kaiern Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 9'ende... histore er ikke så værst da.... fikk 5 i sammfunsfag i fjor(historie)... måtte bare skryte litt Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 @ Sparks : Ja, men sender tilbake imorra (mobo defekt) @ kaiern : 5 i 8nde? Oooouu hard :> Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Jaja, jeg drar hjem. Bare gay her atm. Fan også at jeg skulle bli i så dårlig humør..ikke likt meg. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 @ zed: nei det var 5 i forrige periode i 9'ende Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Oooouu, hard, eller litt vanskligere da. Men ikke noe jeg hadde skryti meg på Fant nettopp ut at en kamerat av meg hadde klina med ei klassen. Hu er 'mæxi-fjortiss' for å si det sånn, har folk ikke standarder lenger? Altså, hun var vel sånn midt på treet når det gjelder skjønnhet, hvis noen lurte. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Hehe... nei det er vel ikke noe å skryte av;) ..... *mæks-fjortiss* jenter er teit... Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 gleder meg til å begynne med historie og samfunnsfag i andre klasse jeg har bare sånne utrolig kjipe almennfag nå..det kuleste må være italiensk.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Oooouu, hard, eller litt vanskligere da.Men ikke noe jeg hadde skryti meg på Fant nettopp ut at en kamerat av meg hadde klina med ei klassen. Hu er 'mæxi-fjortiss' for å si det sånn, har folk ikke standarder lenger? Altså, hun var vel sånn midt på treet når det gjelder skjønnhet, hvis noen lurte. Hey, ingen vits i å leke eplekjekk. Vi kan vel sammenligne karakterer, eller hva? Hva fikk du, 1. termin i 9. klasse? Jeg fikk, av totalt 15 karakterer, elleve femmere og fire firere... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Gled deg til nyere historie, det er et ok fag. Deler av eldre historie duger også. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Oooouu, hard, eller litt vanskligere da.Men ikke noe jeg hadde skryti meg på Fant nettopp ut at en kamerat av meg hadde klina med ei klassen. Hu er 'mæxi-fjortiss' for å si det sånn, har folk ikke standarder lenger? Altså, hun var vel sånn midt på treet når det gjelder skjønnhet, hvis noen lurte. Hey, ingen vits i å leke eplekjekk. Vi kan vel sammenligne karakterer, eller hva? Hva fikk du, 1. termin i 9. klasse? Jeg fikk, av totalt 15 karakterer, elleve femmere og fire firere... Tror jeg fikk det samme faktisk @sjefen_ det er spessielt de jeg gleder meg til...og alle valgfagene da kun samfunnsretta fag på meg...Samfunnskunnskap, politisk idehistorie, rettslære, Engelsk 5t og italiensk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Faans skolepreik. Stfu ya'll! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Eldre historie, slik vi har det, suger helt jævlig. Det er så sinnsykt mye tørt puggestoff. Nei, takke meg til realfaga bfisk Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Eldre historie, slik vi har det, suger helt jævlig. Det er så sinnsykt mye tørt puggestoff. Nei, takke meg til realfaga bfisk Eller noen er litt kos da...matte feks men orker ikke det neste år har ikke bruk for det anyway Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Eldre historie, slik vi har det, suger helt jævlig. Det er så sinnsykt mye tørt puggestoff. Nei, takke meg til realfaga bfisk Eller noen er litt kos da...matte feks men orker ikke det neste år har ikke bruk for det anyway Enda en uvitende. Hør her: Det er visse fag du ikke skal slutte med, uavhengig av hvor god du er i disse spesifikke fagene: Matte Engelsk Norsk Slutter du med en av de tre, er du lost. Enkelt og greit. Har du ikke bruk for matte? TULL! Nevn et yrke hvor matte ikke er nødvendig! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ......Nevn et yrke hvor matte ikke er nødvendig! pizzasjekker hos grandiosa... Jobb: se om alle pizzaene er i fult bra spisbar stand.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 ......Nevn et yrke hvor matte ikke er nødvendig! pizzasjekker hos grandiosa... Jobb: se om alle pizzaene er i fult bra spisbar stand.. Allikevel, ikke kom her og si at man ikke trenger matte her. "Hvor mange forskjellige smaker er det i pizzaen?" Her kunne jeg funnet opp hvilket som helst regnestykke, så man trenger matte i dette yrket også. Til nå: 0 jobber som man ikke trenger matte i. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 trenger ikke matte til å bli det jeg skal bli. hvis du, som meg, suger i matte og får 2/3, hva ****** skal du med det i tre dødskjipe år? nei, jeg valgte heller noe språkrelatert, som JEG er flink til... herregud, du kan ikke si at man ikke BLIR til noe hvis man ikke velger matte. tøs. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 En ting er at alle trenger matte, men ikke alle trenger å være verdensmestere i ubestemte integraler. Do you copy? bfisk Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Alle trenger ikke matte videre hvis ikke det passer for en. For meg er det å putte meg opp imot matte i tre år som å skrive min dødsdøm. Hvorfor få psykiske problemer av et fag du lett kan velge bort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg