Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

........men sender du PCen din til _spaceworld_ når det er noe galt med den?  :ermm:

Jau... Kjøpte der når jeg kjøpte den for jeg orka ikke tullet med å måtte bytte deler og betale for de hvis det gikk til ****** med den.. Så nå blir det ihvertfall billig da.. :yes:

Men ****** at de bruker så lang tid, spaceworld sender den videre til hattelco, Ringer direkte til de og kalger jeg.. :D

Edit: Hvorfor er ordet Helv.ete senurert? det er jo et sted det faktisk står om i bibelen og burde ikke vært sensurert sånn sett.. (NEI, jeg er ikke kristen. BLACK METAL!!!!!)

Endret av Mac-Gyver
Lenke til kommentar

@Hartge

Fælt til festing det er på deg då. :D

Har lyst å sove, men har ei kjedelig obligatorisk oppgave til mandag, systemutvikling.... :thumbdown: ... vil berre bli ferdig...

Forslag til å få en dårlig sang ut av hjernen....har milkshake på hjernen...ka gir du meg.. :scared:

Lenke til kommentar

hm, tøft, fikk nettopp denne emailen ifra Telenor :D

Nå blir ADSL-abonnementet ditt enda bedre! Her er noe av det du kan glede deg til:

- FRI BRUK

- Enda høyere fart

- Markedets beste sikkerhetspakke fra Norton

- Fri tilgang til iCanal Musikk-, Familie- og Spillpakke, bredbåndsunderholdning fra Telenor

- Ny og enda mer brukervennlig e-postleser

Oppgraderingen av ditt ADSL-abonnement vil skje automatisk.

Du vil motta skriftlig informasjon som forteller mer om de nye fordelene. Følg med i postkassen din!

Du kan også lese mer her. Klikk her!

Vennlig hilsen

Telenor

Dette er et nyhetsbrev fra Telenor. Vi ber deg ikke svare på denne e-posten. Ønsker du informasjon eller kontakt med oss, klikk her!

Hvis du ikke ønsker å motta e-post fra Telenor i fremtiden kan du avslutte utsendelsen her.

Endret av Soldier_448
Lenke til kommentar

- Enda høyere fart -> nice

- Markedets beste sikkerhetspakke fra Norton -> *host* avg *hark* :p

- Fri tilgang til iCanal Musikk-, Familie- og Spillpakke, bredbåndsunderholdning fra Telenor -> sikkert greit for de som bruker det..

- Ny og enda mer brukervennlig e-postleser -> Hvem bruker den ifra før av?

En annen ting som irriterer meg med telenor er at de bruker 'fri bruk' som reklame-slagord.

Har ikke -ALLE- andre ISP'er fri bruk? Herregud.

Ja jeg bruker bluecom, skal fornye snart. :)

Endret av zed
Lenke til kommentar

****** i ******. Ho jeg skulle finne på noe med i dag kommer SÅKLART og sender en melding; "hei, jeg har egentlig lyst til å dra på jentekveld hos madda jeg, går det greit eller? sorry... vi får ta det en anna dag"

DF.

bfisk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...