Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje det er noe galt med msn, eller kanskje du bare later som snowdog..skal prøve å snakke til deg i kveld så får vi se.. :yes:

 

I dag er jeg ikke på skolen og det er kjempedeilig. Huset helt for meg selv før jeg skal på jobb :D Men vi har som vanlig ikke noe mat i huset...så nå skal jeg gjennomsøke alt...vil ikke drikke varm juice i 1 og 1/2 time IGJEN.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Starta ny tråd, men er gøyere folk her :)

 

Hei ja!

 

Går for tiden på Digital Animasjon på Noroff Instituttet i Kristiansand. Fikk da 80000kr i lån siden jeg bor hjemme.

 

Til høsten har jeg tenkt å flytte til Oslo med en kamerat og gå på Noroff Instituttet der, og vi har tenkt å leie leilighet.

 

Det jeg lurer på hvor mye får vi totalt, altså borteboerstipend + lån ? Hvis vi søker fullt stipend + fullt lån...

 

Takker for svar

Lenke til kommentar

Jeg trur:

 

Vi er et ferie sted for aliens. Hele universet vårt er skapt for at aliens kan dra på ferie hit.

 

De har lagd hele universet viritulelt. Vi fintes egentlig ikke. Vi er egentlig aliens som har tatt seg en ferie.

 

Dette systemet virker slik at en alien betaler en sum for å dra på en liten ferie i denne virutelle verden. Alien blir så lagt i en maskin som sender den i en dyp søvn. Det Hjernen blir så mata med denne virituelle verdenen. Programmet er programert slik at en husker ingen ting fra ens tidligere liv når en kommer inn, men en husker dette livet etter ferien er ferdig. De vil jo bort fra deres verden en stund, så defor vil de ikke huske no av den. På jorda så begyner ferien med å bli født, videre følger den livets gang helt til en dør. Denne virituelle verden er kobla i nettverk. Det vil si at alle de ferierende kan dra på ferie i samme verden, så alle vi er egentlig aliens.

 

Det fintes flere sånne ferie univers. Alle er forskjellige. Det er bare denne som følger disse lovene med atomer og slikt. Andre steder så er alt bygd opp anderledes. Den virkelige verden er også bygd opp andresledes.

 

Den ideen med å lage slike ferie steder kom etter at en intergalaktisk media stasjon bestemte seg for å lage galaksens største reality show. De lagde en viritul verden som de lot noen dra inn i å leve ett liv. De lot også seerne få titte. Det gjorde de med at de lot seerne få komme inn, men de fikk ikke noen kropp, de var usynelige ånder som fløyt rundt og observerte. Også kalt spøkelser. Dette var den opprinnelige ideen til disse ferie stedenne.

 

 

 

Hmm... kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...