Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Har tenkt på henne siden i helgen.. :love:

Dæven så lenge.... :ermm:

 

 

Nå legger jeg meg, heldags i IT i morra og hakke øvd en dritt. Tror det går ganske greit allikevel =) Sitter og tar opp no musikk til prøven i morra, og håper det ikke blir snø i morra slik at jeg kan kjøøøre! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh idag sto eg opp klokken 10. På tide å begynne å snu på døgnrytmen igjen. Så lenge det varer da...

 

Anyways er i godt humør og hører og vifter til: D:\My Music\HIPHOP\Ludacris - Chicken & Beer (2003)\Ludacris - Chicken & Beer - 05 - Splash Waterfalls.mp3

 

 

Fukc me....!
Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Jaja! Nok en dag for oss som er sjuke. Lars-Rune på jobben ble merkelig nok ikke sur på at jeg var syk, han pleier å whine helt inn i ******. I dag sa ha bare noe i retning av at "ja, du får vel komme med en egenmelding eller noe neste uke da"... Begynner nesten å lukte ugler i mosen.

 

Jaja. Sier opp før sommer uansett, så :D

 

bfisk

Lenke til kommentar

GO telenor da :D (ikke Teleh0 r nei)

 

Nå har jeg 1024 / 256 i forhold til at jeg hadde 384 / 128 før! Driiiiiiiitdigg :mrgreen:

 

Uten noe ekstra kostnader, gebyrer eller noen ting. :woot::mrgreen:

 

 

EDIT: ser ut som om de sensurerer tele.h0r og tele.hor.. :p)

Endret av DiMiles
Lenke til kommentar
GO telenor da :D (ikke Telenor nei)

 

Nå har jeg 1024 / 256 i forhold til at jeg hadde 384 / 128 før! Driiiiiiiitdigg :mrgreen:

 

Uten noe ekstra kostnader, gebyrer eller noen ting. :woot::mrgreen:

Da er vi to! Nå er det forresten lenge sia jeg har sett deg jensemann... Jeg er sjuk jeg. Må begynne å lese litt til prøva i eldre historie på fredagen uansett, da, så det er egentlig greit :D

Lenke til kommentar
Haha.. Synes ikke du det blir litt lame å spørre andre om topics? Snakk om det som interesserer deg :) Dere bør jo ha litt felles interesser om det skal funke.

:yes:

 

Å dikte opp ting som man mener man en interesse i er ikke spessielt bra.

Kan lett bli sittende der og diskutere et emne som du ikke har kontroll på..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...