JoeDohn Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 /me spilte forresten Tony Hawk's 4 om mandagen, var nesten så jeg fikk lyst til å få meg en hjulplanke og gå ut og brekke noen bein... (nå har jeg jo funnet ut at hvis jeg virkelig går inn for det så trenger jeg jo ikke noen hjulplanke for å klare det - jeg kan jo gjøre denslags på treninga, jeg...) tillykke med bedre halvdel CFD, alltid gøy med slike... og kjære vifteovn; gidder du å legge inn et linjeskift i d0000000000000d-inga di? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Ja de lagunen vogn guttene er ikke helt gode. Flere som har fått seg ett smell av de. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 og kjære vifteovn; gidder du å legge inn et linjeskift i d0000000000000d-inga di? Done.. Ikke at det er noe stort poeng i det nå som vi er på neste side though.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg gikk litt forbi og skrek: "Pål Bang! My MAN!!!" Han snudde seg og ga meg det rare blikket sitt (har han noe annet blikk?) på tide med en god gammel ROFL! *grin* han er jo litt søt, da... gikk forbi han når jeg spilte inn junta-programmet i våres, vi gikk gjennom kultur-redaksjonen i P2, og da stod han og leste aftenposten... jeg synes han ser litt ut som Yoda, noen som er enige? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg tror serriøst jeg kunne tro jeg kunne ha jobbet lenge i en barnehage hvis jeg hadde fått godt betalt. Er serriøst artig Jeg småplaget en unge i dag og så sa han til meg: "Du må ikke plage gammle folk, gjør du det så kan de dette om å dø" Minner meg om Kids say the darndest things som gikk på TVnorge ei stund tilbake. Hadde muligheter til å se Matrix i dag, men jeg orker ikke å stresse med biletter og drit. Da må jeg ringe bortover og vente gudene vet hvor lenge det tar for at jeg får svar der borte i billettluka. Og hvis jeg drar så er det ikke sikkert at jeg får billetter allikevell, så jeg tror jeg drar i morra heller. Kanskje høre med pus'en om ho vil være med på kino i morra (hvis den går i morra da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 jeg synes han ser litt ut som Yoda, noen som er enige? Han ser ut som yoda ja Han har en syk artig stemme den fyren. Syns han er artig liten skrue Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 b-real: Arti at du likte den nye jobben din da Alle dager er jo ikke like, unger sier mye rart også vettu, hehe. Bra du har kommet deg i jobb /me skal se på Matrix filmen i kveld..må jo ha no å le av Drar klokka halv ni tida ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Erm, vel...har hørt at den ikke skulle være så tragisk som nr.2 så jeg tror ikke du får så veldig mye å flire av, men noe er det sikkert Og jeg vet ikke helt, men jeg har på følelsen at jeg kanskje kan komme til å gå lei av jobben Men men, tiden vil vise Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 *Pffssst!* der gikk korken av pilsen.... Har jo ikke hatt noe siden mandag... Koster å kommer over hverdagen på Telenor. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 ok, jeg håper du forstår at dette kan være tungt for meg å forstå, særlig når du slenger det sånn opp i trynet på meg... mener du virkelig at vi har med en så til de grader...syk...person å gjøre her? dette er virkelig skremmende... Jeg liker Thea, jeg. Noen har andre interesser enn andre. Thea liker å skrive, du liker å whine. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 *Pffssst!* der gikk korken av pilsen.... Har jo ikke hatt noe siden mandag... Koster å kommer over hverdagen på Telenor. Ja...det er ikke lett å værra alkis : Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 *Pffssst!* der gikk korken av pilsen.... Har jo ikke hatt noe siden mandag... Koster å kommer over hverdagen på Telenor. Ja...det er ikke lett å værra alkis : Er da ikke alkis, pils er sunt og en del av min natur... Ikke glem at jeg er halv tysk og født der ! *grin* Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Vi diskuterte litt juleønsker rundt middagbordet nå, og det gikk opp for meg at jeg ikke ønsker meg noe som helst som ikke har noe med PC og gjøre, og folka mine sa at de ikke ville gi meg noe slikt, siden de har gitt meg så mye av det fra før. :/ Hva kan jeg ønske meg som ikke har noe med PC å gjøre? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 et liv? (nei seriøst, jeg kødder... hadde det vært zed hadde det vært teh ultimate taunt da ) Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 PENGER! (som du kan bruke på.... datamaskinting?) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 et liv? (nei seriøst, jeg kødder... hadde det vært zed hadde det vært teh ultimate taunt da ) Er vel litt småvanskelig å få gitt vekk et liv til jul..? Hva ønsker dere dere til jul som ikke har noe med PC å gjøre da? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Sex Ja takk, morgen kl fem ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 HalTan ønsker seg: 1. Verdens soeteste dame (nei ikke Aria Giovanni, SnowDOG_) 2. En fri verden der alle er likestillt 3. Ny økonomilærer 4. Trommesett 5. Musikk (STFU DiKKy og "t0r") 6. Hukommelsestap (guess why...) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg kunne gitt deg trommesettet, om jeg hadde hatt råd... De andre er det verre med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg