Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke bare stenge hele SO3 tråden? Hva godt har dere av tråden, da det i det siste har bare blitt til negativitet! Jeg ser egentlig ikke mange gode grunner til å la denne tråden leve videre, muligens at jeg tar feil, men trenger vi virkelig denne tråden da dere kan poste om ganske mye forskjellig, snakke om ganske mye i off topic delen uansett? Ting som dere gjør på fritiden kan vel tas på MSN eller IRC?

 

Bare et par spørsmål fra min side! ;)

Lenke til kommentar

Okay, før jeg stakk :p

 

gef:

Den er som en dagbok, enkelte mennesker er blitt mere knyttet her. En sånn venner ting. Har bruker vi So3 og #hw.no @ undernet. Å fortelle på MSN , IRC what so ever er ikke alltid like enkelt da det fort kan bli mange setninger og masse å få ut.

Derfor er forum bare helt genialt.

Har vært noe inaktiv her siste uka, så jeg vet ikke hva som har skjedd. Men SoX har kommet for å bli ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare stenge hele SO3 tråden? Hva godt har dere av tråden, da det i det siste har bare blitt til negativitet! Jeg ser egentlig ikke mange gode grunner til å la denne tråden leve videre, muligens at jeg tar feil, men trenger vi virkelig denne tråden da dere kan poste om ganske mye forskjellig, snakke om ganske mye i off topic delen uansett? Ting som dere gjør på fritiden kan vel tas på MSN eller IRC?

 

Bare et par spørsmål fra min side! ;)

Det er flere moderatorer som har lurt på det (ikke jeg :ermm:) i lang tid og har funnet ut at det er noe som ikke kan forklares med mindre man er der selv.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare stenge hele SO3 tråden? Hva godt har dere av tråden, da det i det siste har bare blitt til negativitet! Jeg ser egentlig ikke mange gode grunner til å la denne tråden leve videre, muligens at jeg tar feil, men trenger vi virkelig denne tråden da dere kan poste om ganske mye forskjellig, snakke om ganske mye i off topic delen uansett? Ting som dere gjør på fritiden kan vel tas på MSN eller IRC?

 

Bare et par spørsmål fra min side! ;)

Hvis SO3 skulle forsvinne, ville ikke da alle de innleggene som ville blitt postet i SO3 blitt postet i Søppel istedet, noe som gjør at dere blir mer "grinete"? :shrug:

Trodde nettopp det som var poenget med SO3, chitchat...

Lenke til kommentar

Jeg sa ikke at alt det som blir postet her skulle gått i resten av forumet, slike ting skulle heller blitt tatt over IRC eller MSN (det mener JEG).

 

Jeg sier bare at Off topic forumet er tilpasset ganske mye, og man kan poste ganske så fritt som det er, bare man ikke bryter Norge's lover, poster noe som ikke gir mening eller gir brukerne noe, eller spamtråder. Uansett, så er det poengløst å diskutere noe om dette. Skulle egentlig ikke posta det jeg gjorde her, stenging av SO3 vil nok aldri skje i denne verden uansett, men jeg som ett par eller mange andre moderatorer kunne godt tenkt oss å stenge tråden.

 

Ta det helt med ro, SO3 vil leve. Tilbake til "topic"?

Lenke til kommentar
Hva med å poste til post nr1000 så stenge og starte en fresh start med so4 elns? Eg syns også so3 og off-topic generelt har blitt crappy i det siste men eg bare ignorer poster som eg ikke liker. Nb dette gjelder ikke skole preik. :mad::angry:

Og stenge den og la enda flere "irriterende" brukere starte i SO4?

Been there, done that...funker ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...