Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har faktisk 2 gitarer...

 

En Epiphone el-gitar

og en Akustisk gitar med mic...

 

savner no en 12 strenger... /me lyst på :love:

Kunne heller tenkt meg en 7-strenger ejg da... Får så utrolig fet lyd på de.. Også er de geniale til å spille Pantera låter på, Fordi du slepper å stemme end gitaren og får spilt alt liksom.. :thumbs:

Lenke til kommentar

Ja det var en utrolig god ide...bare synd at noen mennesker ikke har øynene med seg og ikke klarer å forstå at den gutten faktisk er døv og derfor ikke klarer å skrive like godt som oss "normale"..Håper de som var innvolvert i drittkastingen fikk seg en liten ferie elns :yes:

Lenke til kommentar

Om man er døv vil man aldri kunne klare å sette sammen setninger på samme måte som du og jeg...Av den enkle grunn at man ikke har hørt dem før (i hvertfall om man har vært døv over lang tid) Språket læres jo ikke bare skriftlig men også muntlig..ikke alltid like lett å få med seg gramatikk og setnigsoppbygging bare ved å lese seg fram til slik :no: Synes gutten klarer seg utrolig bra jeg :thumbs:

Lenke til kommentar

Jensemannen full igjen? :wow: Haha ler hver gang eg hører folk si at alkohol er noe dritt og at de aldri skal drikke osv....går ikke. Er vel de som aldri har vært full som sier det men med engang de prøver så......ja

 

Anyways det store spørsmålet er....Fikk du deg noe ikveld da jens?

Lenke til kommentar
Jeg har en Fender Stratokaster stående til pynt [Den tar seg faktisk meget bra ut]

Hva sier du om noen ber deg om å ta en trall?

Da sier jeg bare at den er ustemt, og at jeg ikke orker å stemme den :thumbup:

 

Om de skulle mase ekstra mye: Så kan jeg ta en ganske enkel trall, siden jeg pleide å spille før ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...