Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah, nå hadde jeg egentlig ikke tenkt til å poste mer, men MÅ få presisere.

 

Jeg har ikke noe imot det at folk er newbie, men det at enkelte ikke respekterer spamforburdet. Så lenge man følger de uskrevne reglene, er man velkommen :) Og TA, du er IKKE blandt de som ikke har oppført seg. Er det noen som har tilført denne tråden mye, så er DU absolutt blandt de :) SÅDETSÅ.

Lenke til kommentar
*hark*

 

Nikkor : Hmm, /server stockholm.se.eu.undernet.org

Apropo MSN/IRC snakk... Det der kunne du vel tatt over msn eller sendt en melding eller noe (hvis du kjenner personen;) )

 

Uansett. Først klager du på oss som poster slikt, så sier du at du aldri skal poste her mer. Hva ender det opp med. Jo, du poster nettopp det samme du klagde på oss til, ETTER at du hadde "slutta"... ****** blir så ******* provosert av sånne tullinger som deg ass!

Lenke til kommentar
søppelnerder som sitter å spammer, har dokke itj bedre å gjøre?

Det er sånne som DEG som herper dette! Jeg har så og si sluttet med SO3 nesten jeg, og alle de gode gamle er borte nesten.. Er kommet VELDIG mange nye jeg liker (dere vet hvem det er selv), og noen nye jeg liker (bfisk (ny i søppel) og Mac-Gyver er de jeg har fått postivit inntrykk av. )

 

So2 var konge, og der var alt fint og bra. So3 dabber av, og jeg faller av og gidder ikke lese så mye lenger..

 

Forresten til alle de ******* drittungene som ****** ikke klarer å holde seg unna en tråd som de ****** ikke har noe med å gjøre (jeg mener KUN de som poster "hvorfor gidder dere å poste her a!+1+!?") så har dere nå fått gleden av å ødelegge en tråd som var morsom en gang i tiden.

 

Kan hende jeg poster her litt i framtiden, men min tid her blir bare mindre og mindre.. Søppel er ****** meg fucka og alle de nye ungene her herper alt...

 

:shrug:

Lenke til kommentar
Apropo MSN/IRC snakk... Det der kunne du vel tatt over msn eller sendt en melding eller noe (hvis du kjenner personen;) )

 

Her er grunnen til at so3 er blitt dårlig :

 

De leser ikke tråden!

 

Mac-gyver : Hvis du hadde lest tja 1 side bak (for oss med 40 innlegg pr side)

så ser du er at jeg blokka nikkor, åssen skal jeg da få kontakt med han?

Og jeg prøver jo å få han inn på IRC.

 

 

Brain, do you use it?

Lenke til kommentar
Apropo MSN/IRC snakk... Det der kunne du vel tatt over msn eller sendt en melding eller noe (hvis du kjenner personen;) )

 

Her er grunnen til at so3 er blitt dårlig :

 

De leser ikke tråden!

 

Mac-gyver : Hvis du hadde lest tja 1 side bak (for oss med 40 innlegg pr side)

så ser du er at jeg blokka nikkor, åssen skal jeg da få kontakt med han?

Og jeg prøver jo å få han inn på IRC.

 

 

Brain, do you use it?

jo, men er han blokka på msn skal det ikke så jævli mye til for å høyreklikke og fjerne blokkeringa...

^^Bruker hjernen.. Men jeg gidder ikke å drive å bruke kostbar isspisingstid på å sitte og krangle med folk jeg ikke kjenner.. Da stikker jegheller og eter is, så kommer jeg tibake senere og ser om dere har roa dere så det kan bli hyggelig å poste her... Liker ikke lameasses som skal krangle for hver eneste minste bittelille filleting.. God kveld!

Lenke til kommentar

Takk for cred DiMiles. Har også fått et veldig bra inntrykk av deg og flere med. HalTan, Zed, Nikkor, Ridgea, SnowDog, B|Real, sparks og hele gjengen, har sikkert glemt en hel haug.

 

Det er jo desverre slik at SO3 er blitt merkbart redusert i kvalitet, selv bare siden min entre rundt side 700. Triste greier. Det er jo greit med småprat og sånt, men det bør jo være en viss kvalitet over det.... Nei, vi får riste på hodene og si at det må nok et holdningsendrende tiltak til!

 

bfisk

Endret av bfisk
Lenke til kommentar
Takk for cred DiMiles. Har også fått et veldig bra inntrykk av deg og flere med. HalTan, Zed, Nikkor, Ridgea, SnowDog, B|Real og hele gjengen, har sikkert glemt en hel haug.

 

Det er jo desverre slik at SO3 er blitt merkbart redusert i kvalitet, selv bare siden min entre rundt side 700. Triste greier. Det er jo greit med småprat og sånt, men det bør jo være en viss kvalitet over det.... Nei, vi får riste på hodene og si at det må nok et holdningsendrende tiltak til!

 

bfisk

Du såret meg.

Lenke til kommentar

En grunn til at mange ikke får tillitt/respekt av mange her, er av følgende grunner:

 

Man har sine egne meninger. Sier man noe imot de som skal være "de store gutta", "de "respekterte", kjært barn har mange navn, så blir man ikke respektert.

 

Et godt eksempel er meg. Jeg sier ikke at jeg skal være velrespektert, at alle skal like meg, ha samme meninger som meg. Jeg synes at folk skal få si sin mening. Underforstått at det de sier er konstruktivt, har noe relevans med temaet å gjøre.

 

Slikt har jeg gjennomgått opptil flere ganger. Sier du noe imot, så er du liksom en av "fjortizzene zom znakker sms-sprk" o.l. Greit, jeg er fjorten år, fyller femten i overimorgen, men jeg må da få lov til å si mine meninger, før alle tar til seg hodet og sier: "Gutten er skutt i hodet".

 

Vel, sånne som "zed" o.l. gjør meg irritert. Han påstår, av hvilken grunn aner jeg ikke, at jeg er en av fjortissene som spammer ned forumet. Ja, jeg lar alle ha sine meninger, men kom med noe som kan støtte påstanden sin. Selv liker jeg å argumentere med et poeng, og ikke noe jeg greper fatt i løse luften.

 

Men slik er det. Jeg er tross alt fjorten. Som dere så fint sier det: "Fjorten er en tilstand - ikke en alder", så derfor må jeg ha disse fordommene over meg. Men hva kan jeg gjøre med det? Ingenting - jeg er ikke en av gutta...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...