danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Haha, så utrolig kult sosohal!Lo læreren også eller? Han hakke tatt meg i det ennå. :/ Ikke orntli. Men jeg skal prøve en gang til. Hatt litt slappe timer i det siste, så jeg har spilt litt Fight Club istedet... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Nå skal dere høre om noe som skjedde forrige Lørdag her: Jeg var på lagunen med en meget spessiell person og var litt sånn derre ukonsentrert..Drev og tenke på hvor bra jeg egentlig hadde det ,men det var visst ikke så lurt.. Det kom nemelig en slik "traktor med butikkvogner bak seg" og nesten kjørte over meg og den meget spessielle personen.. Har ikke fått en slik støkk på lenge altså.. Følte bare for og si det.. Vet egentlig ikke hvorfor.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Må innrømme og si at det ble en del posting på meg og mellom 0800 0g 1330... var nesten ikke noe å gjøre på jobb... Blir heller labert med posting midt på dagen. Men mot kvelden igjen så er det på'n igjen Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hehe, er ikke trygt å gå i egne tanker på lagunen nei. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 *sitter og ler rått nå* Hehe! Hihi! *ondskapsfull* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Servern min er nedklokket atm siden jeg ikke bruker den til noe særlig (XP2400@2200mhz atm) spilling. Står liksom bare med filene mine nå. Den andre maskinen (shuttelen er underklokket pga at det er noe gale som jeg ikke vet hva er.. Kjipt det. ) Jau, blir ikke så morro når man ikke kan klokke syns jeg. Nå som jeg har Shuttle SB51G, så kan jeg ikke ta høyere FSB enn 108 før lydkortet går knekken...(mangel på agp/pci lock), mens på serveren min klarer jeg fint 150 i fsb, og den maskinen kjører til vanlig med Noname PC2100 "jalla" ram, og hovedkortet har ikke engang agp/pci lock...Og enda klarer den såpass høy fsb..."høy, tatt i betraktning at det er en P4) Så jeg gleder meg til å klokke igjen...regner med å slå 3.0ghz...med orginal kjøler og et par kabinett vifter...har ikke fått utprøvd min nye 120mm som står i side døra enda...skal bli gøy Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Du skjønner, Thea _liker_ å skrive stil hun. ok, jeg håper du forstår at dette kan være tungt for meg å forstå, særlig når du slenger det sånn opp i trynet på meg... mener du virkelig at vi har med en så til de grader...syk...person å gjøre her? dette er virkelig skremmende... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 *sitter og ler rått nå* Hehe! Hihi! *ondskapsfull* Du skal da ikke si noe da.. Du skvatt sikkert minst like mye som meg.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 *sitter og ler rått nå* Hehe! Hihi! *ondskapsfull* Du skal da ikke si noe da.. Du skvatt sikkert minst like mye som meg.. Jeg skvatt fordi du plutselig hoppa til jo... Hørte og så traktoren lengre før du gjorde dah... Hehe... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg skvatt fordi du plutselig hoppa til jo... Hørte og så traktoren lengre før du gjorde dah... Hehe... Er det noe jeg har gått glipp av nå eller ? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg skvatt fordi du plutselig hoppa til jo... Hørte og så traktoren lengre før du gjorde dah... Hehe... Er det noe jeg har gått glipp av nå eller ? Nå skal dere høre om noe som skjedde forrige Lørdag her: Jeg var på lagunen med en meget spessiell person og var litt sånn derre ukonsentrert..Drev og tenke på hvor bra jeg egentlig hadde det ,men det var visst ikke så lurt.. Det kom nemelig en slik "traktor med butikkvogner bak seg" og nesten kjørte over meg og den meget spessielle personen.. Har ikke fått en slik støkk på lenge altså.. Følte bare for og si det.. Vet egentlig ikke hvorfor.. Det? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Denne "spesielle personen", det er det som skurrer her, tror jeg... Denne personen trenger et navn... (Aner jeg også et nick?) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hey folkens! Idag har ikke vært en dag å fortelle om.. Nå sitter jeg her og spiser spaghetti. Ikke boks. Hjemmelaga saus osv. (CreatureCanis, CFD: Godt å høre(lese) dette! Virker som om ting går den rette veien for begge.. Lykke til ihvertfall..) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hei nvoetfiv! Jeg har funnet ut at jeg liker meg i Arendal jeg Er alltids morro der nå som huset er pusset skikklig opp i første etage, og jeg hadde med meg en venn...Jeg var også innem X pec eller hva den net cafe'n heter...ditt skal jeg neste gang jeg skal til ændal..Da skal jeg sove der ( på nettcafe'n altså, ikke sove, men døgne da) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Planet X-pec? Det er den værste fjortis/wannabegansta plassen i hele ændal tror jeg.. Seriøst, mekk heller lan hjemme edit: Arendal er ikke en plass å like seg. Spesielt ikke på denne årstiden. Arendal er bare kult om sommeren. BARE da. Men du sammenligner med Skien da.. Så, hmm.. Ændal er kanskje å foretrekke da ja.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Go CFD pg CcX gødd løkk! Nvoetfiv ekke logga på msn, hvem skal jeg si d000000d til nå? :grine: jeg har vært å skata... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Go CFD pg CcX gødd løkk! Nvoetfiv ekke logga på msn, hvem skal jeg si d000000d til nå? :grine: jeg har vært å skata... *logge på msn* Someone is cutting puppet strings to my soul. says: d00000000000000000000d! HalTan says: d000000000000000000000000000000000000000000 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000d! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 najs! ^^ *skrive litt mer for å de-spamme denne posten* *og enda litt mer* btw: jeg så Pål Bang Hansen i dag! Jeg gikk litt forbi og skrek: "Pål Bang! My MAN!!!" Han snudde seg og ga meg det rare blikket sitt (har han noe annet blikk?) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Pål Bang Hansen snakker morsomt. ******, har fortsatt sår ytters på høyre pekefinger, klarte å kutte meg sånn passe helt utpå tuppen slik at skriving (keyboard og analogt) + bruk av mus gjør vondt. Hver gang jeg klikker så gjør det vondt :grine: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg