at jeg hører på superdigg electronica/chill ved siden av. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) tror at jeg legger meg nå Er så j'velig trøtt. Men må dusje først anyway. Huff har 3 timers skrivedag i Nynorsk i morra Nynorsk er ikke akkuratt min sterke side Endret 24. mars 2004 av kaiern Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 ARGH! Kommunen må brenne i et sted hvor det er varmt! De holder på å grave i vannsystemet, så hver kveld forsvinner alt trykk, og hver morra er vannet brunt og ekkelt, og sinnsykt lite trykk i. Sånn har det vært en 4-5 kvelder på rad nå. Max plagsomt! Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Usj, ******. Skal på den røtne jobben min i morra. Hater den jobben, må være der 0700. Søppel! Håper jeg blir matforgifta eller noe sånt annet smart i løpet av natta. Annonse: Byttes: Pent brukt trallebetjentjobb på Gardermoen. Kun brukt i 4 uker. Send PM om du er intressert! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Arrgh imorgen må eg ut tidlig igjen. Jaja eg sto opp tidlig idag anyways så nå er eg litt trøtt. snart legge meg og greier. :/ Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Da gjekk eg i seng ja..Matteprøve i morra det blir morro! Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Yes-yes, i morgen har jeg elektroteknikk prøve... i tilegg har jeg en innleveringsoppgave i "Montering & Reprasjonsteknikk" som jeg ikke har gjort...menmen.... Tar ikkje det så tungt! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Skulle se Chucky's bride men sovnet flere ganger så eg bare legger meg. God natt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Good morning folks. Travel dag i dag. Skal på jobb nå kl 0900 og så etter jobb på et møte på videregående skolen. Så er det på sjøhussenteret kl 2100 og jobbing til 0000 sikkert så...jah.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Morn Morn, nå skal jeg på skolen om 10 minutter, og mangler masse på å blir klar. (Og det hjelper ikke å sitte her ) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 /me fikk et KM133 hovedkort idag =) Trenger bare SDram så har jeg en maskin oppe og gå =) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 ufffers KJEDLIG her nu .. noen gi meg en BRA humor site som jeg ikke har surfa gjennum enda ,..... eller noe annet bra jeg kan bruke tiden min till Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Fypokker eg er trøtt! Eg er helt dau i kroppen og hovet. Men kommer sikkert i humøret for det er knall vær ute. Skikkelig sommer aktig men forsatt kjølig som fyy. Weee våren er her og snart er det sommer igjen. Pokker eg gleder meg. Denne sommeren har eg på følelsen kommer til å ta helt av. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Fypokker eg er trøtt! Eg er helt dau i kroppen og hovet. Men kommer sikkert i humøret for det er knall vær ute. Skikkelig sommer aktig men forsatt kjølig som fyy. Weee våren er her og snart er det sommer igjen. Pokker eg gleder meg. Denne sommeren har eg på følelsen kommer til å ta helt av. Har begynt å snø her på østlandet!!! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Stoppet nå Btw nå Cpu er kjøpt, *teste* Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 ufffers KJEDLIG her nu .. noen gi meg en BRA humor site som jeg ikke har surfa gjennum enda ,..... eller noe annet bra jeg kan bruke tiden min till somethingawful.com mebbe Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 DiMiles er bannet http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=223805&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg