x871kx6167ss7 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Sov vått/godt! Endret 16. mars 2004 av dewszaq Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Hehe, pleier og sette på en film..hjelper litt da... Noe spess på skolen i morgen dere? To morrow er det 1 time som vi skal jobbe i kantinen..det blir første gangen faktisk..så er det prosjekt..aka jeg kan dra jeg LaXxxx. Men nå er det natta /Out. Sov godt Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Er leder i vår kantine, siste uke nå! Skal se på film i morra, hele dagen! Andre verdenskrig. Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 ****** hvorfor sovner jeg aldri med en gang jeg legger meg:/Uannsett om jeg legger meg 10 eller 12 sovner jeg ikke før 1 eller 2:/ Samme her! Noen gode tips. 1. Slutt å ronk. 2. Ikke prat i mobilen/send meldinger. Meldingene kan leses når du våkner igjen. 3. Start på ei god bok. Det er også noe å tenke på at fysisk aktivitet i løpet av dagen gjør at man blir lettere trøtt, og det å sitte ved maskinen hele dagen gjør kun at man får vondt i hodet og dårlig rygg. Æh syntes jeg var flink om å opplyse om helsetilstander nå. Tilbake på jobb igjen etter ei enda nokså fuktig tur på byen. Men så pass må det være Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 I dag hadde jeg besøk av ei søt dame. Vi så monster og kosa oss i sofaen. Hun lå på brystet mitt, og jeg kosa med armen hennes. Så fikk jeg en laaang og god klem etter at jeg hadde kjørt henne hjem. koselig Lenke til kommentar
Term Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Way to go! Det var nå en gang du var kjørende sent på kvelden Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg misunner deg hartge lenge siden jeg har posta her nå... var oppe til ca 2 i natt og sovna til jackie chan film, etter å ha sett film hos oddbjørn. Det kan hende jeg har drept noen planter(mamma og pappa på ferie) i dag skal jeg ha gym og spise hoss bessan! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 yoyo Nå har jeg hvert og henta meg pass, så om 2 uker er det klart. Gleder meg som bare ****** til Englandsturen med skolen, 1 uke I kveld er det slik "fest" for å få inn penger til den turen, vi mangler jo fortsatt 40 000 og det må vi tjene på 1 måned Men nå skal jeg straks tilbake til skolen igjen, kan ikke være borte idag, selv om jeg er syk...Moped greier vet dere.. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) I dag hadde jeg besøk av ei søt dame. Vi så monster og kosa oss i sofaen. Hun lå på brystet mitt, og jeg kosa med armen hennes. Så fikk jeg en laaang og god klem etter at jeg hadde kjørt henne hjem. koselig Uuuh, kos for deg da Post et bilde av dama da... hehe neida Bjaa : digg å reise, jeg skal til Amsterdam 9 april og gleder meg som pokker Skal på et gigantisk party, woot Endret 16. mars 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 yoyo Nå har jeg hvert og henta meg pass, så om 2 uker er det klart. Gleder meg som bare ****** til Englandsturen med skolen, 1 uke I kveld er det slik "fest" for å få inn penger til den turen, vi mangler jo fortsatt 40 000 og det må vi tjene på 1 måned Men nå skal jeg straks tilbake til skolen igjen, kan ikke være borte idag, selv om jeg er syk...Moped greier vet dere.. om ca 2 uker skal jeg og reise til england. london. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Uuuh, kos for deg da Post et bilde av dama da... hehe neida Har ikke bilde atm. Blir kanskje noen bilder på torsdag, siden vi skal ut da. Trenger man pass for å komme inn i england? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Det lønner seg nok å ha pass ja. Må jo vise det uansett når du skal sjekke inn på flyet. Pluss, hvis du i tillegg ikke ser "norsk"-ut, så er det godt å ha et bevis på at du faktisk er det Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Ikke se diktatoren! Den er gørr kjedelig! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤14 år og stolt av det¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ du trenger ikke ha det i sigg da vi ser det på hvor lite du har å gjøre/spammer. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 To morrow er det 1 time som vi skal jobbe i kantinen..det blir første gangen faktisk..så er det prosjekt..aka jeg kan dra jeg LaXxxx. Hva er du i kantinen? Hvilken skole er det du går på? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤14 år og stolt av det¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ du trenger ikke ha det i sigg da vi ser det på hvor lite du har å gjøre/spammer. Skjønte ikke helt "slæsjen"... Du trenger ikke ha det i sigg da viser på hvor lite du har å spammer Slik blir teksten... Rart Uansett, ikke skriv en eneste melding til! Du har "1337" poster. EID! Endret 16. mars 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg