Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

B|Real : Du var på The Spectacle? De var her på Torsdagen i forrige uke - spile med de på no' festivalgreier her i Tromsø. Dyktige folk! De er jo så samspilte at det nesten ikke er moro (i alle fall ikke når man ikke er i nærhenten selv)

:(

 

Ellers spilte vi i går også - var veldig få folk (30-40 kanskje) og ikke så bra scenelyd og dårlig dagsform => :thumbdown:

Lenke til kommentar
B|Real : Du var på The Spectacle? De var her på Torsdagen i forrige uke - spile med de på no' festivalgreier her i Tromsø. Dyktige folk! De er jo så samspilte at det nesten ikke er moro (i alle fall ikke når man ikke er i nærhenten selv)

:(

 

Ellers spilte vi i går også - var veldig få folk (30-40 kanskje) og ikke så bra scenelyd og dårlig dagsform => :thumbdown:

Ja jeg var å så The Spectacle på fredagen.

De var bare sykt vill. Synd at jeg var så peist etter Dreadful sin gigg.

Lenke til kommentar

Nå skulle jeg faktisk se Matchstick-Men.

Men så kom søstra mi og skulle sende en JÆVLA melding ifra inpoc, og jeg ble mektig irritert.

Hun dro seff inn pappa, og det endte med diskusjon i en time nå.

F,aen, det var den kvelden. Tror jeg legger meg nå eller no.

Ekke en dritt å finne på uansett. :)

Lenke til kommentar
RazorBladekizz: Korfor vil du ikke være venner med han da? Noe spess grunn til det? Og korfor svarer du ikke på msn  :ermm:

 

Jeg vil være venn med han, men han prøvde seg litt for mye nå. Han maste om å bli sammen igjen osv, og jeg orker ikke... :thumbdown: Han bare gjør meg så ******* asosial...

 

Vel, grunnen til at jeg ikke svarer deg snowdog er fordi du aldri svarer MEG og pluss at jeg enda ikke har fått tilsendt den sangen *kjefte på*

 

breaL:forelskelse er cool! når den er gjensidig ;)

 

ps: det at du skriver navnet mitt med zz sier vel sitt :mad:

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar
Tror jeg har en aldri så liten forelskese på gang :love:

Hun er bare nydelig, rett og slett.

Nice!

 

Ta vare på det så lenge det varer. :love: For snart så dumper dem deg :devil:

Oppmuntrende :roll::p

 

Nå er det 3 min til jeg svir av en cd med debian linux :)

Huff, at windows folka ikke kan få gjort ting riktig, en stakkars liten uforventet reboot og jeg kan bruke mIRC og explorer, resten er bare helt føkka, på trynet og borte vekk :(

 

Mista til og med hele DC lista mi :angry:

Når var det jo ikke lenge igjen til jeg var ferdig heller :(

 

Huff jeg ble forbanna i stad, pælma en svær cd bunke med 300 cd'r i uteover hele rommet her og sparka de videre, nå som jeg rydde på torsdag ser det jaggu like bomba ut her igjen. :ermm:

 

Får rydde opp mens jeg venter på at debian laster ned tinga sine.

Gleder meg sinnsykt til debian kommer på pc'n min :thumbs:

 

Maskin har forsåvidt bare vært til bry i den siste måneden, skjermkort, ram og støy har gjort livet til et rent h.elvete her.

 

Alle her veit hva en dimmer er?

Som justerer spenning ihvertfall. Man får med en slik en når man kjøper MIST frostbite hos microplex, og gjett hva, den har brått bare en av og en på funksjon!!

Bråker jo no helt sinnsykt når den er på fullt og cpu blir utrolig varm når den er helt av, ja helt av, 0rpm!

 

Mars er tydeligvis ikke min måned :thumbdown:

 

Nå ser det ut til at debian isoen min er ferdig i det jeg skriver det her, ønsk meg lykke til inn i linux verdenen (for 3. gang :p )

Ha en god natt, det skal ikke jeg ha :(

Lenke til kommentar
RazorBladekizz: Korfor vil du ikke være venner med han da? Noe spess grunn til det? Og korfor svarer du ikke på msn  :ermm:

 

Jeg vil være venn med han, men han prøvde seg litt for mye nå. Han maste om å bli sammen igjen osv, og jeg orker ikke... :thumbdown: Han bare gjør meg så ******* asosial...

 

Vel, grunnen til at jeg ikke svarer deg snowdog er fordi du aldri svarer MEG og pluss at jeg enda ikke har fått tilsendt den sangen *kjefte på*

 

breaL:forelskelse er cool! når den er gjensidig ;)

 

ps: det at du skriver navnet mitt med zz sier vel sitt :mad:

:wow: eg skriver jo hver gang du logger deg på jo. WTF? Må være noe i veien med msn'ne ditt elns. Firewall or something. Hm...

 

Anyways hvis han skal drive på slikt så er det bare anoying ja. Husker den gangen THE GIRLFRIEND slo opp med meg så ville hun også være venner med meg og eg sa greit men det gikk rett og slett ikke. Hun ble sammen med en annen kis noen dager etter at hun slo opp og hver gang eg var med henne så.......vil ikke snakker mer om det.

 

 

:cry:

Lenke til kommentar
Anyways hvis han skal drive på slikt så er det bare anoying ja. Husker den gangen THE GIRLFRIEND slo opp med meg så ville hun også være venner med meg og eg sa greit men det gikk rett og slett ikke. Hun ble sammen med en annen kis noen dager etter at hun slo opp og hver gang eg var med henne så.......vil ikke snakker mer om det.

 

 

:cry:

Well life's a bitch..

 

eller

 

life is hard and then you die..

 

er det ikkje et uttrykk som heiter : If you cant beat them, joem them...

 

så i tilfelle snowdog om du skal slå dei...ta en kjønnsoperasjon :thumbs:

 

edit: ja...tørr humor...knegg knegg osv... :p

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Har nettopp våknet etter en aldri så liten fest på lørdag.. Lå i en seng og pratet med en dame hele natt til søndag (mens hostinnen lå naken på andre siden av sengen :p). Kom hjem på søndagen og la meg sånn i 13tiden. Det gikk på hjemmelaget søtsur vin som vi trodde var rød, når vi kom ned på stuen sånn passe edru i dagslys så viste det seg at den var nesten brun :wow: .. Men det gikk ann.

 

Ellers har jeg studiedag i dag, så skal være hjemme og jobbe med skoleting, det blir det sikkert ikke noe av uansett.. Skal vel lakkere fronten på kabinettet mitt i dag tenker jeg.

 

 

 

/Over og ut

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...