Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) trenger ikke matte til å bli det jeg skal bli. hvis du, som meg, suger i matte og får 2/3, hva ****** skal du med det i tre dødskjipe år? nei, jeg valgte heller noe språkrelatert, som JEG er flink til... herregud, du kan ikke si at man ikke BLIR til noe hvis man ikke velger matte. tøs. Hmm, så jeg er en tøs, for jeg slenger frem fakta? Nummer en, det er slikt det starter: Benektelse. Det er bare å innse det. Matte er alt! Klart, du kan få en grei jobb uten noe særlig kunnskap med matte, men skal du ha topp-jobbene, lederstillingene og lignende må du ha peling. Beklager, tøs, slik er verden. Zed: Boms, ja. Hadde det bare vært et yrke kunne det ha stemt. Men, setter vi det i perspektiv, så kan de noe matte. jeg mener, de vet akkurat hvor mye en flaske brennevin koster. Forresten, jeg har aldri sagt at man ikke kan komme seg videre her i verden uten å være verdensmester i matte, jeg har sagt at noe, elementær matte må kunnes, ellers ligger du tynt an... EDIT: Hvis du får psykiske problemer av å drive tre år med matte, Razorbladekiss, så lurer jeg ikke på om gjengene har begynt å løsne allerede. Du har hatt matte i 9 år før videregående... Endret 15. mars 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 elementær matte, da er vi enige. ellers er du helt på bærtur. du lever i en matteboble, snap out of it! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) elementær matte, da er vi enige. ellers er du helt på bærtur. du lever i en matteboble, snap out of it! Lever i en matteboble? Jeg er, på ingen måte, et mattegeni. Jeg er ikke bedre enn gjennomsnittlig, men jeg vet hvor viktig faget er, så å slutte med matte er uaktuelt for min del... Endret 15. mars 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hva er gjennomsnitts karakteren? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hva er gjennomsnitts karakteren? I matte? Vel, snakker du globalt, i Norge, på en spesifikk skole, en spesifikk klasse, forklar nærmere, er du grei... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Europa-Norge-Gjennomsnitt-Cirka-9d-Hoppern Skole-Lars som lærer... Edit: Neida, men sånnt generelt på 1vg Edit2: Da starter jeg og øve med en gang Endret 15. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Europa-Norge-Gjennomsnitt-Cirka-9d-Hoppern Skole-Lars som lærer... OK, i min klasse er vel gjennomsnittet et sted mellom fire og fem i matte. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Er det noen som har lest gjennom de 856 sidene? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Er det noen som har lest gjennom de 856 sidene? De fleste som er her, har vært med fra starten av SO3, og har dermed lest de fleste sidene ja. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Har ikke lest de første 200, kanskje jeg skal gjøre det... Står mye intresangt der? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hoppa vel på rundt side 800 elno jeg :S har jo ikke vært her såå lenge SO3 er jo eldre enn meg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 (endret) Slutt å realfagg33ke noe så inni hampen. Bah. Uansett, om man suger i matte, og ikke trives med det, så er det INGEN grunn til å ta en videre utdanning som faktisk krever matte, da denne utdanninga gjerne involverer mye bruk av matte (som du ikke liker). Selv satser jeg på det mattefrie faget Grafisk Design Endret 15. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Fritidsproblemer sier jeg... Bruke fritiden på å lese 856 sider med innlegg nesten uten mening. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Så la vær... nettopp...det er jo for det meste tanketomt pjatt som bare er her for at vi skal ha noe å gjøre..ingen ba deg om å faktisk lese hele tråden..(noen som tar utfordringen ) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Fritidsproblemer sier jeg...Bruke fritiden på å lese 856 sider med innlegg nesten uten mening. Skal vedde på at flerparten her har mer "liv" enn du noen gang kommer til å få. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Bare starte på slutten + leste de 2 siste sidene for å sette meg inn i saken jeg.. det enkleste Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Sier bare litt om hvor slapp du er robin btw hva skjer med lanet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg