Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Men bfisk daaa.. Hvis jeg bytter avatar som du ba meg om, og samtidig slutter å spamme så tror moderatoren(e) at du driver å rapporterer i ett sett uten grunn.. Alle har vel hørt historien om gutten som ropte ulv, ulv? Dette kan føre til at hvis dette pågår i lengden, så kan jeg plutselig voldta deg i et mørkt smug bak en av hovedpostene, uten at noen vil gidde å høre på dine fåfengte skrik om hjelp i mørket..(Nei, dette er ikke noen drapstrussel etc, calm down)

 

____

 

Darkness|, noe sier meg at bfisk ikke eier selvironi.. Nei vent, jeg mente..ikke eier septiktank. Vanlig skrivefeil.

Endret av Liquid Skin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som ikke synes du er morsom? :dontgetit:

 

Og ja, PM er sendt til moderator, om det var det du lurte på. Og for n-te gang, forsøk å utvis normal høflighet og bytt avataren din.

 

bfisk

 

Edit: Ser nå at du har bytta avataren din. Bra! Takker for det.

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
Fikk den igjen på fredag, fikk 6- på den. Tenker jeg får 6/5 eller 6- på prøven i dag. Fant dog ut noe som ikke var med i fasiten en gang, kanskje det redde meg fra minuset :p

Jaja, det er vel ikke nødvendig å skryte av karakterene sine...seksere har jeg også fått på hver matteprøve. (Untatt den pokkers sannsynlighetsprøva, en førdømt seks minus :wallbash:)

 

Uansett, vi hadde en digg enkel matte heldagsprøve! Ferdig etter tre timer. Skulle ønske alle heldager var matte. :dribble:

 

Før alle begynner å mase; ja jeg skrøt litt nå jeg også.

Lenke til kommentar
>,22/03/2004 : 22:42] .......Har hatt 5 spansk prøver i hele år. Har fått 0-- på alle sammen :cry:

Lukter stryk i spansk til sommern :thumbdown:

jaja, hva kan man gjøre :shrug:

 

(fikk -- fordi det var så SINNSYKT med feil på det jeg skrev :p )

 

ble mange smilies her......

¿Qué La .....? Cómo el infierno usted maneja ser ese malo en

español? :scared:

Oye mac-gyver: El es un n00b en español. Seguro que uso un transilator de español en la web. :p

No, no, no! Prueba por favor? ;)

Spansk :love:

Lenke til kommentar
Hater, hater, hater, hater matte. :cry: Skjønner ikke bæret, og har flaks hvis jeg såvidt står tenker jeg. :roll:

 

Uansett... Bestemor og bestefar skal skille seg i en alder av 73 og 66! *ler* Patetisk eller hvaaaaa?

LOL! Vel.. for den som er 66 år har det kanskje noe å si da.. Den personen har fremdeles mulighet til å finne seg en ny livsledsager :)

Lenke til kommentar

Hele saken er at bestefar har blitt helt gærn i hodet etter han hadde et slag for noen år siden. På julaften, f.eks sa han til kusinen min at hun ikke burde gå ut av huset, så feit som hun er. Han sier bare tingene som faller han inn, uten å legge skjul på noe. Han drikker i smug, og er en skade for omgivelsene.

 

Men det er jo ikke hans skyld... Er jo hjernen som har blitt omprogrammert litt. Dakar begge to.

 

Ps: Bestemor har skrevet navnet sitt på sin mat i kjøleskapet, dvs si alt utenom en eplejuice. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...