SnowDOG_ Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Det er ikke noe som heter kamphundraser. En hund er ikke kamphund før den blir brukt i kamp. Anyways Amerikansk stafforshire terrier Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Anyways nå syns eg det har blitt litt for mye hundepreik. Så netopp SPAWN. Bra film egentlig men kunne blitt bedre om den var blitt laget idag elns. Er det noen som vet om det kommer en toer? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Meget god film SPAWN. Og det er ikkje komt en toer. Og det eg meinte med kamphundraser er hunderaser som er enklare å trene opp til kamp enn andre... Er dog imot heile denne forbud saka siden det ikkje er hunden det går på, men derimot eigaren. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 jeg så Spawn igjen for et par uker siden, utrolig kul film, bra laget til å være 95. Hadde vært dødskult med en oppføgler, har hørt snakk om det, men det er forsåvidt bare rykter. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Ahh da går eg og legger meg. Klarer ikke å være oppe mer. Finner ut av om vofsen min kom i papir avisen eller ikke senere anyways siden det ikke kommer noe på vg.no. God natt Lenke til kommentar
zed Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) LoS : Hvis du hadde lest så du kanskje jeg hadde gitt so3 en sjanse til hvis det ble bedre. Leser du ikke? Idag slutta vi 12:00 på skolen, digg Nå skal jeg rydde litt på disken og chille til Deep mix Moscov radio Endret 18. mars 2004 av zed Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg har faktisk lest ja, kan ikke huske at du skrev det. Var bare en dum spøk uansett Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 nå er pizzan i ovnen og 2 sitron cider til kjøling i kjøleskapet gleder meg, har aldri smakt sitron versjonen. Blir dumt om bessan kommer opp. han hater alcohol. Da blir det å gjemme de fort som f. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Alene hjemme på garden, Åsmund? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Den lille sniken er hjemme aleine ja.. /me er "nabo" Lenke til kommentar
l2c Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 jeg så Spawn igjen for et par uker siden, utrolig kul film, bra laget til å være 95. Hadde vært dødskult med en oppføgler, har hørt snakk om det, men det er forsåvidt bare rykter. Kunne blitt bra om de ga ham en bedre drakt, og generelt et bedre budsjett på filmen. Kunne og tenke meg å se Angela eller en av de andre lettkledde englene på film Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Nå har jeg vært uten inernett i hele dag, så jeg ringte Telenor og spurte hva som var galt. Så sa han nå er du på nett om noen få minuter igjen..så funket det plutselig.., Wtf Endret 18. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Lol klassen min sitt prosjeckt http://www.home.no/rus-krim/down.html Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Alene hjemme på garden, Åsmund? japp verste er at jeg blei litt full. tåler lite, veier 64 kg. Det førte til at jeg ikke klarte å lage hjemmeside. Jeg sovna isteden. Men nå har jeg gjort litt mer på hjemmesiden da. Endret 18. mars 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hæ? Hvor ble det av det inlegget jeg postet her i sta? Pokkers totalnett! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 full og full. mer en brisen ialefall. kjenner ikke noe til det nå. Men jeg merka jeg gikk liksom litt drastisk ned trappa ista. BANG, BANG, BANG! hoppa liksom ned hvert trappetrinn, tok ikke i mot med tærne, men hele fot-flata. Men hadde spist en hel pizza og var ganske trøtt. Blir trøt av å ete mye. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Nå lo jeg Det må jeg prøve en gang mamma ikke er hjemme, har aldri drukket før jeg sjøø Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hvaaa? Aldri drukket? Sånt tull som det der må du se å kutte ut Nikkor. Frem med flaska! I dag har jeg fått ut scooteren igjen og kjørt litt bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg