SnowDOG_ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 God natt folkens. Legger meg tidlig inatt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Jaja nå har eg våket syk og greier. Morsomt siden eg vanligvis føler meg crappy en god stund før eg blir syk men inatt så var eg helt fint og nå vil eg bare dø. Svikere! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Kom hunden i papiravisen eller nettavsien, SnowDOG_? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 /Me sitter på skolen og gjøre ferdi prosjektet, framføring om en halv time... Digg med helg! Tudelu. God Bedring btw Mario. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Darkness: Den kom med i papiravisen. Har ikke sett om den på på nettet. Nikkor: Thanks. Nå skal eg lage meg sitron te og ta noen piller og noe greier. *late som eg er frisk* Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) ........men sender du PCen din til _spaceworld_ når det er noe galt med den? Jau... Kjøpte der når jeg kjøpte den for jeg orka ikke tullet med å måtte bytte deler og betale for de hvis det gikk til ****** med den.. Så nå blir det ihvertfall billig da.. Men ****** at de bruker så lang tid, spaceworld sender den videre til hattelco, Ringer direkte til de og kalger jeg.. Edit: Hvorfor er ordet Helv.ete senurert? det er jo et sted det faktisk står om i bibelen og burde ikke vært sensurert sånn sett.. (NEI, jeg er ikke kristen. BLACK METAL!!!!!) Endret 19. mars 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 var party hos meg i går. bilder her var for full til å ta bilder på nach. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 @Hartge Fælt til festing det er på deg då. Har lyst å sove, men har ei kjedelig obligatorisk oppgave til mandag, systemutvikling.... ... vil berre bli ferdig... Forslag til å få en dårlig sang ut av hjernen....har milkshake på hjernen...ka gir du meg.. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Til deg: Iron Maiden - Run To The Hills... om igjen og om igjen Again and again and againandagainagainagainagain til du får lyst til å spy - så tretten ganger til. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Finaly helg.. Nå skal jeg slappe av hele helga .... Mulig jeg skal møte noen jenter på lørdag .. Det blir gøy.... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) I dag er det chill, i morgen er det Lan... /Me spiller DC men en i klassen, jeg dør hele tiden Edit: Hører på: La Factoría- Papi chulo.mp3 Konge sang Endret 19. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Endelig fant eg en fyr som "selger" dvd-r filer og som har heftig 10mbits linje. Ahh da har eg pirates of the caribean om 2timer og winxp pro sp1 på 20min. God i love NGT! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) hm, tøft, fikk nettopp denne emailen ifra Telenor Nå blir ADSL-abonnementet ditt enda bedre! Her er noe av det du kan glede deg til: - FRI BRUK - Enda høyere fart - Markedets beste sikkerhetspakke fra Norton - Fri tilgang til iCanal Musikk-, Familie- og Spillpakke, bredbåndsunderholdning fra Telenor - Ny og enda mer brukervennlig e-postleser Oppgraderingen av ditt ADSL-abonnement vil skje automatisk. Du vil motta skriftlig informasjon som forteller mer om de nye fordelene. Følg med i postkassen din! Du kan også lese mer her. Klikk her! Vennlig hilsen Telenor Dette er et nyhetsbrev fra Telenor. Vi ber deg ikke svare på denne e-posten. Ønsker du informasjon eller kontakt med oss, klikk her! Hvis du ikke ønsker å motta e-post fra Telenor i fremtiden kan du avslutte utsendelsen her. Endret 19. mars 2004 av Soldier_448 Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Næmen.. har de endelig funnet ut at begrensningen på download ikke var et sjakktrekk? Må si jeg er imponert over folka som jobber i Telenor altså... Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) - Enda høyere fart -> nice - Markedets beste sikkerhetspakke fra Norton -> *host* avg *hark* - Fri tilgang til iCanal Musikk-, Familie- og Spillpakke, bredbåndsunderholdning fra Telenor -> sikkert greit for de som bruker det.. - Ny og enda mer brukervennlig e-postleser -> Hvem bruker den ifra før av? En annen ting som irriterer meg med telenor er at de bruker 'fri bruk' som reklame-slagord. Har ikke -ALLE- andre ISP'er fri bruk? Herregud. Ja jeg bruker bluecom, skal fornye snart. Endret 19. mars 2004 av zed Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 herlig de kutta ut begrensninger på download Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hvorfor fornye BlueCom når Telenor blir billigere? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 ****** i ******. Ho jeg skulle finne på noe med i dag kommer SÅKLART og sender en melding; "hei, jeg har egentlig lyst til å dra på jentekveld hos madda jeg, går det greit eller? sorry... vi får ta det en anna dag" DF. bfisk Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Bfisk: Dumt da Håpe det blir noe neste gang da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg