Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Haaai :)

På fredag gjorde jeg det slutt med kjæresten. I dag skal vi på kino som venner (har lovt han å være venner). Er det bare meg som synes dette er jævlig patetisk?

 

:ermm:

 

uansett, i går brukte jeg 2 og 1/2 time på et glass juice... det er ganske ... vel.. eksepsjonelt? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haaai :)

På fredag gjorde jeg det slutt med kjæresten. I dag skal vi på kino som venner (har lovt han å være venner). Er det bare meg som synes dette er jævlig patetisk?

 

:ermm:

 

uansett, i går brukte jeg 2 og 1/2 time på et glass juice... det er ganske ... vel.. eksepsjonelt? ;)

Jeg synes ikke det er patetisk, iallefall så lenge han ikke prøver å ordne opp i ting da..

 

Nå kan du jo bli sammen med HalTan! :thumbs:

Lenke til kommentar
Haaai :)

På fredag gjorde jeg det slutt med kjæresten. I dag skal vi på kino som venner (har lovt han å være venner). Er det bare meg som synes dette er jævlig patetisk?

 

:ermm:

 

uansett, i går brukte jeg 2 og 1/2 time på et glass juice... det er ganske ... vel.. eksepsjonelt? ;)

Hehe, når gutter sier som venner.... :p

 

Vent til han begynner å ta på deg og prøver å klemme deg osv... ;)

 

2 og 1/2 time på et glass juice, da var den vel ganske varm på slutten? :yucky:

Lenke til kommentar
Jensemannen full igjen? :wow: Haha ler hver gang eg hører folk si at alkohol er noe dritt og at de aldri skal drikke osv....går ikke. Er vel de som aldri har vært full som sier det men med engang de prøver så......ja

 

Anyways det store spørsmålet er....Fikk du deg noe ikveld da jens?

Har jeg noen gang sagt det?

Tror du forveksler meg med en viss mister Bjaaland... :p

Lenke til kommentar
Den smakte ikke noe særlig godt etterhvert nei. Drakk den bare fordi jeg var sulten og vi ikke hadde noe mat... Rart hvor desperat man blir iblant.. :p Ironisk nok skal vi se "Elsk meg om du tør".. Håper han ikke begynner å sippe ;)

Nei, gutter sipper.. Eller.. Menn sipper ikke da. Hvis han gjør det så ta en "monsterbedriften" på han. Smack han på fjeset og si "Pull yourself together maaan" :p

 

Neida, men lykke til uansett og prøv å drikk juicen fortere neste gang... :thumbup:

Lenke til kommentar
LOL@ http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=222156 :laugh:

 

Men eg syns det er meget synd at man ikke kan komentere babes i babes tråden.  :mad:

Det er lov å kommentere babes, ja, men når det blir side opp og side ned med bare kommentarer så blir det litt for mye.

Haaai  :)

På fredag gjorde jeg det slutt med kjæresten. I dag skal vi på kino som venner (har lovt han å være venner). Er det bare meg som synes dette er jævlig patetisk?

Vel, en rar situasjon er det i allefall.

Men det må dere finne ut av..om dere skal holde kontakten videre eller bare hilse på hverandre når man møter på hverandre på gata.

 

Var å festet i går.

Den siste posten min var faktisk under meget påvirket tillstand men ble faktisk ganske ordentlig :roll:

Uansett, jeg dro til bang og ble sittende der og føler at jeg egentlig ikke var velkommen, så jeg ble sittende i en stol og nyte tuborg og røyk.

Til slutt så ble hele festkonseptet for mye for meg så jeg gikk ut på verandaen og satte å så på nordlyset og stjernene. Var helt nyyydelig, rett og slett.

Så kom espen og jeg satt på han til grotta pga han var sjafør og da vi kom dit så var geir og en annen fyr der og de skulle til blokken for å hente ei cognagc-flaske.

Så i bilen dro vi til hytta der Geir hadde gjømt unna flaska for kjerringa si :p

Og da vi kom tilbake var der bare masse dritprat og jeg gikk etterhvert ned sammen med espen og så weelman, men fikk ikke med meg stort så jeg sovna...

Så...endte opp som en rimelig bra kveld allikevell, men fan heller jeg hadde det kjedelig hos bang.

Lenke til kommentar
Den smakte ikke noe særlig godt etterhvert nei. Drakk den bare fordi jeg var sulten og vi ikke hadde noe mat... Rart hvor desperat man blir iblant.. :p Ironisk nok skal vi se "Elsk meg om du tør".. Håper han ikke begynner å sippe ;)

Vær snill med han da... Begynner han å grine så burde han være fornøyd om du bare holder rundt han og gir litt omsorg. Blir han ikke fornøyd så må du kanskje heller være slem mot han. Det er fælt men...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...