Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trenger ikke matte til å bli det jeg skal bli. hvis du, som meg, suger i matte og får 2/3, hva ****** skal du med det i tre dødskjipe år? nei, jeg valgte heller noe språkrelatert, som JEG er flink til... herregud, du kan ikke si at man ikke BLIR til noe hvis man ikke velger matte. tøs.

Hmm, så jeg er en tøs, for jeg slenger frem fakta? Nummer en, det er slikt det starter: Benektelse. Det er bare å innse det. Matte er alt! Klart, du kan få en grei jobb uten noe særlig kunnskap med matte, men skal du ha topp-jobbene, lederstillingene og lignende må du ha peling.

 

Beklager, tøs, slik er verden.

 

Zed: Boms, ja. Hadde det bare vært et yrke kunne det ha stemt. Men, setter vi det i perspektiv, så kan de noe matte. jeg mener, de vet akkurat hvor mye en flaske brennevin koster.

 

Forresten, jeg har aldri sagt at man ikke kan komme seg videre her i verden uten å være verdensmester i matte, jeg har sagt at noe, elementær matte må kunnes, ellers ligger du tynt an...

 

EDIT: Hvis du får psykiske problemer av å drive tre år med matte, Razorbladekiss, så lurer jeg ikke på om gjengene har begynt å løsne allerede. Du har hatt matte i 9 år før videregående...

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
elementær matte, da er vi enige. ellers er du helt på bærtur. du lever i en matteboble, snap out of it!

Lever i en matteboble? Jeg er, på ingen måte, et mattegeni. Jeg er ikke bedre enn gjennomsnittlig, men jeg vet hvor viktig faget er, så å slutte med matte er uaktuelt for min del...

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar

Slutt å realfagg33ke noe så inni hampen. Bah.

 

Uansett, om man suger i matte, og ikke trives med det, så er det INGEN grunn til å ta en videre utdanning som faktisk krever matte, da denne utdanninga gjerne involverer mye bruk av matte (som du ikke liker).

 

Selv satser jeg på det mattefrie faget Grafisk Design :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...