SnowDOG_ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hmm det der med nudler er ikke dumt. Kanskje eg bare skal spise nudler... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Ey! Leste noe om dagbok på nettet her et sted... Noen som veit om en bra måte og skrive blog på, har vurdert og begynne med det... Spesielt siden jeg har en Apple iBook på vei i posten.. www.teenopendiary.com Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Du kan også prøve Blogger Endret 19. mars 2004 av razh0r Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Veldig mye bra tips, tusen takk.. Men tenkte ut den beste ideen jeg.. Skrive alt i en txt fil og lage en link til den på min egen side... så er det enklere og oppdatere for emg og alt.. det er konge da... eller bare lage en mappe, og putte inn enn ny txt fil hver dag, så kan jeg ha sånn "mappevisning" som man får på home.no uten index fil.. Lenke til kommentar
_howy Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Kan noen gi et lite sammendrag av side 2 - 871? (måtte bare entre søppelberget en tur.. fylle på litt) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Sitte fra 1.23 til cirka 7.00 og lese igjennom alt sammen.. Btw natta fishes. Lenke til kommentar
_howy Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Sitte fra 1.23 til cirka 7.00 og lese igjennom alt sammen..Btw natta fishes. Var den ja (natta). Arg! Må vel vente til klokka 3. Må ringe på ei da Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Nå tar jeg kvelden å.. guuud nait folkens Lenke til kommentar
_howy Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Nå tar jeg kvelden å.. guuud nait folkens Hmm.. Har du faika postcount'n? Du hadde jo liksom 666 post før du posta den der Samme det.. natta til deg.. Hvem er neste? edit: postcount: Ahh!! I had a revelation! Endret 20. mars 2004 av _howy Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) *edit* Endret 20. mars 2004 av kaiern Lenke til kommentar
_howy Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Postene teller ikke i Off-topic da EDIRT: klarte ikke å legge meg Fant ut det selv. Counten min stoppa litt den også sjø Lenke til kommentar
_howy Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hva betyr egentlig overskriften -> "Svarer på Siste ordet 3" ?? Lenke til kommentar
_howy Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Er dette spam? *peker oppover* Lenke til kommentar
_howy Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) ok kaiern.. Skal slutte nå Får jeg en advarsel nå? edit: "Spam = Utestengelse!" Hmm.. en mulighet der kanskje men, med mine fattige 133 post på snart like mange uker så betyr vel ikke det så mye Endret 20. mars 2004 av _howy Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Fint at dere ødelegger So3 enda mere da! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Muahaha....eg har som oftest j*vla dårlig flaks. Anyways nå når eg var ute med hunden så skulle eg fyre meg en røyk og vist pokker hadde eg glemt lighteren i den andre buksen. Fan og eg som hadde tenkt hele tiden på den ene røyken vettu (har ikke røyket på hele dagen siden eg er småsyk og hadde gledet meg til den) anyways irritert og tenkte ikke på noe annet enn at eg håpet noen skulle gå forbi meg så kunne eg spørre om fyr. Anyways ingen kom og eg gikk hjem sur....vel på veien så løper hunden mot en pose som noen hadde lagt fra seg for så ikke altfor lang tid siden da den ikke var der når vi gikk forbi. Vel som sagt så skal ikke hunden min spise råtne brød og dritt som folk kaster til fugler så eg løp for å stoppe han i å putte noe i munnen. Eg ser i posen og pinnadø er det en 5pck med turborg. De var kalde også hehe rett hjem og sprettet en opp. Resten skal eg ha til imorgen siden det muligens er fest imorgen og hvis ikke bare koser eg meg med ølene. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hehe, kos deg Sikkert noen fjortiser sitt hjemmested, men drikker du ting du finner på gata/skogen? Hadde aldri jeg gjort..menmen.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Ja seff skjekket eg om det var noen muffens med de. Minste tegn til rare ting på flasken så. Jaja får satse den er fin eller så snakkes vi in hell! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Sankker om flaks da SnowDOG... sånnt skjer ikke med meg Vel nå er det seriøst natta... gleder meg til å se på el-gitar i morra . Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 5 tuborg på gata? ****** så digg da Nikkor : selvsagt drikker du de hvis de er fine, who gives a shit? hehe Har sovet siden kl 8 i dag og nå er jeg lys våken.. Skal jeg gjøre midt på natta? Spille UT2k4.... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg