bfisk Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Matchstick Men er en fin-fin film, zed. Den kan jeg anbefale deg. Fikk melding fra ho jeg øvekjører med nå - ho lurte på om jeg var klar for å kjøre litt nå. Lunt Ellers: snurrebordet mitt står og vrir på en sort, rund skive av polyvinylklorid, med riller i. Dette forårsaker at Alan Barratt dundrer i rommet. Funky shiiit! Lenke til kommentar
Liquid Skin Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Hva er dette for en post? Den var jævlig lang! Og hva står so3 for, anyways? Endret 23. mars 2004 av Liquid Skin Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Denne posten blir referert til som SO3 og heter "Siste Ordet 3". Hva tror du da SO2 står for? Denne tråden er en langtids-chatte-tråd. Det er IKKE en spamme-tråd, bare så det er KLINKENDE KLART. Malapropos: Alan Barratt - Elephant Lenke til kommentar
Liquid Skin Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 bfisk, du sier at dette ikke er en spammetråd, men en chattetråd.. Men du har jo de siste ukene(jeg har lest litt her) faktisk dratt alle samtaler over på skole og matte uten å mukke? Altså, err..du driver skolenerd-spammig jo! Jeg er nok ikke den rette til å si dette, men du er den som sender denne tråden hardest over klippen.. you go girl! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg er søt! Er dette spam? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg er søt! Er dette spam? Ikke når det er sant Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg er søt! Er dette spam? Ikke når det er sant Hæhæ! Mesa likes suckup! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) bfisk, du sier at dette ikke er en spammetråd, men en chattetråd.. Men du har jo de siste ukene(jeg har lest litt her) faktisk dratt alle samtaler over på skole og matte uten å mukke? Altså, err..du driver skolenerd-spammig jo! Jeg er nok ikke den rette til å si dette, men du er den som sender denne tråden hardest over klippen.. you go girl! Nei, seriøst, skjerp deg. Jeg begynte å prate om matte for et døgn siden elns, ikke "de siste ukene". Ærlig talt Og er det no galt i å prate litt om matte da? Så lenge jeg ikke spammer SO3 nord og ned med masse totalt unyttig som "hehheahha jeg er kul kul kul og eier i CS heaehha_lol" liksom, så går det vel an....? Hva synes dere andre her? Er jeg master of SO3-spamming? bfisk Edit: Tusen takk for at du bøffer avataren min også. Rapportert. Endret 23. mars 2004 av bfisk Lenke til kommentar
Liquid Skin Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Rettferdiggjør det at du ikke snakker om hvor god du er i cs, det at du snakker om hvor god du er i matte? Ja? Nei? Nei. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hm.. For en stygg avatar.. HÆHÆ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Nei bfisk du er ingen super spammer seriøst! BTW så rappoterte jeg avataren din jeg å Endret 23. mars 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Liquid Skin Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 hahah, darkness| du er den eneste som ikke lager a crisis out of a drama her.. All ære til deg=) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Liquid Skin: 1. Bytt avatar. 2. La være å spamme SO3, da! 3. Bytt avatar, NÅ! bfisk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Dere er søte alle sammen. Det er helt sant altså! Eh.. Nei.. det var visst meg det.. HØHØ! Menneh.. bfisk.. er du noe god i matte? Sånn helt tilfeldigvis liksom? Neiii.. nå skal jeg gi meg *sette seg i en krok og le av alle* Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Pøh jeg er søtere en deg darkness| nei da hihi Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Pøh jeg er søtere en deg darkness| nei da hihi Gimme pic! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 @darkness|: jeg kan sikkert hjelpe deg med no hvis det var det du lurte på. Bare satt her og posta litt om 2MX mens jeg satt og leste til prøve i går... that's where all the fuzz came from. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Gimme pic! har ikke nå.. men det kommer, det kommer.. Klarer ikke å se bra ut på bilder Endret 23. mars 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg