JoeDohn Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 *whinepost* gjett hvem som klarte å forstue skuldra igår? whee... tenkte jeg skulle stoppe en fyr (han er en god del større enn meg, tror den største forskjellen lå i at han er voksen og jeg...vel...ikke er voksen) på treninga igår, men jeg spente ikke nok imot... så da han dro en kringle på meg så ble hele armen med rundt, og det kom en sånn lyd du hører når du drar opp et lite morkent tre av bakken... og det var ikke spesielt deilig... men, ikke så gale at det ikke er godt for noe; jeg slapp nynorskstil idag... har fortsatt vondt, though... :grine: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Dakar JayHem... :grine: * HalTan kler på seg sex0r klær* Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Er ikke særlig fan av rusbrus heller, jeg. Eller, det er godt, men det har fått så fjortisstempel på seg (vel..nesten uberettiget.. ). Liker rødvin, men gidder aldri ta på det fest, så snylter vodka og appelsinjuice av andre.. Ellers drikker jeg ikke i det hele tatt, kan ha det like gøy uansett jeg! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 men, ikke så gale at det ikke er godt for noe; jeg slapp nynorskstil idag... har fortsatt vondt, though... :grine: Slapp du nynorsken? Stakkars, nå må du hatt en fryktelig ille dag.. : Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hmmms.. Jeg stikker nå... Ta var epå dere selv folkens og ikke spis gul snø... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Stikker ja... Jeg er borte herfra i halv sju tiden. Take care- :nice: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Danke... kews dere folkens *blunke hyppig, amatørmessig og demonstrativt mye til Thea* Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 men, ikke så gale at det ikke er godt for noe; jeg slapp nynorskstil idag... har fortsatt vondt, though... :grine: Slapp du nynorsken? Stakkars, nå må du hatt en fryktelig ille dag.. : hmm, leste du slurvete nå, eller har du ikke skjønt betydningen av uttrykket? eller er du bare fryktelig sarkastisk på bekostning av at jeg skrev to setninger på en og samme linje? jeg skrev 'ikke så gale/gæli/ille/dumt/forferdelig fantastisk katastrofalt at det ikke er GODT for noe', altså; selv om jeg har det vondt og jævlig så slapp jeg nynorsken i dag - i hvert fall et lite lyspunkt! japp - sikkert bare du som tuller med stakkars nedbrutte, forkrøpla meg... en annen ting å deppe for; fikk vite at jenta mi har epilepsi idag, det er ikke så kult... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg har pils i skuffen!*kewse på skuffen* bah... drikker ikke... skjønner ikke pointet. Når jeg sier det til folk, pleier de som oftes å si: "du er fukket fra før... du trenger ikke" Tilhenger av sjampis da... Sprudlende morro på flaske! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 OMG Er det noen som har sett Worlds.Wildest.Street.Fights.Vol.2.DVDRip.XviD-W4F.avi? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Hello småfolk. Nå har jeg vært hos en kompis. Skal ned og trene styrke om 50 min. Det blir slit, men merker forskjell Står til med dere da? SnowDOG_ : Nei ... :S Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 OMG Er det noen som har sett Worlds.Wildest.Street.Fights.Vol.2.DVDRip.XviD-W4F.avi? Nei, men jeg har tidenes beste film, Ultimate drifting Bible med Keiichi "Drifting King" Tsuchia. Ultimat Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 CFD: Du er en hyggelig kar her på forumet syns jeg, morro å prate (og synge ) på ventrilo btw God bedring! Heyhey Du er faktisk utrolig grei du også. Peiling på klokking har du også.. Livet her går fint det. Var bare en stor deppe periode hvor jeg tenkte tilbake på gamle minner. Det er aldri morsomt altså ,men når jeg fikk tatt de glassene så ble faktsk alt bedre. Drev og tenkte på tingene på på veien til skolen og jeg har det jo fint jeg =D jaja.. Får vell joine ventrillo her. Like morsomt hver gang. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 *titter inn i tråden her men har ingenting og si sjøl så hun bare lar vere og si noe* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Heyhey Du er faktisk utrolig grei du også. Peiling på klokking har du også.. jaja.. Får vell joine ventrillo her. Like morsomt hver gang. Takk, ingen ting er som noen komplimenter innimellom Jeg har faatt cpu av komplett naa da, til bruk paa serveren min, saa da skal det klokkes litt i serveren ogsaa Ventrilo kan vaere ufattlig morro noen ganger ja :nice: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 min, saa da skal det klokkes litt i serveren ogsaa Ventrilo kan vaere ufattlig morro noen ganger ja :nice: Servern min er nedklokket atm siden jeg ikke bruker den til noe særlig (XP2400@2200mhz atm) spilling. Står liksom bare med filene mine nå. Den andre maskinen (shuttelen er underklokket pga at det er noe gale som jeg ikke vet hva er.. Kjipt det. ) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 jeg skrev 'ikke så gale/gæli/ille/dumt/forferdelig fantastisk katastrofalt at det ikke er GODT for noe', altså; selv om jeg har det vondt og jævlig så slapp jeg nynorsken i dag - i hvert fall et lite lyspunkt! japp - sikkert bare du som tuller med stakkars nedbrutte, forkrøpla meg... Du skjønner, Thea _liker_ å skrive stil hun. Si meg, åssen greier dere å få posta så mye på dagtid, når folk vanligvis har skole og arbeid å drive på med? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Vi har Internett på skolen vetu Eller jobben.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Vi har Internett på skolen vetu Eller jobben.. Virker ikke som om dere har så mye å gjøre der? :/ Vi har NetOp School på maskinene, så læreren ser alt vi gjør. Bare for morrskyld tok jeg et screenshot av et minimert browservindu og sånn, of brukte det som bakgrunn, slik at læreren skulle tabbe seg litt ut da han tok meg forå surfe under undervisninga. )) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Haha, så utrolig kult sosohal! Lo læreren også eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg