Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

........men sender du PCen din til _spaceworld_ når det er noe galt med den?  :ermm:

Jau... Kjøpte der når jeg kjøpte den for jeg orka ikke tullet med å måtte bytte deler og betale for de hvis det gikk til ****** med den.. Så nå blir det ihvertfall billig da.. :yes:

Men ****** at de bruker så lang tid, spaceworld sender den videre til hattelco, Ringer direkte til de og kalger jeg.. :D

 

 

Edit: Hvorfor er ordet Helv.ete senurert? det er jo et sted det faktisk står om i bibelen og burde ikke vært sensurert sånn sett.. (NEI, jeg er ikke kristen. BLACK METAL!!!!!)

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar

hm, tøft, fikk nettopp denne emailen ifra Telenor :D

Nå blir ADSL-abonnementet ditt enda bedre! Her er noe av det du kan glede deg til:

- FRI BRUK

- Enda høyere fart

- Markedets beste sikkerhetspakke fra Norton

- Fri tilgang til iCanal Musikk-, Familie- og Spillpakke, bredbåndsunderholdning fra Telenor

- Ny og enda mer brukervennlig e-postleser

 

 

Oppgraderingen av ditt ADSL-abonnement vil skje automatisk.

 

Du vil motta skriftlig informasjon som forteller mer om de nye fordelene. Følg med i postkassen din!

 

Du kan også lese mer her. Klikk her!

 

Vennlig hilsen

Telenor

 

 

 

 

Dette er et nyhetsbrev fra Telenor. Vi ber deg ikke svare på denne e-posten. Ønsker du informasjon eller kontakt med oss, klikk her!

Hvis du ikke ønsker å motta e-post fra Telenor i fremtiden kan du avslutte utsendelsen her.

Endret av Soldier_448
Lenke til kommentar

- Enda høyere fart -> nice

 

- Markedets beste sikkerhetspakke fra Norton -> *host* avg *hark* :p

 

- Fri tilgang til iCanal Musikk-, Familie- og Spillpakke, bredbåndsunderholdning fra Telenor -> sikkert greit for de som bruker det..

 

- Ny og enda mer brukervennlig e-postleser -> Hvem bruker den ifra før av?

 

 

En annen ting som irriterer meg med telenor er at de bruker 'fri bruk' som reklame-slagord.

Har ikke -ALLE- andre ISP'er fri bruk? Herregud.

 

Ja jeg bruker bluecom, skal fornye snart. :)

Endret av zed
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...