Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

JOHO! Det er en god dag i dag. Leste på itavisen at Telenor har gått vekk fra bruksbegrensningen sin. Jeg bestilte ADSL før denne kom, og betaler samme prisen som da jeg fikk det, og har fremdeles 384/128 kbit.

 

Tok en kjapp telefonsamtale (2min eller no), forklarte situasjonen og fikk beskjed om at jeg kunne bli oppgradert til 1mbit gratis, uten begrensning. Den nye hastigheten kommer i morra, og har ingen andre vanskeligheter forbundet med det.

 

350 i måneden for 1mbit, fri bruk, kun etter en kort telefonsamtale. Hørte jeg at jeg var glad? :D

 

beeefisk:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var ikke meninga å bli så full da, skulle bare kose meg med pizza og cider jeg. og jeg koste meg, merka den ene cideren, blei forsåvidt mett av den og men, jaja gjør ikke no å bli litt i godt humør tenkte jeg.

 

Men det blei jeg ikke. Blei vel bare mer uvell, egentlig.

 

Var egentlig i litt dårlig humør fra begynnelsen, derfor jeg ville kose meg... men men.

Glemte å se på vg avisa og, fillern. Får håpe noen kjente har den.

Men nå må jeg lese naiv super. norskoppgave.

Lenke til kommentar

Fy f*en ass... Liker ikke Spaceworld i Lillestrøm lenger ass...

Fikk tilbake PC'en min idag, den har vært sendt inn til repp i 4 uker og 2 dager.. Så hadde firmaet som reparerer ikke mekka den. Den var helt lik inni, ingenting i det hele tatt var bytta ut.. :cry: Tror du ikke jeg ble sur når jeg plugga den i hjemme og den fortsatt ikke starta.. Tror aldri jeg har skriki og kjefta opp noen i en butikk så mye noengang.. :devil: Fikk beskjed om at hvis jeg ikke roa meg ned ringte han vaktene og samtalen var over. Han sa det også til morra mi, hu er like drittlei hu og. Hadde skjermkort til repp der og, tok 5 uker. Så fant de ut at det var borte i posten og jeg fikk nytt, og dårligere.. :thumbdown:

Lyst til å slå ned karen ass... !

 

**Måtte bare få det ut... Hater og sitte og tenke på det bare, blir sur. Merke i veggen her og.. :S**

Lenke til kommentar
Fy f*en ass... Liker ikke Spaceworld i Lillestrøm lenger ass...

Fikk tilbake PC'en min idag, den har vært sendt inn til repp i 4 uker og 2 dager.. Så hadde firmaet som reparerer ikke mekka den. Den var helt lik inni, ingenting i det hele tatt var bytta ut.. :cry: Tror du ikke jeg ble sur når jeg plugga den i hjemme og den fortsatt ikke starta.. Tror aldri jeg har skriki og kjefta opp noen i en butikk så mye noengang.. :devil: Fikk beskjed om at hvis jeg ikke roa meg ned ringte han vaktene og samtalen var over. Han sa det også til morra mi, hu er like drittlei hu og. Hadde skjermkort til repp der og, tok 5 uker. Så fant de ut at det var borte i posten og jeg fikk nytt, og dårligere.. :thumbdown:

Lyst til å slå ned karen ass... !

 

**Måtte bare få det ut... Hater og sitte og tenke på det bare, blir sur. Merke i veggen her og.. :S**

Sorry mac (haha), men sender du PCen din til _spaceworld_ når det er noe galt med den? :ermm:

Lenke til kommentar
Naiv Super er meget lettlest.

 

Jeg leser utrolig sakte, men klarte den på ganske kort tid kan jeg huske! Morsom er den også!

har lest til side 17. ja var lettlest. og kjedelig. dårlig språk synes jeg.

 

"så skjedde det, så skjedde, det så skjedde det"

 

Jeg liker ikke overdreven bruk av bilder altså, men litt mer variert språk kunne det vert.

 

nå har jeg aldri lest en bok, og liker ikke å lese. Kanskje jeg ikke skjønner boka, at det er derfor jeg syns den er kjedelig. Men tror ike det.

 

btw: nikkor og FrenChie ikke begyn å krangle da.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Bankebrett er artig.

Bare man passer fingrene sine når små unger slår så :ermm:

 

NaivSuper er ei meget bra bok, men den slutter litt sånn "og så skjedde det ikke mere det vinteren", som det står i kongesagaen.

 

Har tatt pc'en hjem i dag. Tror det er første gangen på 2 måneder at jeg har hatt den hjemme...noe er galt med meg.

I allefall så skulle jeg ha hatt en switch her for jeg orker ikke det harddisk styret så veldig lenge :mad:

Lenke til kommentar
Angrer litt på at jeg sa noe i denne tråden for lenge siden, fordi hver bidige gang jeg sjekker om det har kommet noen nye innlegg på tråder jeg har vært med på, så ser jeg den blå firkanten. Så blir jeg skuffa over at det bare er Siste Ordet 3 igjen.

Den gjorde vondt!

Btw Natta ppl.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...