Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Zed Hvis du ser dette...

 

Fjortiss jeg, neppe sammelignet med deg.. Det er sånne som deg som blir irritert over små filleting som er fjortissene. Jeg er veeeldig sikker på at det har gått over om noen dager og du ahr lyst til å begynne og poste her igjen, men tør ikke fordi du er redd for at noen ord fre 19 personer du ikke kjenner skal si at du dret deg ut..

 

Uansett, bare fortsett som fjortiss du. Ikke mitt problem. jeg fortsetter og poste for å holde tråden oppe.. Jeg liker den jeg... Og faktisk, jeg har INGEN peiling p hva denne tråden i det hele tatt handlet om. Det eneste jeg veit er at jeg starta å lese på side 850 eller noe, og der fant jeg ut at det for det meste bare var chitchat. Slo meg på bølgen og har faktisk likt det ganske godt.. ;)

 

Lykke til videre..

 

(det gjelder et apr andre og, men husker ikke nick i farten..)

Lenke til kommentar
Har vært på tur i hele dag på jobb.

Vært i akebakken fra 0900 til 1500 og ikke noe tid for pauser etter det igjen.

Er sliten. Og på toppen av alt så skal jeg være servitør i dag på sjøhussenteret fra 2130 til minst middnatt.

It's gonna be funneh.

AKEBAKKEN???

Hva er det du jobber som? :ermm:

Lenke til kommentar

Oida. Jeg synes at hvis dere skal være sure på "newbies", bør dere nok være sure på meg også. Hva med at vi "newbies" skjerper oss litt? Vi som er nye kan ikke alltid vite hva som passer seg eller ikke, og dere må jo la nye få prøve seg - alle har vært nye engang. Men har sett at det har gått litt over styr her nå... Jeg beklager i hvert fall for mitt svada, så får andre feie for sin egen dør. Istedenfor å bare stikke, kan vi ikke gjøre SO3 bedre? Det hadde vært supert. For hvis den "harde" kjernen stikker, hva er da grunnlaget vårt for å bygge den opp igjen?

 

Come on, STAY!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...