darkness| Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hele situasjonen høres temmelig absurd ut.. jeg må innrømme at jeg flirte litt da jeg leste posten din Høres ut som tourettes-syndrom det der. Må være trist for begge to ja.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Høres ut som tourettes-syndrom det der. Må være trist for begge to ja.. Stemmer det. Er nok tourettes-syndomet ja. Ønsker jeg hadde det, eller...jeg ønsker at jeg kunne skaffe meg papirer på ting så jeg kunne si hva som helst til folk jeg møtte Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Høres ut som tourettes-syndrom det der. Må være trist for begge to ja.. Stemmer det. Er nok tourettes-syndomet ja. Ønsker jeg hadde det, eller...jeg ønsker at jeg kunne skaffe meg papirer på ting så jeg kunne si hva som helst til folk jeg møtte Tror nok ikke du skulle ønske du hadde det. Selv om folk vet at du har det, så er det nok få som liker deg til tross for at du har papirer på at du ikke kan hjelpe for det. Ingen liker å bli såret/fornærmet uansett hvor lite vondt den andre personen mente det. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Neida, tror ikke han har noe sånt. Han er bare gal, men tror ingen lege ville gitt han noen diagnose i dag har jeg slått ny juicerekord: 2 timer og 35 minutter på et glass juice.. Ja, jeg kjedet meg på dagen i dag.. *skamme seg* Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Soldier_448: Lykke til! Heh, takker. Anyway, sender TV2 fortsatt X-Files på torsdager, eller har de sluttet med det? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 #¤&¤/¤ som jeg kjeder meg!!! Lenke til kommentar
zed Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Nå klør jeg i øyet fordi jeg ikke kan kose med katter men har kosa med en Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Tror nok ikke du skulle ønske du hadde det. Selv om folk vet at du har det, så er det nok få som liker deg til tross for at du har papirer på at du ikke kan hjelpe for det. Ingen liker å bli såret/fornærmet uansett hvor lite vondt den andre personen mente det. Var en spøk da. Og folk liker ikke meg uansett så det kan være det samme Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Det er ingen bra innstillning B|Real Endret 23. mars 2004 av kaiern Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Nå klør jeg i øyet fordi jeg ikke kan kose med katter men har kosa med en Samma skjer i pollensesongen for meg. Vet hva du opplever Kom igjen, klø deg! Du har så lyst så! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Det er ingen bra innstillning B|Real Jeg er et ironisk menneske Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Alle hater guiden min nå... Lenke til kommentar
zed Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Zed, funker shuttlen? Hakke fått den tilbake enda Venter, venter... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Det er ingen bra innstillning B|Real Jeg er et ironisk menneske Jaja funker det å Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg kjeder meg. Og jeg tror jeg hater verden også... Uansett...jeg trenger en røyk. Mat&Røykepause. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Bæ!, nå funker ikke laderen til den bærbare.. Så blir borte en ukes tid... WTF skal jeg finne på når jeg ikke har pc =S Jaja, Take care ppl. Lenke til kommentar
zed Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Nå klør jeg i øyet fordi jeg ikke kan kose med katter men har kosa med en Samma skjer i pollensesongen for meg. Vet hva du opplever Kom igjen, klø deg! Du har så lyst så! Tok nettopp en dusj, ble borte da. ****** å balasam ikke går ut av håret med en gang, måtte vaske lenge. Men jeg lukter så godt nå så det var verdt det Dagens tune (ifra nikkor faktisk) : Manu Chau - King of Bongo. Natta. Endret 23. mars 2004 av zed Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) wee..vært ute med den søte jenta i dag..tror jeg begynner å bli litt vårkåt jeg EDIT: hihi to ny smilies (nei ligna litt på no) Endret 23. mars 2004 av MrX_ Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Det er flere som er bitt av den basillen skal jeg fortelle deg.. Skal se om jeg får invitert med meg en dame ut til helgen. Har tenkt på henne siden i helgen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg