Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Edit: CFD, du har sikkert fått en fin fin stepping, Gef sin boter på 4ghz med stock volt Boxed, så du har vel noe og gå på...

Det er bra =) .. Jeg skal ta og teste en annen neste torsdag tipper jeg. Noen ganger er det fint og jobbe 2dager i uken på et lager =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dag er det finvær på sørlandet. Jeg har vært ute en del og hilst på en kamerat som har bursdag i dag. Kjøpte et kort til han, og lovet å spandere en øl på han i byen i kveld, han blir 18.

 

Men i dag er det fest! Woho! Skal ut å kjøpe øl snart. Det blir hæla i taket og tenna i tapeten!

 

 

bfisk

Lenke til kommentar
Gidder ikke kjøpe en så dyr gitar før jeg har spillt en stund ;)

Bedre å kjøpe litt dyrere med en gang mener jeg..

Liksom istedenfor å kjøpe en til 2k nå, så kjøpe en til 5k om 6mnd når du føler du er god nok og ikke synes det er bra nok lyd i den du har lenger = 7k... hmmm

eller bare kjøpe en til 4.5 k med engang, eller vente en mnd eller noe. Blir billigere totalt, og du ahr bra llyd hele tia... Og humbuckerne i EX-51 gir faktisk en ganske så ok vreng og.. :thumbs:

Lenke til kommentar

Jeg har gitar i skapet :thumbs:

Dog en kassegitar jeg fikk for en stund sia, har vurdert å begynne å spille litt igjen.

Syns gitar er utrolig kult å kunne spille skikkelig på.

 

Også veldig enig i det herr. Nimzo sier;

Bedre å bruke 7k hvis du bestemmer deg for å spille i en lang tid, enn å bruke 5k og sette den i skapet etter en måneds tid kanskje :)

Endret av LoS
Lenke til kommentar
Bare så du var under 18 så jeg bare spurte :dontgetit:

Men sier som jeg sa; sier skolen det er gyldig så burde det være det.

Jeg vet ikke om skolen sier det er gyldig, og det er vel uvesentlig ettersom det er dørvakten som har makten. Har jeg sagt noe om at det er 18års grense? Trenger bare identifikasjon jeg. :p

 

Noen flere enn LoS som har synspunkter?

Lenke til kommentar

ÆÆÆÆ.

For en dag!

Jeg er i et slikt humær at jeg ikke har lyst til noen værdens ting. Sitter bare her og kjeder meg. :wallbash:

Null og niks jeg har lyst til.

Hvorfor, HVORFOR?

 

Boring!

 

Har ikke lyst til:

Fortsette på noe 3d greier jeg begynte på i 3d stusdio max

Se film, grunnet jeg ikke har noen som er usett eller er bre nokk til å bli sett igjen

Spille spill. Har en del kule spill jeg ikke har runna enda.

Sufe på nette

Finne på noe med noen kompiser

tegne

 

 

 

 

Hva skal jeg gjøre. Frustrert :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...