Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følte at jeg har snakket lite med dere her på forumet i det siste... :dontgetit: Det er ikke bra.

Har vært mye å gjøre i det siste, Risør att og fram, CeBIT, jobb, skaffe TG billeter til noen venner, ene kameraten min har litt Jenteproblemer und so weiter.

 

Men imorgen har jeg fri og har noe fri i helga, så nå skal jeg slappe av. Har kjøpt 2 5liters tønner med Warsteiner i Tyskland så jeg gleder meg som en unge å knekke de :D

 

Ellers så har jeg funnet ut at bikkja mi er mye mer overbeskyttende ovenfor meg enn mamma (selv om mamma har hatt henne omtrent permanent siste 2 åra).

Med mamma er hun snill og grei med alle andre hunder, og med meg så skal hun ta å jule opp enkelte hunder som er for nærme meg.

Er forsåvidt greit nok, bare litt stressende når vi er ute å går tur i skogen. :blush:

 

Ellers folkens, ting går bra med dere ? Selv føler jeg Tg nærmer seg med stormskritt og jeg må begynne planlegge ting nå... *stress det og*

Lenke til kommentar

Sorry meg B|Real :hugs:

 

Nå er jeg nydusja, driver å lar håret tørke.

Grubler over noe.

Burde jeg gå for å kunne alt det unødvendige pisspreiket av no dritt for å kunne få enn 5'er eller 6'er? Eller burde jeg bare lærer meg sånn at jeg svarer riktig?

 

Tok det opp med faren min (som er lærer) men han kunne ikke få gjordt noe. Hvorfor er skolen sånn?

 

*ny sig*

Lenke til kommentar

okayokay fikk litt tips her :) Darkness : er jo ikke lame å spør om topics, hva skal jeg liksom si til ei jente jeg såvidt kjenner :

 

"Hey nice shoes, wanna shag??"

 

Komigjen folk, flere :) Jobb og fremtid er bra ;)

 

I tillegg har jeg bare sett henne på bilder (traff henne på nett :p ) så hvis hun ikke er så pen beiner jeg som et uvær... :hmm::ermm::p Neida.. Hu er søt og sjarmerende hu ;)

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
Prat om hobbiene hennes hva hun gjør på fritiden.

Åssen musikksmak hun har, kanskje dere har noe til felles.

Kanskje hun har en favoritt-film som også du har :)

 

Bare ikke skriv det på innsiden av hånda di ;)

hehe, husker nok dette jeg.. Hun liker warcraft 3 såvidt jeg har forstått, og hun er middels datainterresert, men jeg tror ikke jeg fyrer opp Intels 64 bits CPU diskusjon eller R420 / NV40 talk heller... :blush::p

Lenke til kommentar

Ikke virk som en bedreviter i hvert fall, VeXx! Men hvis du har snakket med henne på nett, så må du da vite noe om henne? Er litt triks å vise at du husker ting om henne, at ting hun sier ikke bare går inn en vei og ut en annen :)

 

Edit: En ting til. Å planlegge samtale.. er det noe smart da? Blir det ikke litt påtatt? Man merker vel fort om man har noe kjemi eller ikke. Hun skal jo tross alt snakke hun også. La henne få snakke. Spør henne hva hun interesserer seg for, hva hun synes om ting. Fortell en morsom historie om deg selv eller.no

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Tror ikke jeg ville dratt inn det med warcraft, da du sikkert vet litt for mye og kan komme fram som en geek (som du ikke er da seff ;))

Bare prat om interessene hennes da, kanskje hun kommer på noe å prate om?

Pleier vanligvis ikke å nevne pc i det heletatt når jeg snakker med den fremmede rase :)

 

Det skal nok gå bra :thumbup: Skal få en kompis til å vente rundt hjørnet utenfor restauranten med bil i tilfelle jeg ombestemmer meg... Nei huff, noe så frekt :D

 

"Ehrm ehrm.. Går på do en tur" /run_like_hell :)

Lenke til kommentar
Ikke virk som en bedreviter i hvert fall, VeXx! Men hvis du har snakket med henne på nett, så må du da vite noe om henne? Er litt triks å vise at du husker ting om henne, at ting hun sier ikke bare går inn en vei og ut en annen :)

Ja, men du skjønner, jeg begynte å snakke med henne for et par uker siden og hun har vært veldig frempå. Hun virker søt og slikt, men synes det er litt scary å bare putte den i femte gir liksom.

 

Skal på kino først, det er mitt triks :)

 

Jeg tar med jenta på kino, så under filmen sitter jeg og tenker på hva jeg skal si til henne etterpå ;) Er mye lettere å snakke med noen du har truffet face 2 face, men jeg er heller ikke den typen som har problemer med å kommunisere med fremmede ;)

 

EDIT : darkness| : det var en spøk da :laugh:

Endret av VeXx
Lenke til kommentar

Kan tro jeg følte meg klok blant alle de hardbarka gutta på volvo tunge kjøretøy idag. JEg viste fram bilde av varsellampa som lyste. DEt var parkeringsbremsen :blush: Jadda.... Jeg har tette skillz lizzm. Ellers så var alamen en "summer". Som at det skule si meg noe som helst. Jaja, den bråker tett, det er det jeg vet om den. Vet hvor dingsen er, så den forsvinner muligens. Og så lyser "sentralvarsellampa". Igjen noe som enhver burde vite hva er. DA takket jeg for infoen og dro hjem.

 

Lykke til VeXx. Bare hold deg unna temaer der du har for mye peiling, da kan du bli litt for ivrig, og det blir jo ikek helt positivt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...