Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmz...

Nå er det tid for å "skilles" igjen her...

Jeg orker rett og slett ikke mer av dette forumet....

Har møtt mange kule folk her, hatt det veldig morro her i søppel (som jeg holder til som regel) Men nå er jeg lei, forumet har blitt altfor stort (på godt og MEST vondt), likte det bedre før...Men det er vansklig å få ting til å bli som før...er det ikke? :(

Mange gode folk har også forsvunnet :( Savner de gode tider...

Så nå forlater jeg forumet (mulig jeg fortsetter å være små aktiv på bil delen)

Takk for meg...

Lenke til kommentar

Jaja, på tide å si farvel med so3 tror jeg.

Det var jo gøy så lenge det varte.

Men side jeg ikke vil bli kvelt sakte og sikkert av fjortissprat dere kunne tatt på msn eller irc.

Ja jeg mener dere ( cu later , mr x, mac-gyver, dewszag pc^2004 )

Vil ikke si at Nikkor er uskyldig heller, men han er ikke helt ny og irriterende som dere. Går greit hvis han skjerper seg litt. Hvis han har dratt folka inn her så ern død.

Men egentlig så driter jeg i hva dere gjør, fordi jeg kommer ikke til å poste i so3 på lenge.

Egentlig veldig lei hele 'søppel' Hvor er alle de "gamle" ?

Ser ut som candy-pop.no-forum nr 1 her jo. Søppel er FUBAR.

Hvis noen skal prate med meg så pm meg i msn eller noe, kan hende jeg titter innom.

Men nå er jeg rett og slett bare lei...

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Jaja, på tide å si farvel med so3 tror jeg.

Det var jo gøy så lenge det varte.

Men side jeg ikke vil bli kvelt sakte og sikkert av fjortissprat dere kunne tatt på msn eller irc.

Ja jeg mener dere ( cu later , mr x, mac-gyver, dewszag pc^2004 )

Vil ikke si at Nikkor er uskyldig heller, men han er ikke helt ny og irriterende som dere. Går greit hvis han skjerper seg litt. Hvis han har dratt folka inn her så ern død.

Men egentlig så driter jeg i hva dere gjør, fordi jeg kommer ikke til å poste i so3 på lenge.

Egentlig veldig lei hele 'søppel' Hvor er alle de "gamle" ?

Ser ut som candy-pop.no-forum nr 1 her jo. Søppel er FUBAR.

Hvis noen skal prate med meg så pm meg i msn eller noe, kan hende jeg titter innom.

Men nå er jeg rett og slett bare lei...

:thumbdown:

Fjortiss-prat? Det jeg kaller fjortiss-prat holder lav, intellektuell standard, såframt som haugevis av skrivefeil, og grammatiske feil. Ville egentlig ikke, utifra mitt eget standpunkt, satt meg selv i den kategorien, da jeg heller oppfatter deg, zed, som et glimrende eksempel på en fjortiss. Alderen har ingen betydning, det er hvordan du oppfører deg. Utifra oppførselen din, og ovennevnte punkter, er du en av fjortissene.

Lenke til kommentar

Da tar jeg også guddbajj med SO3.

Var bra så lenge det varte, det vil si, så lenge det var bra. Slik som det er nå er det rett og slett 90% utålelig møkkaspam, det hverken orker jeg å lese eller forholde meg til.

All credit, og kondolanser over den gode, gammle tråden, til SnowDOG_, Thea, B|Real, Bjaa, Zed osv. Kjipt at det skulle ende slik. I en ubrukelig spamtråd for fj****** som tydeligvis ikke klarer å holde seg til CS eller MSN. Synd, fryktelig synd :(

Har egentlig ganske mye på hjertet for tida, som jeg sikkert kunne ha postet her. Men slik so mdet er nå, kunne jeg like godt postet det på #norge eller en eller annen CS-server. Da blir det bare meningsløst.

Så til dere som ødelegger stedet, ja dere vet godt hvem dere er selv, tusen takk for dette. Ha det gøy med stjålet tråd.

:( Dritlei.

Lenke til kommentar

Sorry visst det er jeg som har fått alle "fjortisene"til og komme hit!

Kanskje jeg skal slette meg fra alt jeg også, msn er ikke bare en mas og atter mas.

Som ødelegger hele dagen min, det i natt var bare fordi jeg kjedet meg..beklager.

Merket også at aktiviteten til So3 har gått veldig ned...husker når jeg begynte her...Penta,Snow,Breal,Soso,Sparks,bjaa,Flodhest,Haltis.. og alle disse var aktive før....mange har stukket til Webcafen even..

Kanskje jeg skal slette meg fra msn også....eller komme noen ganger...

Nok en gang, alle ting forrandrer seg rart det :)

Nå skal jeg spise middag, hade godt folkens.

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

:lol:

Ja dere får ha det godt folks wave.gif

Tidene forrandre seg og folket forrandrer seg...men at dere virkelig ta slik på tur for noen "noobs" som har kommet i SO (og de andre SO-postene for den delen) og spammet litt, så skal dere quite?

Hva skjedde med tidene til Jannis-15? :D

Jaja...dere får kose dere på deres "non-forum-liv". Bare dere kunne slette MSN og IRC-klienter også så blir livet deres enda bedre.

Lenke til kommentar

B|Real: ja, det er faktisk ganske interessant å se hva slags respons man får av de menneskene man faktisk prater om. Anyways... uttalelser som:

"søppelnerder som sitter å spammer, har dokke itj bedre å gjøre? "

Holder mer en nok for meg.

Dersom det tar seg opp her, så kommer man seff hoppende tilbake på hoppestokk med blomster i Onkel Bifil :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...