Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har lest alle postene jeg også, tro det eller ei, men vis det ikke hadde vært for so3 hadde jeg ikke vært no særlig på hw forumet i det hele tatt lenger.. skriver kanksje ikke så mye her heller men leser da alt faktisk :p om det forsvinner er det jo litt synd..

 

men nå er det pølser og potetstappe og så booowling

Lenke til kommentar

/me er bare en kjapp tur innom.

 

Litt rart åssen jeg kom meg hit, var hos mamma, så kommer en kamerat på besøk.

Jeg blir med han ned til coop, vi kjøper ting, han skal ta bussen, så ble jeg med også.

Så gikk jeg hit til pappa, skal skru ifra hverandre shuttelen siden jeg skal returnere den.

 

Postene i OT har ikke no å si da, eller har poster noe å si i det hele tatt?

Lenke til kommentar
B|Real er akebakke vakt i den lokale barnehagen :ermm:

:lol:

 

Nei, jeg jobber i barnehagen jeg. Granbuska barnehage. Den rett ovenfor rødekors-bygget.

Men egentlig så driter jeg i hva dere gjør, fordi jeg kommer ikke til å poste i so3 på lenge.

*host*

Dette anser jeg som spam.

LA VÆRE ellers ryker du kraftig ut :mad:

*hark*

 

Nikkor : Hmm, /server stockholm.se.eu.undernet.org

Apropo MSN/IRC snakk... Det der kunne du vel tatt over msn eller sendt en melding eller noe (hvis du kjenner personen;) )

Dette er PM-materiale...bruk heller pm en SO3 til sånt drit.

D r skletd!!!!!!!!!!11111oneoneone

KUTT UT SLIKE KOMMENTARER!

Ellers så gjør jeg serriøst slik som topicen sier...

 

 

 

Fra nå av kommer jeg serriøst til å slå ned på spam i SO3 så får vi slutt på all den "spammingen" som er her. Jeg har ikke lyst til det, men jeg kommer til å slå ned på ting som: "HAHAHA H4X0R ELITEQ!"%!"%!"%" og andre unødvendige ting.

 

 

Uansett. Jeg har fått de to 120GB Seagate harddiskene mine.

Trenger bare noen som kan skysse meg til grotta så jeg kan få opp pc'en min igjen etter espen var så snill å knærte den.

Og i går så planla jeg at jeg skulle rømme bort med ei på ei hytte til min onkel, der vi skulle ta med gitar, stearinlys, øl osv...yeah :woot:

Høres genialt ut, dog jeg trenger fri fra jobb..

Lenke til kommentar
smhair2.gif me not like B|real anymore....hes evil.... errrr.gif

 

 

 

 

:p

Jeg trodde vi var venne *snufs*

 

Hehe, neida, men jeg kommer til å slå hard ned på det _jeg_ ser på som spamming her i SO3.

 

Jeg drar om noen få minutter til grotta og setter i harddiskene.

Tror nettet er nede der så blir vel litt mekking der også o_O

Lenke til kommentar

Her er jeg! Jeg har vært våken i rundt 28timer nå. Skal legge meg snart tenker jeg. Der dro fattern på bizniss tur til Stavanger, kommer hjem i morgen kveld tror han.. Det betyr! Partyyy all the onsdags-natt. Men jeg er så trøtt at jeg tror ikke det ble noe party i natt likevel gitt.

Da gjenstår bare et par ting, pizza, cola, forum, sove. Så er denne dagen i boks også.

Lenke til kommentar

noen som har merket hvor rart det er å spise pizza om man ikke ser på noe, er i en sosial sammenheng osv.? prøvde det her om dagen.. satt og spiste på rommet mitt helt alene og stirret i veggen.. pizzaen smaker faktisk annerledes, og du blir fortere mett av den.. den er ikke så god som vanlig bl.a...

 

 

 

 

 

 

rart

Lenke til kommentar

Nimzo har du lite å finne på? :ermm:

 

Seriøst Hotel Cæsar er sinsykt ræva! *bytte kanal*

 

Så nå må jeg vel forsette å øve på NOM prøve (hater NOM!)

 

Det er idol idag, noen som skal se på?

 

EDIT:fjerna !'er og ?'er etter klage fra zed :ermm:

BTW så liker jeg spm. tegn ;)

 

EDIT2: høre på soldier_448 :ermm:

Endret av kaiern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...