Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oooouu, hard, eller litt vanskligere da.

Men ikke noe jeg hadde skryti meg på :p

Fant nettopp ut at en kamerat av meg hadde klina med ei klassen.

Hu er 'mæxi-fjortiss' for å si det sånn, har folk ikke standarder lenger?

Altså, hun var vel sånn midt på treet når det gjelder skjønnhet, hvis noen lurte.

Lenke til kommentar

Altså, hun var vel sånn midt på treet når det gjelder skjønnhet, hvis noen lurte.

Hey, ingen vits i å leke eplekjekk.

Vi kan vel sammenligne karakterer, eller hva? Hva fikk du, 1. termin i 9. klasse?

Jeg fikk, av totalt 15 karakterer, elleve femmere og fire firere...

Lenke til kommentar

Hey, ingen vits i å leke eplekjekk.

Vi kan vel sammenligne karakterer, eller hva? Hva fikk du, 1. termin i 9. klasse?

Jeg fikk, av totalt 15 karakterer, elleve femmere og fire firere...

Tror jeg fikk det samme faktisk :)

@sjefen_ det er spessielt de jeg gleder meg til...og alle valgfagene da :) kun samfunnsretta fag på meg...Samfunnskunnskap, politisk idehistorie, rettslære, Engelsk 5t og italiensk :)

Lenke til kommentar
Eldre historie, slik vi har det, suger helt jævlig. Det er så sinnsykt mye tørt puggestoff.

Nei, takke meg til realfaga :love:

bfisk

:sick:

Eller noen er litt kos da...matte feks :) men orker ikke det neste år :p har ikke bruk for det anyway

Enda en uvitende.

Hør her:

Det er visse fag du ikke skal slutte med, uavhengig av hvor god du er i disse spesifikke fagene:

• Matte
  • Engelsk
  • Norsk

Slutter du med en av de tre, er du lost. Enkelt og greit. Har du ikke bruk for matte? TULL! Nevn et yrke hvor matte ikke er nødvendig!

Lenke til kommentar
......Nevn et yrke hvor matte ikke er nødvendig!

pizzasjekker hos grandiosa... Jobb: se om alle pizzaene er i fult bra spisbar stand.. ;)

Allikevel, ikke kom her og si at man ikke trenger matte her. "Hvor mange forskjellige smaker er det i pizzaen?" Her kunne jeg funnet opp hvilket som helst regnestykke, så man trenger matte i dette yrket også.

Til nå: 0 jobber som man ikke trenger matte i.

Lenke til kommentar

trenger ikke matte til å bli det jeg skal bli. hvis du, som meg, suger i matte og får 2/3, hva ****** skal du med det i tre dødskjipe år? nei, jeg valgte heller noe språkrelatert, som JEG er flink til... herregud, du kan ikke si at man ikke BLIR til noe hvis man ikke velger matte. tøs.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...