Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig mye bra tips, tusen takk.. ;)

 

Men tenkte ut den beste ideen jeg.. Skrive alt i en txt fil og lage en link til den på min egen side... så er det enklere og oppdatere for emg og alt.. ;) det er konge da...

eller bare lage en mappe, og putte inn enn ny txt fil hver dag, så kan jeg ha sånn "mappevisning" som man får på home.no uten index fil..

Lenke til kommentar
Nå tar jeg kvelden å.. guuud nait folkens ;)

Hmm.. Har du faika postcount'n? Du hadde jo liksom 666 post før du posta den der ;)

Samme det.. natta til deg.. Hvem er neste?

 

edit: postcount: Ahh!! I had a revelation!

Endret av _howy
Lenke til kommentar

Muahaha....eg har som oftest j*vla dårlig flaks. Anyways nå når eg var ute med hunden så skulle eg fyre meg en røyk og vist pokker hadde eg glemt lighteren i den andre buksen. Fan og eg som hadde tenkt hele tiden på den ene røyken vettu (har ikke røyket på hele dagen siden eg er småsyk og hadde gledet meg til den) anyways irritert og tenkte ikke på noe annet enn at eg håpet noen skulle gå forbi meg så kunne eg spørre om fyr. Anyways ingen kom og eg gikk hjem sur....vel på veien så løper hunden mot en pose som noen hadde lagt fra seg for så ikke altfor lang tid siden da den ikke var der når vi gikk forbi. Vel som sagt så skal ikke hunden min spise råtne brød og dritt som folk kaster til fugler så eg løp for å stoppe han i å putte noe i munnen. Eg ser i posen og pinnadø er det en 5pck med turborg. De var kalde også :wow: hehe rett hjem og sprettet en opp. Resten skal eg ha til imorgen siden det muligens er fest imorgen og hvis ikke bare koser eg meg med ølene. :thumbs::thumbs::thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...