zed Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Bluecom koster jo 299 da. Men uansett, jeg skal ha 720 linja til 400. Kanskje ett hakk opp, tror neppe det. + at Telenor har åh husker ikke hva det heter, sånn at du er 'rett på nett' Telenor må du logge deg inn allefall. Dessuten støtter jeg ikke monopol, hvis jeg kan unngå. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Du trenger ikke logge deg på nå lenger Bare og stille litt det... Fikk nå 1024/256 for 400kr... Jaja men ditt valg *teste ut nye ting på Icanal..* Edit: Næmmen har du Ublocka meg nå da Zed Endret 19. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det er digg bfisk Det var ikke det jeg trengte å høre nå. Fyfaen, jeg er så lei av drittfitter som aldri gidder å holde avtaler, som gjør at nå er det helg, og jeg står uten planer, fordi jeg har sagt nei til alle andre osv osv osv. Jeg er så max lei av å bli rejecta hele ******* tiden. GAH. Tror jeg går og henger meg eller no... Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Fyfaen, jeg er så lei av drittfitter som aldri gidder å holde avtaler, som gjør at nå er det helg, og jeg står uten planer, fordi jeg har sagt nei til alle andre osv osv osv. Jeg er så max lei av å bli rejecta hele ******* tiden. GAH. Tror jeg går og henger meg eller no... Hmm, sliter litt selv, har blitt invitert av ei jente på fest. Men har ikke nr'et hennes, og hun er ikke på msn. Jaja, natten er fortsatt ung Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Du har i det minste draget og sånn, hvis du ble invitert på fest. GAH, jeg er så pissed/forbanna/deppa/irritert nå. Hvorfor går ALDRI noe min vei? Aldri? Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) It must be the icebergs! Åh, får ikke kontakt med henne : / Endret 19. mars 2004 av zed Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 ****** i ******. Ho jeg skulle finne på noe med i dag kommer SÅKLART og sender en melding; "hei, jeg har egentlig lyst til å dra på jentekveld hos madda jeg, går det greit eller? sorry... vi får ta det en anna dag" DF. bfisk Slike ting er bare så irriterende og man blir skuffet og drit og...jah, i det hele tatt. Tror jeg skal ta å starte opp dagbok-tingen på b-real.net elns...kjeder meg. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Zedzor: Vet du hvor det er, kan du vel dra uannsett? Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Det jeg ikke vet, vet ikke hvor vet ikke når. Hun inviterte meg på mandag, hun sa jo det kanskje ikke ble noe av. Men har ikke hørt noe annet fra henne enn 'hei' på skolen idag. Jaja, jeg venter. Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Har jo nr'et hennes. Men blir litt 'stalker' når jeg ikke har fått det av henne enda. Dessuten inviterte hun meg, så hun som har all infoen, hu bør kontakte meg Endret 19. mars 2004 av zed Lenke til kommentar
Gjørdis Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hei dikky det bildet er fra Treefreands.com di er kule ass syk humor da o je men jeg er en syking oså da det er vel u også heheheh Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Skjerp deg... Edit: B|real ban? Endret 19. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Gjørdis Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 ja ka du tror ? mmmm lol nikkor lit av en sleiping du ja ehheheheheh men du er ikke med i gjengen du vel ? eller å nei du er jo bosen å nei jeg tar og ########## Lenke til kommentar
Gjørdis Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Zed mmm skal ikke si hva jeg tenkte på Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 øhhh. gjørdis ro ned spamminga da B|Real ban? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 ja ka du tror ? mmmm lol nikkor lit av en sleiping du ja ehheheheheh men du er ikke med i gjengen du vel ? eller å nei du er jo bosen å nei jeg tar og ########## Og slik spamming både i SO3 og resten av forumet får man en ferie for. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Dagbok er bra det. Jeg er litt skeptisk til å brette ut om livet på nettet på den måten, men det er vel ikke noe skummelt forbundet med det når man roer paranoia nivået litt... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 synd med jenta bfisk. Lurer på hva slike folk tenker på. Nå er jeg hos bjørn. Med en gang jeg kommer inn kommer ungene hans springende. bilder av de på hjemmeside min http://www.mscon.net/amiga/mitt/hjemmeside/om%20meg.htm Og frida skulle sitte på fanget mitt hele tiden. slikt er helbredning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg