Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Om kranglingen fortsetter så er det ialefall ingen fremtid for so.

Jeg har posta lite fordi det har vert lite med internettilgang på skolen for tiden. Det var en periode jeg likte. alle skravla om sine problemer og alle støtta hverandre. Det var liksom en hyggelig tone på alle i so. Vi trenger flere damer i so.

 

foresten snowdog: En oppdatering av bikkjeforhold vs dameforhold?

Du sa du møtte ei dame og skravla i flere minutter. du møtte ho da du gikk tur med bikkja. Har du møtt ho igjen?

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, sånne som "zed" o.l. gjør meg irritert. Han påstår, av hvilken grunn aner jeg ikke, at jeg er en av fjortissene som spammer ned forumet.

Men Zed kaller alle for fjortiser!

Eller hva Sparky? :p

 

Edit: Jeg fikk den hyggelige mailen fra Lene, så nå fant ut av vi heller skulle bli gode venner :)

Natta ppl.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Her har det tydeligvis vært litt problemer i dag, synd å se egentlig.

Syns også det er litt rart at 3-4 stk bestemmer seg for å stikke på samme dag.

Dere som stikker er jo helt råe! Vel, ikke råe som stikker, men deres "forum personlighet" eller hva jeg skal kalle det, er det :yes:

 

Jeg kan ikke si jeg ser problemene som det snakkes s å 'varmt' om heller ;)

Har jo vært en del folk innom her, som ikke har gjort annet enn å skrive en post med en linje der det står "dere spammer" elns (motsier jeg meg selv nå? :p)

Men de kan man bare drite i så tror dem heller at de ikke blir lagt merke til :)

 

Vel vel, skal vi glemme den saken? :)

 

Har forøvrig funnet ut at jeg har fått en defekt rambrikke fra komplett, noe som er litt surt.

Maskin har dog vært ustabil i en god stund nå, endelig fant jeg ut ved hjelp av herr prime95 :)

Så nå må jeg nesten sende mail til komplett og sjekke litt om returrett o.l.

Har aldri hatt en retursak i hele mitt liv, er redd :cry:

 

 

En venn av meg kjøpte også vannkjøling pluss peltier i dag, ligger akkurat nå på -5 grader :D

Gleder meg til å finne ut hvor langt han får klokka maskin sin :dribble:

 

Vel, får vel uansett ta kvelden, gir dere en natta sang så lenge bfisk har slutta med det. :p

Metallica - Unforgiven II

 

Ha en god natt.

 

edit: glemte tydeligvis poenget mitt i en av setningene.

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Jøss! Her har diskusjonen forsatt etter at eg tok meg en pc pause ser det ut til.

 

Skjønner at noen SO veteraner kan irritere seg over at det kommer newbies her til so3 men dere må huske at alle var nye en gang. Alle sa idiotiske ting som andre irriterte seg over. Husker i so2 elns at eg preiket masse piss (gjør det forsatt føler eg :p ) og følte at alle ignorerte meldingene mine men etterhvert begynte folk å kjenne meg og alt ble bedre. Er det bare eg som klarer fint å igonerer irriterende poster? Eg leser de og kaster i søppel kassen inni hjernen. Bare bom...kjedelig..NEXT! Enkelt og greit. Folk som blir ignorert lærer fort at det de skriver ikke er så interresant (<-- sikkert leif) og enten slutter å poste eller skriver noe mer saklig/saftig/seksuelt. Håper ikke de veteranene som sier de skal slutte slutter for da blir det kjedelig og trist :no:

 

Åsmund: Hehe eg gikk oftere og lengre på tur for å kunne treffe på hun damen igjen men har ikke sett henne FFS! Kan være hun ikke bor i området. :(

 

Jaja tar det som det kommer som vanlig.

Lenke til kommentar

Her sitter jeg. Klokken er kvart på fem, en helt vanlig natt.

Har ikke vært på skolen på 3dager (fredag, mandag og tirsdag). Dette er pågrunnav at jeg har sittet for mye opp om nettene, og sovnet rundt 1time før jeg skulle ha stått opp.. Jeg føler at dette ikke er bra for en som går sisteåret på ungdomsskolen, så nå har jeg vannkokeren på skrivebordet mitt, et glass/boks med Nescafé Gull, og en stor kaffekopp. Planen min er å drikke kaffe konstant til jeg skal på skolen, så kansje jeg slipper nedsatt ordenskarakterer.

 

Ha en fortsatt God natt dere der ute!

Lenke til kommentar

Hehe Ftz, oppe tidlig igjen? Jeg er enormt trøtt nå igjen. Var på min 2.jobb i 5 timer først i dag, så en time pause før jeg startet på hotellet på natta. Tror jeg fikk for lite søvn, for nå er jeg pisstrøtt å lengter til senga.

 

Alt ender vel med at jeg setter meg å se en film når jeg er ferdig heller. Eller prøver og lære meg litt mer av dreamweaver :)

Lenke til kommentar

Jeg får vel si noe om alle de som sluttet også.

 

Jeg sluttet for en måned siden eller noe sånt med å komme innom søppel. Det var mye pga nødvendige poster med ett ord osv. Jeg kan nevne mange som har "spammet" her, og det er ikke bare de nye som er kommet inn. Jeg syntes det var bedre de dagene vi hadde bare 2-3 sider med poster for dagen, for da var det kvalitet over postene og mye humor her. Nå er det av og til over 10 sider her, noe som da bare hyler spam. Da orker jeg rett og slett ikke lese det.

 

Jeg mener man burde drepe flamerne her og heller be de ta det andre plasser når folk starter 2veis dialoger på forumet som er så internt at det er ingen vits å poste det en gang.

 

Anyways orker ikke si hadet til de gamle, for vet de kommer tilbake for å snuse.

Lenke til kommentar
Hva med å poste til post nr1000 så stenge og starte en fresh start med so4 elns? Eg syns også so3 og off-topic generelt har blitt crappy i det siste men eg bare ignorer poster som eg ikke liker. Nb dette gjelder ikke skole preik. :mad::angry:

Noe slikt vil nok (kansje) bli gjort og da vil nok _en_ person starte en ny når vi mener at pausen har vært lang nok ;)

 

Er nok en stund til et rundt tall enda dog.. :yes:

Lenke til kommentar
0 bruker(e) leser dette emnet (0 gjester og 0 anonyme brukere)

0 medlemmer:

 

Noe slikt vil nok (kansje) bli gjort og da vil nok _en_ person starte en ny når vi mener at pausen har vært lang nok

 

Tror tråden kan stenges nå.. er vel så godt som død?

D r skletd!!!!!!!!!!11111oneoneone

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...