Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Whiteshit og HolgerLudvigsen:

 

Antiderivasjon bruker man for å kunne integrere ;)

 

Vi holder på med integrasjon og derivasjon. Vi har vel hatt ca hele kapittelet, men jeg fant ut på prøven i dag at jeg burde lest på integralet av 1/x...

 

bfisk

 

edit: ja, 2mx

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
>,22/03/2004 : 23:42]KLAGER DU OVER 3- :scared:

Har hatt 5 spansk prøver i hele år. Har fått 0-- på alle sammen :cry:

Har du ho Anne Lise Sundberg eller?

Hvis du har så skjønner jeg deg :yes:

 

 

CFD: Du har nettopp fått meg til å IKKE lese hele SO3 pga den dumme posten din.

Ikke søren om jeg leser det derre der.

Lenke til kommentar

Det med andrederivasjon er jeg fullt klar over... jeg skrev antiderivasjon :) Jeg hadde fysikkprøve forrige tirsdag. Fikk den igjen på fredag, fikk 6- på den. Tenker jeg får 6/5 eller 6- på prøven i dag. Fant dog ut noe som ikke var med i fasiten en gang, kanskje det redde meg fra minuset :p

 

bfisk

Lenke til kommentar
Og prøven gikk bra?

 

Har prøve til Torsdag vi, Kommunikasjon, signal og alarm.

Hadde jeg idag. Om porttelefon og brannanlegg. Gikk så pass + - :thumbdown:

det er jo sinnsykt enkelt da

fikk jo alt riktig på det som sto i boka, seff hadde læreren tatt med noe som ikke sto i boka da

Lenke til kommentar

Dreit meg no værre ut i kjemi timen i dag.

 

Fikk ett oppgave sett, og de første spørsmåla var sånn helt grunnleganne og simple. Det ene var Hva er navnet på HCl.

 

Lærern kom bort til meg, og han spurte om hva det var. Jeg som i dag har vert i helt andre tanker, pluss at hjernen min oftest går i stå når jlærere spør meg ut slik i en klasse, klarte faktisk ikke å svare på det :wallbash:

 

:blush:

 

Har lissom hatt 2KJ i fjor og har 3KJ nå. Har fått 4 heile tia. Har hatt om det stoffe utallelige ganger, alle som har hatt kjemi burde hvite hvor mye en snakker om det stoffet. :blush: Men nei, jeg kalrte ikke svare sån på sparket, hjernen gikk i stå :blush::wallbash:

 

 

 

 

Hvordan kan jeg værra så teit :wallbash:

 

Tenk å ikke kunne si at jeg ikke klarte si at HCl er Hydrogenklorid, eller bedre kjent som saltsyre :wallbash:

 

 

 

Lurer på hva lærern skreiv i notat boka si da :dontgetit: Blei vel en gigantisk minus det :cry::realmad:

 

 

 

 

Foresten, jeg beklager bruken av smilys. Kan fort skje når jeg er i slikt humør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...