Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Matchstick Men er en fin-fin film, zed. Den kan jeg anbefale deg.

 

Fikk melding fra ho jeg øvekjører med nå - ho lurte på om jeg var klar for å kjøre litt nå. Lunt :D

 

Ellers: snurrebordet mitt står og vrir på en sort, rund skive av polyvinylklorid, med riller i. Dette forårsaker at Alan Barratt dundrer i rommet. Funky shiiit!

Lenke til kommentar

bfisk, du sier at dette ikke er en spammetråd, men en chattetråd.. Men du har jo de siste ukene(jeg har lest litt her) faktisk dratt alle samtaler over på skole og matte uten å mukke? Altså, err..du driver skolenerd-spammig jo! Jeg er nok ikke den rette til å si dette, men du er den som sender denne tråden hardest over klippen.. you go girl! :thumbs:

Lenke til kommentar
bfisk, du sier at dette ikke er en spammetråd, men en chattetråd.. Men du har jo de siste ukene(jeg har lest litt her) faktisk dratt alle samtaler over på skole og matte uten å mukke? Altså, err..du driver skolenerd-spammig jo!  Jeg er nok ikke den rette til å si dette, men du er den som sender denne tråden hardest over klippen.. you go girl! :thumbs:

:wow:

 

Nei, seriøst, skjerp deg. Jeg begynte å prate om matte for et døgn siden elns, ikke "de siste ukene". Ærlig talt :ermm: Og er det no galt i å prate litt om matte da? Så lenge jeg ikke spammer SO3 nord og ned med masse totalt unyttig som "hehheahha jeg er kul kul kul og eier i CS heaehha_lol" liksom, så går det vel an....?

 

Hva synes dere andre her? Er jeg master of SO3-spamming? :dontgetit:

 

bfisk

 

Edit: Tusen takk for at du bøffer avataren min også. Rapportert.

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...