Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det jo faktisk dramatisk allikevel da jo. Å fortelle for my om det her er vel ikke så lurt kanskje, så jeg skal ikke spørre mer. :)

 

Har nå bare positiv erfaring med folkene her jeg. Selv om jeg har 70 % warning level. :)

 

edit: usj, skrev litt stygt.

Endret av Nimzo
Lenke til kommentar
Vel nå er det vel min tur til å ta siste ordet. Har nettop avskjedet min stilling i hw-nettverket, og det innebærer også forumadminitrasjon og moderasjon. Jeg er ikke farlig lengre...

:wow: omg det var jo synd! Ka.....nei eg tør ikke å spørre. Mye drama på hw.no nå altså. :scared:

 

Anyways idag fikk eg ros av to eldre mennesker. Eg så de komme så eg ropte hunden min inn og så sitt og bli noe han gjorde. Så ga eg "hopp" kommando så den hoppet opp en benk og sitt så satt den. De ble mektig imponert siden de så at det var en valp av den "ville rasen" og de fikk enda mer sjokk når eg sa at den bare var 4mnd. :green: *Stolt far*

Ser ikke ut at eg kommer til å bygge maskinen før min far kommer likevel. Kommer en kompis med hunden om 30min så skal vi la hundene få litt sosialt liv.

Lenke til kommentar

Haha de sies at små hunder har voldsome personligheter.

 

 

LOOL! Haha mens eg holdt på å skrive denne posten så ringte de fra VG og spurte om hunden min og kor vi bodde. Hehe eg sendte bilde til avisen da det er sånn vår bilde greie på gang. Haha Han sa han skulle prøve å få det på trykk imorgen. :thumbs::w00t::w00t::w00t:

 

Edit: :wow: jøss eg kan vinne en mobil jo!! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=219589

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Vel nå er det vel min tur til å ta siste ordet. Har nettop avskjedet min stilling i hw-nettverket, og det innebærer også forumadminitrasjon og moderasjon. Jeg er ikke farlig lengre...

:wow: omg det var jo synd! Ka.....nei eg tør ikke å spørre. Mye drama på hw.no nå altså. :scared:

 

Anyways idag fikk eg ros av to eldre mennesker. Eg så de komme så eg ropte hunden min inn og så sitt og bli noe han gjorde. Så ga eg "hopp" kommando så den hoppet opp en benk og sitt så satt den. De ble mektig imponert siden de så at det var en valp av den "ville rasen" og de fikk enda mer sjokk når eg sa at den bare var 4mnd. :green: *Stolt far*

Ser ikke ut at eg kommer til å bygge maskinen før min far kommer likevel. Kommer en kompis med hunden om 30min så skal vi la hundene få litt sosialt liv.

Du er VELDIG glad i hunden din har jeg fått inntrykk av. Og stolt :D

 

Ikke misforstå meg nå, hunder er tøft :thumbup:

Søt var den og, har sett diverse bilder du har postet :love:

 

 

EDIT:

 

Haha de sies at små hunder har voldsome personligheter.

 

 

LOOL! Haha mens eg holdt på å skrive denne posten så ringte de fra VG og spurte om hunden min og kor vi bodde. Hehe eg sendte bilde til avisen da det er sånn vår bilde greie på gang. Haha Han sa han skulle prøve å få det på trykk imorgen.

 

Tøft!

:thumbup:

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Voldsom personlighet ja :wow: .. Det er nesten ille ;) ... Hehe hu fikk nesten bank av rottweileren nå.. Var litt for tøff :p ... Hva heter hunden din SnowDog_?.. Ja nå er det idol... Man kan ikke bli for gla i hunden sin vel? eller hva?

 

/me må se etter hunden til SnowDOG i avisen.

 

Det er fønni med små hunder som tror dem er store :p

Endret av kaiern
Lenke til kommentar
Ja eg ER kanskje litt for glad i hunden min. Er meget aktiv i 6hunde forumer. Postet bilder av han overalt. Likevel klarer eg ikke å la vær å snakke om han.

 

 

:wow: eg tror eg må roe ann ned litt før folk tror eg er "insane in the mem braine*

Bare bra å være glad i \ stolt av hunden sin.. Det ville jeg tro hunden merker... Har bikkje selv, hehe. en liten amerikansk cocker spaniel. Egentlig ganske dum :p tror han er stor. Gikk på en sånn trekkhund greie en gang (ikke huske navn) Fikk ganske bank der ja :p

Lenke til kommentar

Kult da SnowDOG_, da blir det publisitet hjemme i bergen(?) :D

 

Har nå vært ute å kjørt bil i 2 og en halv time, sliten som bare det.

Føler at jeg begynner å bli flink til å kjøre da, bare litt problemer med å holde meg i riktig kjørefelt når det er mye små og bratte svinger.

Holdt på å krasje i stad og :scared:

Sto en bil i samme kjørefelt som meg, i motsatt retning med fulle lys i en sving.

Så når jeg skulle kjøre forbi rakk jeg det med et par sekunder før det kom en bil susende i 70km/t sånn ca.

Noen folk skulle seriøst ikke hatt lappen! :angry:

Gjelder meg og men, jeg har ikke lappen, jeg bare øvelseskjører :p

 

I morra er det "operasjon Borg" på skolen og da blir det fri! :w00t:

Mot et lite bidrag selvfølgelig.

 

Menmen, zed; skulle ikke du stikke? :ermm:

 

:p

Lenke til kommentar

Nå var det nesten ett år siden jeg gredde manken min sist. Når jeg har hår lengere en de fleste gutter. Går nedover ryggen. Det er også tykt som en løvemanke. Sikkert en vekt av noen kilo, nesten. Da var det en del floker og drit. he he. Fant ut att jeg skulle gre det når jeg fant to gigantiske floker i håret. Var et H... og få de ut. Kanskje gre det litt oftere nå.

Lenke til kommentar
Nå må jeg nesten kjøpe meg VG i morra...for den hunden er bare såå søøt :love: må ha meg lik når jeg flytter :w00t:

hehe kult. Åhh forresten desverre kommer du aldri til å kunne få deg en slik en siden de nå blir forbudt å eie. De som har en allerede kan ha de men avling er ikke lov. :cry::no: ¨

 

Forbannade østlendinger som ødlegger rasen! :angry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...